wo
door woutert Nov 16, 2012 om 17:39
Computers & telefonie

Pretium Telecom verkopers slaan weer toe

Weer twee van mijn vrienden een abonnement aangemeerd door plakkerige Pretium verkopers. De ene is 86 jaar oud en de ander zwaar MS patient. En dan maar weer proberen er vanaf te komen. Schande dat dit soort praktijken rechtsgeldig zijn.
Welke politicus maakt hier eens een eind aan?

623 6 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Nov 16, 2012 om 17:41
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Daar is door de rechter al een uitspraak over voor mensen die in de maling worden genomen door deze provider. Bescherming voor ouderen en minder valide mensen.

aurora1
door aurora1 - Nov 16, 2012 om 17:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag woutert,

Kijk even KLIK HIER en klik op die pagina vooral ook de link Telefoongids aan en vervolgens Bekijk de telefoongids hier. Vooral ook even opletten op wanneer ontbinding contract en wanneer opzeggen contract.

vr.gr.

tdehond
door tdehond - Nov 16, 2012 om 18:03
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Waren de dames niet aangemeld bij het "belmenietregister"?

Dat is speciaal ingesteld om te voorkomen dat mensen door telefoontjes lastig gevallen worden door bedrijven waar ze nooit klant ( geweest) zijn.

https://www.bel-me-niet.nl/

tdehond
door tdehond - Nov 16, 2012 om 18:06
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Oops

of heren.

De ene van 86 jaar oud kan mogelijk nog gebruik maken van de coulance van Pretium.
Zie:

http://www.pretium-telecom.nl/Thuisbellen/Coulance+Ouderen.aspx

Aangetekend annuleren om te voorkomen dat meegedeeld wordt dat brief niet of niet tijdig is aangekomen.

Sterkte

da
door daniekdaniek - Oct 27, 2013 om 14:58
7 Antwoorden / 1 Vragen
aurora1
door aurora1 - Oct 27, 2013 om 15:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@daniekdaniek, ga je nu op alle oude topics die over colportage gaan reageren met die link naar een cursus? Daar schiet niemand iets mee op.