ke
door kerstdag Dec 2, 2006 om 18:07
Computers & telefonie

Seniorweb

Beste lezers. Seniorweb is een organisatie welke zich geeft voor de ouderen. Men zou computergebruik en werking etc. duidelijk moeten uitleggen en/of mensen helpen omdat zij zich, vaak nog moeilijk, aan kunnen passen. Ikzelf ben een ervaren computergebruiker maar mijn vrouw niet. U kent dit wel, klik aan, even aanmelden en hopla!Bovenal is zij laag geschoold. Dit betekend ook dat zij (zoals zo vele ouderen) niets of weinig begrijpt van de kleine lettertjes, welke achter de site in het reglement verborgen staan. Het aanmelden loopt perfect en is snel geregeld. Het opzeggen? Tja, dit is wel een probleem. Nu moeten we dus de "kleine lettertjes" lezen. Omdat zij niet het juiste mail adres kan vinden pakt ze er dus maar 1 van het seniorenweb. Ineens begrijpt niemand meer iets van haar bedoelingen. Opzeggen? Geen verwijzijzing, niets dus. Als ik naar de correspondentie kijkt, is dit puur een organisatie welke uit is op geld. Men kent geen pardon en heeft zich niet volgens de regels opgezegd. Ik vraag mij dan ook af of de naam "seniorenweb" de naam wel waardig is. Als je weet dat je met ouderen te doen heb zal je daar ook een beetje rekening mee moeten houden en dit kunt u dus wel vergeten bij "seniorweb" In mijn ogen is het seniorenweb dus niet het gepaste web voor ouderen maar een instelling welke alleen maar uit is op "winstbelang" Groetjes, Harry Koch

14743 47 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 18:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste kerstdag, over welk seniorweb spreekt u? Mogelijk zijn er meerdere met dezelfde naam. Het seniorweb dat ik ken, vanuit de relatie met samenwerkende ouderenbonden als PCOB, ANBO en KBO werkt niet zoals u stelt. Maar het kan toch zo zijn dat u wel die organisatie bedoelt dus gaarne een nadere toelichting welk seniorenweb u dan bedoelt.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 18:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn vrouw zit dagelijks uren op seniorenweb spelletjes te spelen Gratis! Dus waarom je aanmelden?

Misschien had u uw vrouw bij het aanmelden even moeten helpen.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 18:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

www.seniorenweb.nl

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 18:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Overigens kan ik op seniorenweb geen kleine lettertjes vinden.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 18:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is ontstaan uit idealistisch oogpunt, maar om je op een goede marnier op het internet te vertegenwoordigen is geld nodig.
Om hiervoor sponsers te krijgen zal er ook op commerciële wijze met het gebeuren moeten worden om gegaan, en het is zeker geen filantropische instelling.
De tweedeling van onze maatschappij wordt hier dus duidelijk aan het licht gebracht, en wel de rijke oudere en de arme oudere.
Het gebeuren is naar mijn mening ook opgezet als speeltuin voor de rijke oudere, zeker omdat toen het van start ging er nog maar heel weinig mensen van het internet gebruik maakte, en dit waren niet alleen de oudere die niet op het net kwamen, omdat het toen nog een dure hobby was.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 18:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

natuurlijk is ook seniorweb uit op winstbejag,maar je moet het zien als volgdt,er is weinig te beleven op internet,want de mooie zoons en dochters krijgen geen tijd om op internet te schrijven of iets te lezen,want ook ik heb de hoop verloren om nog een mooie kleinere vrouw te bereiken via internet,want er is veel te melden

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 18:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

seniorweb is dus iets anders dan seniorenweb. Zie de andere reactie.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 18:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

