k.
door k.niesten Nov 25, 2013 om 21:20
Computers & telefonie

Rma van redcoon onder de maat

Beste lezers,

24-8 heb ik een cattapilar b15 smartphone gekocht bij redcoon.

Na twee à drie weken ging het aan / uit knopje zo zwaar dat ik hem terug gestuurd voor reparatie.

Dit heb ik gedaan op 15-10 en via track en tracé van PostNL gezien dat het pakket netjes is afgeleverd in Tilburg op 17-10 11:59.

Na niets te hebben vernomen maar een mail gestuurd volgens de medewerker was het pakket niet binnen
Volgende dag weer een mail nu was het al onderweg naar het repair centre???

Ik krijg pas 25-10 een email dat de telefoon is ontvangen in het repair centre.

Nu 25-11 al meer malen email contact gehad en een paar telefoontjes verder heb ik nog steeds geen concreet antwoord waar mijn toestel zich bevind en of ik in aanmerking kom voor een nieuwe of terug storten van het order bedrag.

Iedere medewerker schuilt weer achter zijn of haar collega met opmerkingen als:

Deze collega is er nu niet
ik zal het intern doorsturen
u krijgt morgen bericht NIET DUS!!! Morgen komt nooit!

Ik ben dus behoorlijk klaar met dit bedrijf.

Volgende stap zal zijn of rechtsbijstandsverzekering inschakelen of aangifte doen.

Met vriendelijke groet

k niesten

Ps voor een medewerker van redcoon die WEL wat kan betekenen het rma nr is: RMAR066778

275 1 Rapporteer

re
door redcoonnl - Nov 27, 2013 om 12:00
6 Antwoorden / 0 Vragen

Beste K. Niesten,

Hartelijk dank voor je bericht. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Inmiddels ben je via diverse kanalen geïnformeerd over je klacht.

Momenteel is het door jou opgestuurde artikel nog in reparatie, wij gaan ervanuit dat we je zo snel mogelijk kunnen informeren over de status van je reparatie.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team