j.s.g
door j.s.g Jun 5, 2014 om 00:57
Computers & telefonie

Probleem met phonehouse.

Beste mensen,

Dit is de situatie.
zie link:

https://www.klacht.nl/phonehouse/klacht/geeksquad-tph/

ik heb met verschillende Juristen gesproken en
mij aangemeld bij de Consumentenbond. Deze zeggen mij allen dat ik geen zaak heb ik ben er letterlijk al maanden mee bezig.
Moet ik het gesprek met elk filiaal dan gaan opnemen dat zonder van te voren te vermelden en dus een strafbaar feit plegen om willen van mijn Recht ??
Ik zit met mijn handen in het haar.
Waar is mijn consumenten recht als ik haar nodig heb...!!

Tevens heb ik de moet al een beetje op gegeven maar ik zit er nog erg mee.

alvast bedankt voor uw medeleven, advies en eventueel hulp.

Gr,

Joshua.

359 5 Rapporteer

crewmember
door crewmember - Jun 5, 2014 om 10:57
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je bewijs dat deze medewerker tegen je heeft gezegd dat de verzekering meteen ingaat?

Anders wordt dit moeilijk om hard te maken. Wie weet kan je ze het nog een keer laten zeggen en opnemen. (Weet niet of dit legaal is of standhoud in een rechtzaal)

j.s.g
door j.s.g - Jun 5, 2014 om 11:09
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ja dat ga ik ook doen.
Ik moet ze na geven dat ze op dit punt goed ingedekt zijn.

Helaas voor mij.
Dankje voor de tip daar refereerden ik ook al naar in t bovenstaande.
Ik hoop dat er wel iemand is die weet of dit rechts geldig is.

boppe1943
door boppe1943 - Jun 5, 2014 om 13:14
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Vul een schadeformulier in van je inboedelverzekering en kijk wat er gebeurt.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 5, 2014 om 19:00
4299 Antwoorden / 5 Vragen

@TS
"Mobiel internet wordt per sessie naar boven afgerond op 100KB." (Bron; hollandsnieuwe.nl)
Dat wil je echt niet, ben je zo door jouw data heen (aan de andere kant T-Mobile heeft ook zo zijn trucjes..).

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 5, 2014 om 19:02
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Rofl, zit hier een beetje fout met mijn reactie, mijn excuses.