het seniorweb waarmee ik gerelateerd ben heeft geen enkele commerciële insteek.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 18:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben nu twee jaar lid van seniorweb.nl Deze website is opgebouwd uit een vrij toeganjelijk deel en een deel waarvoor je lid moet zijn. Er staan helemaal geen kleine lettertjes in. Het is gewoon heel duidelijk, Wil je alle voordelen van seniorenweb gebruiken , waaronder cursussen en gratis ( software hulp aan huis ) waarbij eerst door een ervaren computerman/vrouw per teklefoon of email geprobeerd word het probleem op te lossen anders komt dezelfde persoon max twee maal per jaar thuis tegen reiskosten.Kost €22.-. Er kan geen enkel misverstand bij het aanmelden aan. duidelijk word eerst de prijs genoemd en de voordelen. Jammer dat u uw vrouw niet beter bijstond en de schuld op seniorweb schijft.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 18:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben nu twee jaar lid van seniorweb.nl Deze website is opgebouwd uit een vrij toeganjelijk deel en een deel waarvoor je lid moet zijn. Er staan helemaal geen kleine lettertjes in. Het is gewoon heel duidelijk, Wil je alle voordelen van seniorenweb gebruiken , waaronder cursussen en gratis ( software hulp aan huis ) waarbij eerst door een ervaren computerman/vrouw per teklefoon of email geprobeerd word het probleem op te lossen anders komt dezelfde persoon max twee maal per jaar thuis tegen reiskosten.Kost €22.-. Er kan geen enkel misverstand bij het aanmelden aan. duidelijk word eerst de prijs genoemd en de voordelen. Jammer dat u uw vrouw niet beter bijstond en de schuld op seniorweb schijft.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 18:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb even gekeken en er blijkt ook een www.seniorweb.nl te bestaan.
Die vragen wel lidmaatschapsgeld voor bepaalde diensten.

Hier de opzeggingsvoorwaarden volgens deze site:

Opzegging
van het lidmaatschap moet schriftelijk of per e-mail gebeuren vóór
1 november. De opzegging gaat dan met het nieuwe kalenderjaar in.

Contact
SeniorWeb
Postbus
3500 AE Utrecht
E-mail adres:
leden@seniorweb.nl

Telefoonnummer:
Bankrekeningnummer: 39.44.48.189
Bankrekeningnummer
in België: 734-0090075-68

<script type="text/javascript">

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 18:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry moet seniorweb zijn.

Daar is een vrij en kosteloos deel o.a. met online te spelen spellen.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 18:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is seniorweb.nl  Deze organisatie geeft op verschillende lokale plekken les in Windows, internet en Email, digitale fotografie, etc, etc.
Deze organisatie heeft geen absoluut winstoogmerk. Er word misschien per plaats winst gemaakt maar daar is mij niets van bekend.
Het werkt samen met o.a. de rabobank en het PCOB.

Ik ben ambasadeur (vrijwilliger) bij de bewuste organisatie en help met lesgeven bij Windows en Email en internet.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 18:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

kijk ook eens bij www.seniorweb.nl, probleem is mogelijk naast het al gestelde dat "voor niets de zon opgaat" en activiteiten als deze ook kosten met zich meebrengen. Liefst te verkrijgen via sponsoring. Onder geen enkele voorwaarde is er sprake van winsoogmerk.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 18:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste lezers. Hier probeer ik een andwoord te geven op de meest gestelde vragen. Het betreft http://www.seniorweb.nl/ Nogmaals wil ik u wijzen op het gegeven dat de gebruiker vaak minder of slecht geschoolden zijn, dit was nu eenmaal realiteit in die jaren. Wat het bijstaan betreft van mijn vrouw? Persoonlijk vind ik dit een beetje overdreven. "Zij wil graag het internet ervaren en ervaring opdoen" Ik ga niet als hondje haar controleren waar ze zoal mee bezig is toch? Het is een site voor "ouderen" Dan nu "op het internet is niet zoveel te beleven" Juis dit is één van de problemen: Op het internet is veel en wel heel veel te beleven als je de weg maar weet en dit zou dus een taak zijn van het seniorenweb. Groetjes, Harry

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 19:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kan moeilijk naast haar gaan staan en controleren alsof ze niets mag? Lijkt me een beetje ouderwets en niet echt voor verbetering van toepassing.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 19:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ligt ok een beetje aan de ontwikkeling. Ik heb het hier over oudere mensen en die kunnen nu eenmaal vaak niet uit de regeltjes komen!

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 19:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

@gerrit  Ik krijg ook niet de indruk dat er met winstoogmerk gewerkt wordt. Was in de veronderstelling dat de vraagsteller de opzegvoorwaarden niet kon vinden, vandaar de genoemde gegevens. Voorzover ik kan zien is er niets mis met seniorweb.

