arnhem75
door arnhem75 Dec 10, 2012 om 17:38
Computers & telefonie

Redcoon.nl

ik heb een led tv besteld bij hun van 1500 euro,las net allemaal slechte ervaringen over deze webwinkel.dus chat met ze en eerst zou me tv morgen worden bezorgd,wat nu een dag later is geworden.ik maak me wel zorgen want 1500 euro is veel geld voor mij dus wat kan ik het beste doen om deze week toch me tv te hebben of me geld terug aub help me

955 31 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 10, 2012 om 17:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo arnhem75,

Beetje voortijdige 'noodkreet' lijkt me.
Wacht nu eerst eens rustig af of die tv deze week afgeleverd wordt.

.....las net allemaal slechte ervaringen over deze webwinkel.....
Die had je dus eerst moeten lezen!

arnhem75
door arnhem75 - Dec 10, 2012 om 17:45
62 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 10 dec 2012, 17:44]Hallo arnhem75,

Beetje voortijdige 'noodkreet' lijkt me.
Wacht nu eerst eens rustig af of die tv deze week afgeleverd wordt.

.....las net allemaal slechte ervaringen over deze webwinkel.....
Die had je dus eerst moeten lezen!

maar als je die verhalen leest en dan krijg te horen dat me bestelling een dag later word ga je toch wel even nadenken

valerius-2
door valerius-2 - Dec 10, 2012 om 17:46
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Het komt dat zij zelf geen voorraad hebben dus moet het eerst van de groothandel van daan komen.Dat kan dus wel even aanlopen.Ik hoop voor u dat het in orde komt want het bedrag liegt er niet om.En met al die TV reclame geloofik nu niet zij hem niet levere.Maar ik zou dat dus nooit op die manier kopen. Ik heb er een van 1600 euro wel gehaald en toen pas betaald.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 10, 2012 om 17:47
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Gewoon rustig afwachten, ze bestaan al een aantal jaar vaak 'n teken dat het vrij/gewoon betrouwbaar is.

In het verleden heb ik er wat willen bestellen, maar zaten toen nog achter 'n duur 090x nummer dus niet gedaan.

arnhem75
door arnhem75 - Dec 10, 2012 om 17:48
62 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op maandag 10 dec 2012, 17:46]Het komt dat zij zelf geen voorraad hebben dus moet het eerst van de groothandel van daan komen.Dat kan dus wel even aanlopen.Ik hoop voor u dat het in orde komt want het bedrag liegt er niet om.En met al die TV reclame geloofik nu niet zij hem niet levere.Maar ik zou dat dus nooit op die manier kopen. Ik heb er een van 1600 euro wel gehaald en toen pas betaald.

op de site staat direct leverbaar en er staat ook met betaling van ideal binnen 24-48 uur geleverd dus dat houd toch in morgen(dinsdag) bezorgen zaterdag besteld dan 2 werkdagen max

diumenge
door diumenge - Dec 10, 2012 om 17:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Tijdje geleden een vrieskastje bij ze besteld en dat werd keurig netjes geleverd hoor. Als je je zou zorgen maakt dan moet je zoiets niet online bestellen. Maar nu je het toch gedaan hebt, even geduld hebben dus.

diumenge
door diumenge - Dec 10, 2012 om 17:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[edit]zou = zo[/edit]

arnhem75
door arnhem75 - Dec 10, 2012 om 17:52
62 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 10 dec 2012, 17:49]Tijdje geleden een vrieskastje bij ze besteld en dat werd keurig netjes geleverd hoor. Als je je zou zorgen maakt dan moet je zoiets niet online bestellen. Maar nu je het toch gedaan hebt, even geduld hebben dus.

dus dat ze ook zijn aangesloten bij thuiswinkel.org is de kans groter dat het wel goed komt en net wat ik al zij 1500 euro is voor mij heel veel

zwemmer
door zwemmer - Dec 10, 2012 om 17:56
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Het is wat omslachtig om je achteraf te laten beïnvloeden dan te gaan panieken terwijl er nog helemaal geen konkrete aanleiding voor is. Zo'n site is handig maar je kunt er ook onnodig veel op gaan hangen. Deze gedachten spelen in je hoofd dat moet je kunnen verdragen zonder er direct anderen bij te betrekken die toch niet veel meer kunnen doen dan je kalmeren en je helpen de kwestie in de juiste proporties te gaan zien. Wat je dus eigenlijk zelf zou moeten kunnen.

Zwemmer

diumenge
door diumenge - Dec 10, 2012 om 17:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Volgens mij het een betrouwbaar bedrijf ja. Eerste bezorging was er niemand thuis, werd direct gebeld voor een nieuwe afspraak. Kwam op mij dus betrouwbaar over.

Cookies
door Cookies - Dec 10, 2012 om 17:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=arnhem75 schreef op maandag 10 dec 2012, 17:38]ik heb een led tv besteld bij hun van 1500 euro,las net allemaal slechte ervaringen over deze webwinkel.dus chat met ze en eerst zou me tv morgen worden bezorgd,wat nu een dag later is geworden.ik maak me wel zorgen want 1500 euro is veel geld voor mij dus wat kan ik het beste doen om deze week toch me tv te hebben of me geld terug aub help me

Nou, nou wat een paniek. En allemaal nogal voorbarig, want er is nog niks aan de hand. Een dagje later bezorgd kan gewoon gebeuren.

