dennisvoortman
door dennisvoortman Aug 8, 2011 om 18:53
Computers & telefonie

Problemen met upc

hoi mensen

ik heb problemen met schrijven in verband disleksie

ik verkeer nu al bijna 3 jaar met problemen met upc.
het verkeert aan legen van hun diensten. kortsluiting in de meterkast door spoel effect door kasten van upc modem en zoo na dat men mederdelde dat ik de oorzaak zou zijn heb ik al mijn apparatuur en pc s op laten halen tot mijn stomme verbazing kreeg ik te hoorn dat er niets mis was met mijn apparatuur toen kwam er weer een andere monteur die constateerde dat upc alles verkeert had aan gesloten in de meterkast heb wel een vergoeding gehat maar de problemen zijn er noch welis waar branden me modems nu niet meer door heb ik noch steets storingen zo als upc het steld u bent geholpen door de Allerhoogste organen van upc wij kenen niet helpen meer. he wat nu ja bekijk het maar wat moet ik nu doen zij sleuten alles verkeert aan na storing moes alles van uit de woon kamer naar de meterkast dat daar voor de bedrading moes verlecht worden moes ik zelf betaalen terwijl net alles aan gelegd was in de woonkamer door upc en ik een bedreif had laten komen om de modems en alarm en andere kasten en bedrading weg te laten werken kon alles opengehaald worden dit op nieuw gedaan worden. gaande weg sluiting in de meterkast door upc. moes ik de schaden wel zelf laten herstelen aprateur op laten halen was niet in orden ondertusen bleek er niets mis te zijn met me spulen dit alles door upc zeweten mensen wel op kosten te jagen maar een diensten leveren hoo maa gande weg moes ik een nieuwe route kopen de mijne was niet goed nu de 3 de en noch de zelfte problemen oke upc zij u moet een andere telefoon ook gedaan me pc zou niet goed zijn ook gedaan tv was niet goed ook gedaan ik moet te veel betalen op me telefoon rekeningen maanden veder noch niets mee gedaan ik blijf maar bellen en bellen
met de aan vraag moes ik laten zien wat von alarm ik had en of dit persoon s alarm wel wert ondersteunt door upc dit heb ik langs gebragt en bevestigt gekregen dat dit zou ondersteunt worden ha ha ha dus niet ik heb alles gedaan wat men mij vroeg ik weet niet meer wat ik moet doen help
aldus is alles vervangen en vernieuwt heb daar voor heel veel maar ook echt heel veel kosten moeten maken heb alle medewerking gegeven die ik maar kon geefen en uiteindelijke zit ik met de zelfde problemen ik ben ten einde raat en me aandoeningen worden er niet beter op ik ben afhankelijk van andere mensen die me helpen met me dagelijkse dingen dit om dat ik dit helaas zelf niet meer kan tv telefoon en internet is het laatste wat ik noch heb alsjeblief zijn er mensen die mij kunnen helpen

520 3 Rapporteer

spooky01
door spooky01 - Aug 8, 2011 om 19:04
418 Antwoorden / 56 Vragen

Ik kan je niet helpen en ik denk dat er ook mensen zijn die veel moeite hebben met je verhaal. Ik zie bijna geen punten, komma's of alinea's.
Je verhaal is niet makkelijk te lezen zo.

Veel succes

bosbess
door bosbess - Aug 8, 2011 om 19:12
354 Antwoorden / 40 Vragen

Als je zulke schrijfproblemen hebt, kan je je misschien beter wenden tot het Juridisch Loket, waar je je probleem mondeling kunt uitleggen. Neem dan wel alle papieren mee.
Je zou ook aan iemand in je omgeving kunnen vragen om je verhaal goed leesbaar voor anderen op te stellen. Als hij/zij het dan aan je voorleest, kan jij controleren of er staat wat je bedoelt en het dan hier plaatsen.
Sterkte ermee.

fi
door fishman - Aug 8, 2011 om 19:16
4 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Dennis,

als ik het goed begrijp is het belangrijkste probleem dat jouw toestel voor persoonlijke (zorg) alarmering niet werkt via Internetbellen van UPC. Ondanks dat UPC deze heeft getest blijkt het niet te werken. Dit betekent dat jij, indien nodig, geen alarm kunt maken.

Heb je een bevestiging op papier van UPC dat dat toestel wel zou moeten werken? Het is een bekend feit dat zorgtoestellen via een methode werken die wel op een analoge lijn functioneert maar het niet via Internetbellen doen, omdat de internetlijn niet de geluiden doorgeeft (waarmee het toestel zich bekend maakt bij de alarmcentrale) zoals bij analoog.

Ben je met je toestel aangesloten bij een alarmcentrale (bv Eurocross) of bij een zorginstelling?

Vraag hun dan je te helpen bij UPC, zij zijn dit waarschijnlijk al vaker tegengekomen.

Succes!