<script type="text/javascript">

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 19:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alweer zo'n probleem. Voor de rijkere oudere?

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 22:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

In je eerste vraag kwam naar boven dat je het maar vreemd vond dat een website en organisatie als seniorweb.nl  het om het geld doet. Niets is minder waar, het feit dat u vrouw zich doelbewust aan meld op een website die voor het grootste deel gratis toegankelijk is en een gedeelte heeft voor eigen leden waarvoor je dan eerst lid moeten worden tegen €22.- per jaar. Ik schreef de voordelen al op en juist iemand met minder verstand heeft heel veel aan seniorweb. Er staan helemaal geen kleine lettertjes en voor het aanmelden word duidelijk vermeld de prijs en de andere zaken die het abbo aan gaan. Ik vind niet dat u de onkunde van u vrouw en de onwil van u om haar te helpen moet afschuiven op deze site.Gaat natuurlijk om

www.seniorweb.nl      groeten.

ve
door verwijderd - Dec 3, 2006 om 00:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

In antwoord op de reactie van seniorweb.nl In eerste instantie is mij niet duidelijk dat u mensen aanspreekt met "je" als men weet met ouderen te doen te hebben. Lijkt mij een beetje onbeschoft als je niet weet met wie je te doen heb en geeft uw positie al weer! Bekijk eens de netetuquette. Het lijkt mij overduidelijk dat u jonger, zij het, zeer jonger bent. Waar het om gaat is dat u als presentator van seniorenweb, mensen niet juist begeleid. U geeft aan de juiste correspondentie te hebben en dit gegeven is niet juist en niet update. Bovendien jammer en dreigd u met een incassobureau over een bedrag van 22,00 Euro. In plaats van "nette" brieven te sturen naar mensen welke niet bekend zijn met internet en computer. U overvalt ze en geeft blijk een "overheersende" rol te willen spelen. Zo ga je dus niet om met mensen! Bij een beetje verstandig ondernemer, probeer je mensen niet te (be) dreigen met een incassobureau. U moet donders goed weten dat, ondanks dat de kosten verhaald kunnen worden op de verliezende partij, het u vele malen meer zal kosten en als u dus verliest, u alles kan betalen en dit moet dan weer betaald worden door de overige leden. Kortom: Uw kosten zullen altijd hoger liggen dan mijn kosten. Waar bent u in hemelsnaam mee bezig? Geef uw leden de goede en juiste informatie en begeleiding! Nogmaals!! Mensen die niet overweg kunnen met een computer en het internet en er niet in thuis zijn, moet u niet verlangen "alles goed te lezen" Zij hebben meer aan hun hoofd en zijn al blij dat er iets zichtbaar zal worden op het scherm. Immers was het uw taak, deze mensen deze kennis bij te brengen en u heeft dit achterwege gelaten. Het enigste wat u in kan brengen zijn dreigementen zonder goede uitleg en motivatie! Is dit dan het "seniorenweb"? Neem van mij, als mannager aan. uw kosten (welke voor uw rekening komen en niet te verhalen zijn) pakken echt "hoog" uit en zal zeker niet lonen. Denk dat u nog veel moet leren. Uw incassobureau? kan niets inhouden. Immers kost het inhuren van een incassobureau veel geld. Als niet commerciele instelling, kunt u zich dit niet beoorloven en ik weet hoe dit werkt. Ik wens u dan ook verder veel succes en sterkte toe en hoop u spoedig te ontmoeten bij de Kantonrechter hoewel ik van mening ben dat u zich daar niet persoonlijk zal vertonen. Verder hoop ik dat u uw leden vanaf heden, beter informeer, op de hoogte brengt en die informatie gaat bieden welke noodzakelijk zijn om te weten als senior. Sterkte met uw dwangbevelen!!