Overigens is Redcoon.nl van MediaMarkt, dus gaan vage toestanden. Heb zelf zeer regelmatig bij Redcoon gekocht en altijd netjes geleverd.

Logisch dat je alleen negatieve verhalen op het web leest. Degenen die tevreden zijn gaan hierover geen topics openen.

arnhem75
door arnhem75 - Dec 10, 2012 om 17:59
62 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 10 dec 2012, 17:49]Tijdje geleden een vrieskastje bij ze besteld en dat werd keurig netjes geleverd hoor. Als je je zou zorgen maakt dan moet je zoiets niet online bestellen. Maar nu je het toch gedaan hebt, even geduld hebben dus.

zit wat in,maar dat het van mediamarkt is wist ik niet heeft dat dan weer ze voordelen dan

edrick3
door edrick3 - Dec 10, 2012 om 18:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@arnhem75,

Hoop dat je nu wat gerustgesteld bent.
Nogmaals: gewoon even rustig afwachten.

Met vr.gr.

arnhem75
door arnhem75 - Dec 10, 2012 om 18:02
62 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 10 dec 2012, 17:49]Tijdje geleden een vrieskastje bij ze besteld en dat werd keurig netjes geleverd hoor. Als je je zou zorgen maakt dan moet je zoiets niet online bestellen. Maar nu je het toch gedaan hebt, even geduld hebben dus.

ja doe ik moest morgen rond 12:00 contact opnemen zodat ze druk kunnen zetten als het weer fout is,maar als het dan weer zo is dan is er iets niet goed

Cookies
door Cookies - Dec 10, 2012 om 18:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Off-topic: ik hoop wel dat je een Nederlands model hebt gekocht? Anders krijg je problemen met de CI+ module (mocht je die willen gaan gebruiken natuurlijk). Gebruik je een losse decoder maakt het verder niet uit.

arnhem75
door arnhem75 - Dec 10, 2012 om 18:23
62 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 10 dec 2012, 18:21]Off-topic: ik hoop wel dat je een Nederlands model hebt gekocht? Anders krijg je problemen met de CI+ module (mocht je die willen gaan gebruiken natuurlijk). Gebruik je een losse decoder maakt het verder niet uit.

losse decoder heb ik

holstein
door holstein - Dec 10, 2012 om 18:57
922 Antwoorden / 16 Vragen

Er is voor ieder bedrijf wel iemand te vinden die er een slechte ervaring mee heeft gehad, maar dat is nog geen reden om na 1 dag al in de stress te schieten toch?
Misschien kun jij uitstekend zaken doen met Redcoon en dan zijn je zorgen voor niks geweest....

gompy2
door gompy2 - Dec 10, 2012 om 19:43
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Mag ik vragen om wat voor led-TV het gaat?
Merk en type?

Cookies
door Cookies - Dec 10, 2012 om 20:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=gompy2 schreef op maandag 10 dec 2012, 19:43]Mag ik vragen om wat voor led-TV het gaat? Merk en type?

Maakt dat qua bezorgdatum wat uit dan?

dc
door dcz - Dec 10, 2012 om 20:01
439 Antwoorden / 1 Vragen

Je bent me voor.....

arnhem75
door arnhem75 - Dec 10, 2012 om 20:02
62 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=gompy2 schreef op maandag 10 dec 2012, 19:43]Mag ik vragen om wat voor led-TV het gaat?
Merk en type?

LG 55LM670S

gompy2
door gompy2 - Dec 10, 2012 om 20:10
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 10 dec 2012, 20:00]
Maakt dat qua bezorgdatum wat uit dan?
Totaal helemaal niets, vroeg het puur uit nieuwsgierigheid, maar daar kun jij vast wel om slapen, toch?

gompy2
door gompy2 - Dec 10, 2012 om 20:13
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Tnx arnhem75.

arnhem75
door arnhem75 - Dec 10, 2012 om 20:15
62 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=gompy2 schreef op maandag 10 dec 2012, 20:13]Tnx arnhem75.

