robke66
door robke66 Oct 5, 2012 om 20:00
Computers & telefonie

Reparaties via Dynafix in Nuth

Ik heb al vele jaren een abonnement bij Vodafone en ik ben daar tevreden mee maar...om de 2 jaar mag je een toestel uit kiezen bij het verlengen en daar maak ik ook gebruik van.
Mijn 1e toestel een HTC ging alles goed mee maar het 2e een Sony Ericson Xperia dat ging kapot. 3 keer op gestuurd via de Vodafone winkel te Maastricht, en 3 keer is 't toestel omgerepareerd terug gekomen...na het aangeven dat ik 't in de uitzending zou laten behandelen van Tros Radar kreeg ik een splinternieuw toestel vanuit Italië...zaak opgelost na '' van 't kastje naar de muur'' In Mei dit jaar een nieuw abonnement afgesloten maar 2 weken nadat ik het had afgesloten nog steeds geen toestel. Daarna wel een toestel ontvangen de Samsung Galaxy plus maar na 2 dagen ging ''t kapot terwijl het abbonement liep. Deze keer het toestel zelf aangetekend opgestuurd naar Dynafix te Nuth met een begeleidende brief.
Inmiddels contact gehad met Vodafone en deze storten me 20 euro abonnementsgeld terug omdat ik mijn toestel bijna 1 mnd te laat had ontvangen.
In augustus vond ik het welletjes...nog steeds geen bericht hoe 't met mijn telefoon was. Ik naar de Vodafone winkel in Maastricht...ze verwezen mij naar Dynafix terug, zij hadden immers mijn toestel in reparatie, telefoonnummer gekregen van Dynafix en zelf gebeld.
''O meneer dat toestel is bij ons in de stock voorraad gelegd...we zijn er klaar mee Vodafone moet u nu verder helpen want het toestel is hier onvindbaar...ik weer terug naar Vodafone Maastricht en zo ging dit over en weer.
Toen ik v/h laatst weer in Maastricht was bij de Vodafone winkel werdt gezegd: ''Sorry maar Dynafix moet U probleem oplossen ze hebben U toestel v/h laatst gehad''.
Verteld van mijn brief met daarin het feit van Tros Radar...
''Ik adviseer U om een brief te schrijven naar de afdeling Vodafone Special Services in Maastricht met daarin U verhaal...en tevens vragen of u creditering van abbonnementsgeld kunt krijgen meer kan ik niet betekenen voor U'' aldus een medewerker.
Ik heb dit uiteindelijk maar gedaan, 3 weken gewacht en plots belde de afdeling Special Services van Vodafone Maastricht met het bericht dat ze me tegenmoet wilden komen en de handelswijze van Dynafix te Nuth afkeurden.
Ik kreeg een mail en had keuze uit 3 toestellen en ik kreeg 2 mnd creditering abonnementsgeld a 20 euro keer 2 = 40 euro terug... akkoord gegaan en nu gelukkig geen probleem met mijn Samsung Galaxy plus 2...

Mijn vraag is of meer mensen negatieve ervaringen met Dynafix te Nuth hebben ?

5340 4 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Oct 5, 2012 om 20:33
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U heeft de aflevering van Kassa van afgelopen zaterdag 29 september gemist?

robke66
door robke66 - Oct 5, 2012 om 20:45
11 Antwoorden / 6 Vragen

Ja helaas wel...

zoekster
door zoekster - Oct 5, 2012 om 20:49
10965 Antwoorden / 34 Vragen
dearagain
door dearagain - Oct 5, 2012 om 22:56
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*op de verschillende fora staan inderdaad opvallend veel berichten over dit bedrijf (ook soortgelijke berichten)*