ve
door verwijderd - Dec 3, 2006 om 00:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor het feit dat ik in het begin , je, als aanroepterm gebruik ,sorry. Ik ben zelf 60 jaar dus ook niet piep. Natuurlijk moet ik ,u ,zeggen maar de overige toon die u uitslaat is heel erg overdreven. Ten eerste heb ik als persoon niets met seniorweb te maken dus vanuit dat standpunt zal het me een zorg zijn. Met het verhaal over deurwaarders en kantonrechters komt u nu pas aan en daar staat niets van in u eerste post. Ik ben nu twee jaar lid en het is altijd mogelijk dat zaken niet zo goed gaan. Ik vrees echter dat de toon die u nu tegen mij gebruikt ook tegen seniorweb hebt gebruikt en ja, Met dreigen kom je meestal niet ver. Zelf heb ik door een foutje van mij de contributie 8 maanden te laat betaalt en in die tijd ontving ik 1of 2 keer een verzoek tot betalen( wat is gebeurd natuurlijk ) Dus als u alles nu eens op een normale gesprekstoon aan hun uitlegt zal het heus wel in orde komen.Toch een goede nacht.

ve
door verwijderd - Dec 3, 2006 om 00:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

opzegbrief seniorenweb via de link

http://www.abonnementenopzeggen.nl/paginas/categorieen/overige/SeniorWeb/

ve
door verwijderd - Dec 3, 2006 om 00:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Jurrien. Ik had niet verwacht dat dit een persoonlijk bericht was en dacht dat dit een reactie was ven het seniorweb. Het spijt mij ten zeerste als ik u gekwetst heb en dit was niet de bedoeling. De reactie t.a.v. seniorenweb meen ik wel en daar bijf ik achter staan. Natuurlijk respecteer ik ieder zijn mening en stel dit zeer op prijs. Ten slotte willen we mwt elkaar communiceren en daarin moet je alle kunnen zeggen, hoewl dit wel netjes moet. Groetjes, Harry

ve
door verwijderd - Dec 3, 2006 om 01:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste,

Als u  zo staat op beleefdheids normen zoals u zeggen enz
begrijp ik niet dat u zo minderwaardig doet over uw echtgenote,
zoals dat ze laag geschoold is, enz. zo praat men niet over je echtgenote.
kleine letterjes heeft niks te maken met oud of jong.
u bent zeker de enigste oudere die het wel snapt
ik begrijpt niet als u alles zo goed weet dat u hier nog een vraag wil stellen (ik hoop ook dat u dat nooit meer doet)
seniorweb is voor veel mensen een uitkomst, zonder winstbelang.

ps genoeg keer U vermeld

groet

ve
door verwijderd - Dec 3, 2006 om 02:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals ik al schetste, het is niet minderwaardig als je "laag opgeleid" of ongeschoold bent. Immers was het in de jaren 50 - 60 een uitzondering dat je een behoorlijke opleiding kon volgen. Dat ik mij in mijn werk heb kunnen ontplooien is meer dan welkom en noodzakelijk. Dat dit werk te maken had met electronica en computers was een ook voor mij een ontwikkeling. Overigens is ons gezin al begonnen met de computer in de jaren 80. Ik kan dit niet van mijn echtgenoot verwachten. Minderwaardig t.o.v. je echtgenoot zijn is dus geheel misplaats. Ook ik had weinig opleiding in mijn jonge jaren maar je werk brengt met zich mee dat je je kennis bijwerkt. Het spijt me maar ik ben het geheel niet met u eens. Niets is en geen enkel werk is "minderwaardig" Stel u eens voor dat de vuilnisman uw huisvuil niet meer op komt halen? Is dit een minderwaardig beroep? We hebben elkaar toch nodig!

ve
door verwijderd - Dec 3, 2006 om 08:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als U zo bijdehand bent moet u toch dit gevalletje kunnen regelen in plaats van te klagen.

ve
door verwijderd - Dec 3, 2006 om 09:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Citaat:  "Bovenal is zij laag geschoold. Dit betekend ook dat zij (zoals zo vele ouderen) niets of weinig begrijpt van de kleine lettertjes"

Pffff......leuk om zo over je echtgenoot te praten. Om nog maar niet te spreken dat iedereen die onder de noemer "ouderen" zou vallen of valt, dat ze per definitie niets van algemene voorwaarden of kleine lettertjes zouden begrijpen.