en waarom wou je dat weten

gompy2
door gompy2 - Dec 10, 2012 om 20:28
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=arnhem75 schreef op maandag 10 dec 2012, 20:15]
en waarom wou je dat weten
Gewoon voor eigen onderzoekje, maak je niet ongerust joh.
In je vraag noemde je een prijs, wilde eens kijken hoe verschillend de prijzen zijn, maar zo te zien heeft Redcoon een schappelijke prijs.
Zoals eerder geschreven, Redcoon is Mediamarkt, evenals Saturn en nog meer ketens.
Shop-survey lijkt ook wel goed, suc6 in ieder geval.
Don't worry, be happy ;)

arnhem75
door arnhem75 - Dec 10, 2012 om 20:32
62 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=gompy2 schreef op maandag 10 dec 2012, 20:28][quote=arnhem75 schreef op maandag 10 dec 2012, 20:15]
en waarom wou je dat weten
Gewoon voor eigen onderzoekje, maak je niet ongerust joh.
In je vraag noemde je een prijs, wilde eens kijken hoe verschillend de prijzen zijn, maar zo te zien heeft Redcoon een schappelijke prijs.
Zoals eerder geschreven, Redcoon is Mediamarkt, evenals Saturn en nog meer ketens.
Shop-survey lijkt ook wel goed, suc6 in ieder geval.
Don't worry, be happy ;)

dus wat ik begrijp aan jou andwoord door dat het een mediamarkt eigenaar is en andere webwinkels komt het wel goed en wat betekend Shop-survey ?

macwouter
door macwouter - Dec 10, 2012 om 20:49
825 Antwoorden / 9 Vragen

Ook zeer betrouwbare webwinkels beloven binnen 24 uur maar doen er meestal 5 dagen over.

gompy2
door gompy2 - Dec 10, 2012 om 21:54
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=arnhem75 schreef op maandag 10 dec 2012, 20:32]
dus wat ik begrijp aan jou andwoord door dat het een mediamarkt eigenaar is en andere webwinkels komt het wel goed en wat betekend Shop-survey ?
Redcoon is onderdeel van een groot concern.
Klik > Hier

Shop-survey is een soort beoordeling door consumenten van een bedrijf/winkel.
Sommige beoordelaars doen daarnaast ook nog eigen onderzoek, zoals
Klik -> Kieskeurig.
Klik -> Tweakers

En zo zijn er nog een paar.
Het is dus net zoals andere schreven geen "duister zaakje", je leest alleen de negatieve dingen, meestal lees je de beoordelingen van mensen met goede ervaringen nooit.

arnhem75
door arnhem75 - Dec 10, 2012 om 22:36
62 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=gompy2 schreef op maandag 10 dec 2012, 21:54][quote=arnhem75 schreef op maandag 10 dec 2012, 20:32]
dus wat ik begrijp aan jou andwoord door dat het een mediamarkt eigenaar is en andere webwinkels komt het wel goed en wat betekend Shop-survey ?
Redcoon is onderdeel van een groot concern.
Klik > Hier

Shop-survey is een soort beoordeling door consumenten van een bedrijf/winkel.
Sommige beoordelaars doen daarnaast ook nog eigen onderzoek, zoals
Klik -> Kieskeurig.
Klik -> Tweakers

En zo zijn er nog een paar.
Het is dus net zoals andere schreven geen "duister zaakje", je leest alleen de negatieve dingen, meestal lees je de beoordelingen van mensen met goede ervaringen nooit.

toch wel raar want bij kieskeurig bijna alleen maar goeie reacties minpunt van redcoon is wel levering en daar mogen ze wel wat aan veranderen wat ik dan zo gelezen heb aan reacties

gompy2
door gompy2 - Dec 11, 2012 om 13:26
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=arnhem75 schreef op maandag 10 dec 2012, 22:36]
toch wel raar want bij kieskeurig bijna alleen maar goeie reacties minpunt van redcoon is wel levering en daar mogen ze wel wat aan veranderen wat ik dan zo gelezen heb aan reacties
Klopt, bij Kieskeurig zie je geen individuele reacties, daar wordt alles een beetje "gladgestreken".
Bij tweakers en andere sites zie je wel de individuele reacties en daar lees je inderdaad dat het op tijd leveren plus de voorraad indicatie erg te wensen overlaat.
Maar je product zal wel aankomen denk ik.
Voortaan eerst kijken dan kopen.
Soms kun je beter een paar tientjes meer betalen aan prijs, als dat je voor honderden euro's ergernis hebt.
Suc6 met je TV

arnhem75
door arnhem75 - Dec 11, 2012 om 13:31
62 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=gompy2 schreef op dinsdag 11 dec 2012, 13:26][quote=arnhem75 schreef op maandag 10 dec 2012, 22:36]
toch wel raar want bij kieskeurig bijna alleen maar goeie reacties minpunt van redcoon is wel levering en daar mogen ze wel wat aan veranderen wat ik dan zo gelezen heb aan reacties
Klopt, bij Kieskeurig zie je geen individuele reacties, daar wordt alles een beetje "gladgestreken".
Bij tweakers en andere sites zie je wel de individuele reacties en daar lees je inderdaad dat het op tijd leveren plus de voorraad indicatie erg te wensen overlaat.
Maar je product zal wel aankomen denk ik.
Voortaan eerst kijken dan kopen.
Soms kun je beter een paar tientjes meer betalen aan prijs, als dat je voor honderden euro's ergernis hebt.
Suc6 met je TV

heb inmiddels een mail ontvangen dat het verzonden is naar extr@home en dat ik pas morgen een mail/sms ontvang en donderdag kan verwachten,dus het levertijd probleem is er nog steeds.
heb contact met iemand van redcoon die het zeer jammer vind dat het zo gaat en heb mail contact met die man wat er beter kan daar