bo
door bonnyj Dec 27, 2006 om 12:58
Computers & telefonie

Scarlet !!

tot juli 2006 was ik zeer te spreken over Scarlet: totdat ik ging verhuizen en alle problemen begonnen.

Eerst een dubbel clientnummer, nieuw telefoonnummer, dubbele kosten, en nu na enkele maanden nog steeds niet zoals het ooit was. onterechte kosten, weer gewijzigd telefoonnummer waar ik niet om heb verzocht en de grote vraag of er niet iemand van scarlet mijn zaak onder de loep wil nemen en er eens en voor altijd een einde aan wil maken zodat ook ik weer een tevreden klant wil/kan zijn. Maar daar ligt het probleem want ik word nog steeds van het kastje naar muur gestuurd (omdat ze waarschijnlijk niet weten wie hun baas is als ik er naar vraag) en heb dus nog steeds problemen.

Nu is mijn vraag aan jullie hoe kan ik dit nu voor eens en voor altijd oplossen. Geld heb ik nl. niet meer en redt het net met wat ik heb en kan dit soort geintjes er niet bij hebben om nog eens te worden afgeschildert als een ONTERECHTE crimineel !!

572 4 Rapporteer

to
door tommy22 - Dec 27, 2006 om 15:41
4 Antwoorden / 7 Vragen

hallo

het klopt wat je zegt scarlet komt met kosten die je niet kan thuis brengen.wij hebben ook scarlet en we zijn niet eens verhuist en we krijgen ook kosten voor een nieuw nummer en we hebben ook telefoonnummers op de specificatie die we niet hebben gebeld en ook waren we niet thuis dat kunnen we bewijzen maar scarlet wil hier niet aan toe geven en ontkent alles

je moet ze niet bellen en niet mailen via de mail krijg je geen antwoord en via de telefoon hang je minimaal een uur en weten ze het nog niet

je moet brieven schrijven daar krijg je soms wel eens ragtie op liefs aangetekent

de klanten service bij scarlet is een groot zotje ongeregeld ze weten en kunnen niks

ik wens je veel geduld en sterkte bij het contacht leggen en het oplossen van het probleem  bij scarlet

stacey
door stacey - Dec 27, 2006 om 19:07
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Meldt je klacht ook even hier;

http://www.telecomklachten.nl/?mode=klacht

Bij genoeg klachten kunnen/zullen ze de klachten bundelen en doorspelen aan de OPTA.

Lees ook nog even hier;

http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=99&faq=1903#faq1903

Succes,

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 29, 2006 om 09:03
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft u al een stevige aangetekend te verzenden brief gezonden? Meld daarin uw klacht en stel daarbij dat u van mening gaat geraken dat hier sprake is van een wanprestatie conform art 162 van boek 6 van het BW waaruit ook nog sprake is van recht op schadevergoeding.. Als scarlet u inderdaad afschildert als een CREIMINEEL, dan kunt u, als u dat zwart wit kunt bewijzen ook nog zien als aanleiding om strafrechtelijk aangifte te doen op basis van laster.

http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/162.html via deze link kunt u zelf het artikel nalezen. Uiteraard uw brief zenden aan de directie en daarin opnemen dat u binnen één week een en ander op orde wenst te hebben en in ieder geval vergoeding van de tot nu toe, dus inclusief de aangetende brief, gemaakte kosten resp. veroorzaakte kosten "voor dit gedoe".

bo
door bonnyj - Dec 29, 2006 om 09:04
1 Antwoorden / 1 Vragen

ik zal het zeker gaan schrijven en zodra ik reactie heb en hopelijk ook eindelijk de oplossing laat ik het een ieder weten, bedankt voor je advies!

bonny