ek
door ekke Sep 11, 2008 om 16:12
Computers & telefonie

Pop-ups in Google Chrome

Aangespoord door het verhaal van Edwin Valent in Radio Kassa op dd. heb ik Google Chrome geinstalleerd. Deze browser werkt sneller dan Internet Explorer en ik wil hem dan ook blijven gebruiken. Ik raak echter met geen mogelijkheid van die irritante pop-ups af (in IE kon ik die prima blokkeren). Aanvinken of niet van "melding weergeven wanneer er een pop-up wordt geblokkeerd" onder opties maakt geen enkel verschil.
Doe ik iets fout of ligt het aan het feit dat dit een bêta-versie is die nog verbetering behoeft?

1496 11 Rapporteer

gsm
door gsm - Sep 11, 2008 om 16:19
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Google Chrome is nog in de Bèta fase.

Dat betekent dat deze versie nog niet volledig is en ook nog teveel fouten bevat voor dagelijks gebruik.
Wacht tot de officiële versie (dus geen Bèta) beschikbaar is en gebruik in elk geval tot die tijd de minstens net zo goede Firefox3.
http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/

GSM

ba
door balveren - Sep 12, 2008 om 13:23
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind google toch erg brutaal. Wanneer je de toolbar van google installert op je PC kun je je browser niet meer gebruiken voor het inloggen op de gegevens op je router.

hdubois
door hdubois - Sep 12, 2008 om 14:08
15 Antwoorden / 8 Vragen

rechts boven bij het sleuteltje "chrome aanpasen en beheren" gaan dan naar opties en dan naar geavanceerde opties scrollen naar
web-opties

th
door thomas46 - Sep 12, 2008 om 23:10
43 Antwoorden / 6 Vragen

beste balveren

google toolbar heeft niets te maken met het inloggen in uw router, zal u toch eens naar uw eigen pc moeten kijken , bij mij geeft het nooit problemen, en heeft ook nooit problemen geleverd ook , dus ik zou uw instellingen maar eens nakijken

groetjes

birdies
door birdies - Sep 13, 2008 om 00:14
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@dubois: mss even lezen wat topicstarter schrijft?? Met het aan- of uitvinken van meldingen over pop-ups blokkeer je niet de popups en daar gaat het in dit topic om.

edwardus
door edwardus - Sep 13, 2008 om 14:53
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Je hoeft dan alleen maar popups toe te staan voor het adres van je router. Bij het aanklikken op Ctrl drukken kan ook voor het eenmalig toestaan. Dit heeft inderdaad niks met Google Chrome te maken.

ek
door ekke - Sep 13, 2008 om 15:22
10 Antwoorden / 5 Vragen
ek
door ekke - Sep 13, 2008 om 15:24
10 Antwoorden / 5 Vragen

Natuurlijk had ik voordat ik deze vraag stelde al in het Heplcentrum van Google Chrome gekeken. Daar staat onder "aanvullende instellingen: pop-ups":  klik op Extra >>Opties>>Geavanceerde opties als : Als u helemaal geen pop-ups wilt weergeven, verwijdert u het vinkje uit het vakje. Mijn vraag ging er over dat dat nu juist niet werkt ...

birdies
door birdies - Sep 13, 2008 om 15:44
6104 Antwoorden / 31 Vragen

...... Als u helemaal geen pop-ups wilt weergeven, verwijdert u het vinkje uit het vakje......

Dit gaat alleen over meldingen wel of niet weergeven. Popups blokkeren doet deze functie niet!

birdies
door birdies - Sep 13, 2008 om 15:49
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Als je een snelle EN veilige browser wilt, raad ik je toch echt firefox aan!

www.mozilla-europe.org/nl/firefox/

birdies
door birdies - Sep 13, 2008 om 15:50
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Oeps, zie dat gsm je al die tip heeft gegeven.