rooijm
door rooijm Jul 20, 2005 om 15:51
Computers & telefonie

Reactie geven op antwoorden

Hoe geef ik reactie op de antwoorden van mijn vraag?

376 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 16:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn twee mogelijkheden of u vind de vraag voldoende en goed beantwoord u kunt dan de (volgens uw mening beste reactie aantikken in het vakje (beste Antwoord ) of u geeft weerwoord d.m.v. REAGEREN Fred.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 16:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb hem gevonden!
Dank je wel!

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 17:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waar vindt ik het vakje beste antwoord.

M.vr.gr.
Willem

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 17:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die vind jij niet Willem, die is alleen zichtbaar voor degene die de vraag gesteld heeft... ;-)

Enterprise.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Brynnar,

Uit welke vraag heb je deze button gekopiëerd...?

Iedere keer als nu iemand op de door jou gekopiëerde en geplaatste
button klikt krijgt 'iemand' dus weer zonder reden 10 punten bij zijn
totaal opgeteld...

Zo heeft Tuinfreak een poosje geleden al eens 100 punten gekregen terwijl zij niet eens meer actief is op het forum...

Groet,

Enterprise.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 18:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oeps foutje Brynnar.... kan de beste overkomen, of niet.

gr. Hutch

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 19:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

@enterprise: Uit z'n eigen vraag 'knipperfreqentie'. Freya

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 19:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

WVS is de gelukkige.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 19:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

wat is een best antwoord,waar vind ik het beste antwoord.

Als iemand de vraag beantwoord heeft ;WAAR

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 19:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aha... eens te meer een bewijs dat deze manier van waarderen niet meer functioneert zoals ooit de bedoeling was van de redactie.

Als blijkt dat dit mogelijk is, terwijl ik zojuist een 'oranje balkje' krijg terwijl de 10 punten er dus niet bij opgeteld worden, kan je dus absoluut geen peil meer trekken op de ranking op de site.

Laten we maar hopen (en geduldig zijn) totdat de problemen opgelost zijn en de vernieuwde site online gaat...

Enterprise.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 20:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

je mag wel een knop verwijzen die naar mij verwijst ;-)

ik lust wel weer een paar puntjes... In mei sprong ik ineens van 50 naar 90 in een paar dagen. En sindsdien sloof ik mij maar uit, zweet, zwoeg maar helemaal geen opbrengst meer...

En geloof mij maar ik zit hier natuurlijk alleen maar voor punten ;-)

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 20:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ach medewerker, je moet gewoon meer met de vraagsteller meekletsen, dan krijg je zo meer punten. Maar wanneer je je uitslooft voor iemand die stronteigenwijs is, kun je deze natuurlijk wel vergeten....

Gewoon vertellen wat ze willen horen en die punten komen vanzelf....

ve
door verwijderd - Jul 21, 2005 om 08:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Excuses.... ik trachtte het plaatje te kopieren zonder link (omdat ik dat bij Tuinfreak per ongeluk ook al eens gedaan had), maar blijkbaar is dit niet gelukt en was de link toch weer meegekopieerd. Maar goed, zo is weer bewezen, dat het hele puntensysteem niet echt relevant is en herziening behoeft.

WVS zal wel opkijken als hij zijn punten ziet (hier.) Met stip gestegen, nu al 280 punten, zonder er iets voor te doen. :-)

Brynnar

ve
door verwijderd - Jul 21, 2005 om 08:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vraag me alleen af (laten we het eens proberen?) of hij ondanks zijn 40 antwoorden meer dan 400 punten kan krijgen. Het beste gemiddelde op de hele site?

Overigens was de keuze voor wvs volstrekt willekeurig (excuses aan alle anderen die op een vraag van mij gereageerd hebben).

Brynnar