ha
door hartenheer May 27, 2015 om 21:12
Computers & telefonie

Prijsverhoging

Laatst was er een spot over de prijs verhoging van Ziggo nu ze samen zijn met UPC.

Wat ik mis is dat nog geen half jaar geleden konden Ziggo klanten onderling gratis bellen.

En over 1 eurocent wordt een spotje gemaakt

505 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - May 27, 2015 om 21:19
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

U bedoelt met spotje een melding hier op kassa ?

an
door antoinett - May 27, 2015 om 21:20
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

En de vraag is?

zoekster
door zoekster - May 27, 2015 om 21:32
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik begrijp wat u bedoelt. In de prijspakker van de week (op TV) wordt ruchtbaatheid gegeven aan 1 cent meer betalen p/minuut voor bellen, terwijl een echte prijspakker is de overgang van niets betalen voor Ziggoklanten onderling naar 9 en nu 10 cent per minuut.

Tja, toen hebben ze even niet opgelet bij Kassa.

Maar hoe dan ook, Ziggo gaat niet zijn prijsbeleid veranderen door Kassa.

akkerdistel
door akkerdistel - May 27, 2015 om 21:34
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hier het spotje inclusief in de comments een fanatische (wat ruik ik daar?) oplossing voor het probleem.

ha
door hartenheer - May 28, 2015 om 09:33
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Inderdaad Zoekster dat spotje doel ik op.

Antoinett de vraag is, waarom wordt er wel over 1 cent gevallen, en niet de verhoging die we toen kregen.
Dit is toch de consument bedriegen met mooie praatjes lok je de klanten en als je {bijna} de monopolie over Nederland heb, het gratis bellen terug draaien.

Men beseft bij Ziggo donders goed dat het niet voor iedereen makkelijk is om zo maar over te stappen naar een andere provider.
Het is slikken of stikken.

akkerdistel
door akkerdistel - May 29, 2015 om 08:32
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

@hartenheer i.p.v. blijven mopperen kun je die tijd beter positief besteden en werken aan 'n oplossing en overstappen is helemaal niet nodig, je kunt gewoon jouw internetlijntje wat efficiënter gebruiken.

fl
door flessebon - May 29, 2015 om 09:44
418 Antwoorden / 7 Vragen
0

Bij KPN gaan de tarieven voor vast bellen (analoog) ook omhoog. Er is gewoon te weinig concurrentie, al jaren.

ha
door hartenheer - May 29, 2015 om 11:40
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

@akkerdistel wat is dit nu voor een ruzie zoekers toon.
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel, en daar bent u nu mee bezig.

Ik wijs er alleen op dat er over 1 cent wel een melding wordt gemaakt.
En van 0 naar 9 cent wel.

akkerdistel
door akkerdistel - May 29, 2015 om 13:01
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=hartenheer schreef op vrijdag 29 mei 2015, 11:40]@akkerdistel wat is dit nu voor een ruzie zoekers toon.
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel, en daar bent u nu mee bezig.

Ik wijs er alleen op dat er over 1 cent wel een melding wordt gemaakt.
En van 0 naar 9 cent wel.
Wil je alleen helpen, maar wordt zo te zien dus niet op prijs gesteld, uiteraard is dat prima, zal ik mij er verder niet meer inmengen, sterkte.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer