bu
door buitenpost48 Oct 24, 2013 om 18:23
Computers & telefonie

Rekening online van Tele2

Wij hebben een telefoon abonnement bij Tele 2. De papierenfaktuur werd ons eerst per post toegestuurd. Daarna hebben wij een rekening online via de computer kunnen inzien.
Nu is dit ook afgeschaft. Verschillende keren gebeld zouden een link via de email krijgen om de rekening online in te zien. Tot nu toe niets. Een brief gestuurd. Weer geen antwoord. Wat moeten wij hiermee doen?

2873 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Oct 24, 2013 om 18:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo buitenpost48,

.....Nu is dit ook afgeschaft. .....???

Van de site van Tele2:

Om onze diensten zo voordelig mogelijk aan te bieden, hebben wij ervoor gekozen de facturen digitaal beschikbaar te stellen. Maandelijks ontvang je per e-mail een notificatie zodra je factuur klaar staat op MijnTele2. Het is helaas niet mogelijk om je factuur per post te ontvangen.

Je ontvangt je factuur maandelijks. Als je wilt weten wanneer je deze ontvangt, kun je inloggen op MijnTele2.

Daar kun je zien wanneer je de volgende factuur kan verwachten. In je MijnTele2-account kun je via ‘Mijn persoonlijke gegevens’ het e-mailadres instellen waarop je bericht krijgt als er een nieuwe factuur klaarstaat.

Mijn Tele2-account:

Als je e-mailadres bekend is bij Tele2 zal je een activatie e-mail ontvangen. In deze e-mail staan duidelijke instructies en een link waarmee je je persoonlijke MijnTele2-account kan activeren. Is je e-mailadres niet bekend bij Tele2 of heb je geen e-mail ontvangen? Dan kun je op de volgende manier alsnog eenvoudig een MijnTele2-account aanmaken:

1. Ga naar: aanmeldpagina voor MijnTele2

2. Vul je 06-nummer in van je Tele2 abonnement

3. Via een sms op je mobiele nummer van Tele2 ontvang je nu een activeringscode die je in moet vullen

4. Maak nu een persoonlijk wachtwoord aan

5. Activeer het account

Nu ben je ingelogd, je kunt voortaan in je MijnTele2 omgeving inloggen door je telefoonnummer en zelf gekozen wachtwoord in te vullen.

Als je net een nieuwe klant van Tele2 mobiel bent kun je natuurlijk ook gebruik maken van MijnTele2. Zodra je Simkaart actief is (Je hebt een keer gebeld, gesmst of internet gebruikt) kun je de volgende dag je account activeren.

Met vr.gr.

zoekster
door zoekster - Oct 24, 2013 om 20:36
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik weet wat u bedoelt, omdat ik het ook heb meegemaakt. Heeft u geen mobiel maar een vaste aansluiting, dan moet u toch een mobielnummer invoeren, ook al is er het een die niets met Teled2 te maken heeft.

Bel eerst de klantenservice zodat uw email adres wordt ingevoerd. Via die link is het bij mij echter onmogelijk gebleken om via het emailadres een inlogcode aan te maken, je hebt er een mobielnummer voor nodig.
Probeer het anders eens via de chat. Als u overdag op een rustig tijdstip belt, dan doet u dat eerst via die computer en die verbindt u dan door met de chat.

Er zijn overigens veel klachten over dit systeem, het heeft nog de nodige kinderziektes.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer