stern
door stern Oct 7, 2016 om 14:42
Computers & telefonie

Printen vanuit Live Mail lukt niet (meer)

Sinds gisteren lukt het printen van email vanuit Live Mail niet meer. Wat wel lukt is printen vanuit Wordpad, maar ook bv vanuit een webshop. Dan verschijnt keurig het scherm van windows afdrukken. Vanuit live mail verschijnt dat  niet.
Het betreft Windows 10 en een HP photosmart 8150
Graag hulp.

4444 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 7, 2016 om 15:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Systeemherstelpunt geprobeerd?

  • Open het Configuratiescherm. Klik daarvoor onder in beeld op het pictogram van het vergrootglas.
  • Typ 'Configuratiescherm'.
  • Klik op Configuratiescherm Bureaublad-app.
  • Klik op Systeem en beveiliging (ziet u dit niet staan, klik dan eerst rechtsboven op Weergeven op Categorie).
  • Klik op Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > tabblad Systeembeveiliging.
  • Klik op Systeemherstel.

0502-systeemherstel-3.png

  • Klik op Volgende en (indien aanwezig) op Meer herstelpunten weergeven.
  • Windows toont de laatste systeemherstelpunten. Bij elk herstelpunt staat de datum/tijd en omschrijving. Klik op het herstelpunt dat u wilt terugzetten.
  • Klik op Zoeken naar programma's die worden beïnvloed.
  • Windows geeft aan wat de gevolgen zijn voor uw bestanden als u het gekozen herstelpunt terugzet. Lees dit scherm goed door. Klik op Sluiten.
  • Bent u er zeker van dat u het herstelpunt wilt terugzetten? Klik dan op Volgende.
  • Klik op Voltooien.

(Bron:seniorweb)

stern
door stern - Oct 7, 2016 om 15:17
13 Antwoorden / 4 Vragen

Dank. Ik ga er mee aan de slag.

stern
door stern - Oct 7, 2016 om 16:36
13 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Edrick3,
Herstelpunt teruggebracht naar 2-10-2016. De printer doet het weer.
Bedankt.
Nog een klein vraagje: Als ik internet krijg ik aan de linkerkant vaak een melding dat Quick Access niet functioneert.
Ik sluit dan maar steeds het programma, maar het is wel lastig. Vooral ook omdat een klein deel van het beeld aan de linkerkant verdwijnt.
Graag een reaktie.