vu
door vuurtoren_1 May 7, 2010 om 16:05
Computers & telefonie

Ringtone op nokia zetten

hoe zet ik een ringtone op mijn nokia gsm zetten? kan ik ook een eigen mp3 bestand gebruiken?

4294 6 Rapporteer

frans75
door frans75 - May 7, 2010 om 18:36
202 Antwoorden / 0 Vragen

Het zou helpen als je je toestel-type zou willen vermelden, met alleen het merk is het moeilijk antwoord geven.

Trouwens, niet in het bezit van een handleiding?

tvdeem
door tvdeem - May 7, 2010 om 18:39
57 Antwoorden / 3 Vragen

Inderdaad, zonder het type kunnen wij niet veel.
ga je naar betaalsite's als bamikanarie.nl dan kun je tegen betaling een ringtone toe laten sturen. Bij hen kun je geloof ik meteen kijken of je type telefoon ertussen staat, en of de ringtone dus geschikt is voor jou type telefoon.

soepkiep
door soepkiep - May 7, 2010 om 18:49
529 Antwoorden / 75 Vragen

www.ranktones.com
deze is gratis

elenay
door elenay - May 8, 2010 om 17:13
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Bedankt voor de link soepkiep.

elenay
door elenay - May 8, 2010 om 17:17
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Ik zet op mijn nokia 2700 gewoon een MP3 als beltoon en een andere MP3 als er een sms binnenkomt.

En ik heb er zo'n leuk liedje op staan, dat ik mijn sms niet meer zo snel open maak, want het liedje is te leuk, haha....

caviaatje
door caviaatje - May 8, 2010 om 19:29
1 Antwoorden / 0 Vragen

als je een usb kabel bij je toestel hebt gekregen, kun je je gsm verbinden met je computer. vervolgens kun je een mp3 bestand van je pc op je telefoon zetten.