Just my 5 cents

ve
door verwijderd - Dec 4, 2006 om 15:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

nou ga eens op senioren web tegelen kijkken en kijk naar de reacties van de mensen die bij ons pc les nemen en dan eerst de basis en die duurt 8 weken 1 maal in de week, daar bij zijn er inloop dagen wanneer ze willen werken aan de pc dit is drie uur,stuur je vrouw naar een cursus voor basis opleiding pc dan heb jij niets meer te klagen ,,,,of als je slim bent leer je het je vrouw zelf ...spaar je ook nog geld uit .....maar er zijn 83 wachtende voor u.....en deze mensen zijn alle op leeftijd......groetjes wiel

ve
door verwijderd - Dec 4, 2006 om 16:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben al enige jaren lid van Seniorweb en het is steeds duurder geworden.Vreem dat de belgen twee seniorenwebs hebben die gratis en niet slecht zijn.Met seniorweb.nl heb ik ook soms moeite maar zie vooralsnog geen aanleiding uit te stappen.

Lotus

ve
door verwijderd - Dec 4, 2006 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Seniorweb met uitgave Enter was in het begin echt voor "ouderen". Maar is de laatste tijd een verkoop-organisatie geworden vindt ik. Ben vanaf het begin lid. Heb nu bedankt. De cd's en enters heb ik nog. Groetend, H.M.Zondag.

ve
door verwijderd - Dec 4, 2006 om 17:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Seniorweb is wel degelijk een goede club voor ouderen .  U kunt altijd via de website van seniorweb ( u kunt toch wel lezen ? ) vragen om iemand thuis te krijgen als u  er niet uitkomt met uw computer. Als u lid bent hebt u een lidmaatschapskaartje en achterop staat letterlijk:

Het lidmaatschap wordt automatisch verlengd tenzij de schriftelijke opzeggeing voor 1 november is ontvangen. Verder staat er een emailadres voor leden plus een telefoonnummer op het kaartje. Eventueel kunt u nog faxen. Ik ben zelf p.c.-thuishelper bij seniorweb en help veel mensen. Ergo;

even goed op het kaartje kijken en uw vrouw helpen.

Henc@

ve
door verwijderd - Dec 4, 2006 om 18:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijnheer Kerstdag, ik benijd uw vrouw niet met een persoon zoals u getrouwd te zijn. Wat een toon...U steekt veel energie in het debiteren van uw kromme argumenten hier. Die tijd kunt u m.i. efficienter gebruiken door uw vrouw enigszins op weg te helpen.

Seniorweb is een zeer betrouwbare organisatie, die erg goed werk doet voor beginnelingen en gevorderden. Ik ben al vier jaar lid en heb, zeker als beginneling toendertijd, veel aan hun hulp en adviezen gehad.

Ik adviseer u naar een hulpverlener te gaan en uw vrouw naar een leuke computercursus.

ve
door verwijderd - Dec 4, 2006 om 18:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Seniorenweb.nl werd/wordt gerund door jonge mensen. Ik ben bij de oprichtingsvergadering geweest in Utrecht. Daar viel het mij op dat het allemaal yuppies waren die heel gemakkelijk over geld dachten.

Hun stelling was dat iedere 65+er een computer moest aanschaffen ja,ja, alsof die ouderen daar het geld voor hebben. De eerste cursussen die zij uitgaven waren ook niet te begrijpen voor senioren,

Uit persoonlijke ervaring kan ik alleen maar zeggen "kijk over de grens"
log maar eens in op:

http://www.seniorennet.be/

Het kost helemaal niets en is super goed!

ve
door verwijderd - Dec 4, 2006 om 19:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb met grote verbazing naar dit berichtje gelezen over Seniorweb ik ben daar al jaren lid van en daar nog nooit problemen mee gehad.Ik val toch op een paar dingen die u schrijft ten eerste over u vrouw dat die laaggeschoold zou zijn dat ben ik ook maar ik voel mij daar niet minder maar krijg de kriebels als ik dit lees dat zou tegen mij moeten zeggen arme vrouw die met u getrouwd is waar gaat het nu om over seniorweb of dat u vrouw er niks van begrijpt en dat u geen moeite doet om het uit te leggen neem er eens even tijd voor wel zo eerlijk.Ik ben dus laaggeschoold ik hoor bij de ouderen zoals u ook zo lekker omschrijft ik snap alles heel goed en als ik het niet snap vraag ik het wel.Maar ik heb zo een idee dat u vrouw geen eens bij u terecht kan.De organisatie is niet op geld uit u bent te belazerd om het op te lossen sorry voor dit wordt ik word heel kwaad als ik dit lees vandaar dit antwoord.

ve
door verwijderd - Dec 4, 2006 om 19:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Harrie koch

Ik hoop dat u inmiddels uw lid maatschap hebt kunnen afzeggen,want zulke zeikers als u kunnen we missen als kiespijn.

Rob Waij

Ambassadeur / pct huishelper  Seniorweb

ve
door verwijderd - Dec 4, 2006 om 20:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het gevoel dat u helemaal geen manager bent.
Verder denk ik dat u met gebruikmaking van dit medium de organisatie Seniorweb zwart wil maken.
Het is triest dat u zo weinig fiducie heeft met vrijwilligers. U betitelt ze als zakkenvuller. Derhalve als u iets voor niets kunt halen op internet dan mag dat. Zeur dan niet als iets eens een keertje een paar centjes kost mijnheer de manager. Leer eens een kosten/baten analyse te maken. Wellicht is daar zelfs nog een gratis iinternet cursus voor.
Ik heb een vriend. Een Belgische Professor. Als hij u kon horen weet ik zeker wat hij zou zeggen : " A wel Manneke gedraag u nie zo dom".

ve
door verwijderd - Dec 4, 2006 om 21:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens op seniorenweb.be hier kun je  je tenminste gratis aanmelden, seniorenweb.nl kost € 22,00 per jaar. dus niet voor mij

gr. van diny

ve
door verwijderd - Dec 5, 2006 om 10:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben ook lid van seniorweb,en heb tot nu toe geen klachten.Ze staan je altijd bij raad en daad bij.En ik ben ook met de thuishulp als de werknemers er niet uitkomen dik tevreden,en voor het geld hoef je het niet te doen,zo duur is dat niet per jaar,terwijl het toch allemaal vrijwilligers zijn,en thuishulp is ook niet duur.Dus een tevreden klant.Dat wilde ik even kwijt.Er zijn ook vele mailgroepen waar je dan gratis bij mag en ook voor oudere.Groetjes Jeannie.

ve
door verwijderd - Dec 5, 2006 om 14:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste meneer Koch,

Uw 'oproepje' hier op het forum verbaast mij enigzins. Zoals Akkefiet op pagina 1 al aangeeft, staat er duidelijk op de site vermeld:

Opzegging
Opzegging van het lidmaatschap moet schriftelijk of per e-mail gebeuren vóór 1 november. De opzegging gaat dan met het nieuwe kalenderjaar in.

Contact
SeniorWeb
Postbus 222
3500 AE Utrecht
E-mail adres:
leden@seniorweb.nl
Telefoonnummer: 030-2769965
Bankrekeningnummer: 39.44.48.189
Bankrekeningnummer in België: 734-0090075-68

Tevens heb ik mijn ledenpasje erbij gepakt en op de achterzijde staat duidelijk vermeld: 'Het lidmaatschap wordt automatisch verlengd tenzij de schriftelijke opzegging voor 1 november door SeniorWeb is ontvangen'.

Daarbij is het alleen mogelijk schriftelijk lid te worden van SeniorWeb, dus uw argument dat aanmelden zoveel makkelijker is dan opzeggen gaat hier niet op.

SeniorWeb incasseert elk jaar in februari en verstuurt 3 aanmaningen voordat het doorgaat naar een incassobureau. Dus het is erg coulant van SeniorWeb dat ze u bijna een jaar de ruimte hebben gegeven om uw contributie alsnog te voldoen.

ve
door verwijderd - Dec 5, 2006 om 14:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

ben ongeveer een jaar geabonneerd op SENIORWEB, krijg iedere maand een nieuwsbrief, deze is overigens gratis. Als abonnee ontvang je enige keren per jaar het blad ENTER, staan nuttige dingen in. Als je een probleem hebt wordt je gratis geholpen, indien dit niet helpt kan er iemand bij je thuiskomen tegen kostenvergoeding, zeer laag. Ik ben tevreden, met vriendelijke groet, tineke

ve
door verwijderd - Dec 6, 2006 om 14:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

On ze linkse "broeders"hebben weer iets gevanden om tegenaan te trappen en Harry Koch is een beetje dom en heeft zijn vrouw niet erg hoog maar laaggeschoold daar had je aan moeten denken voor je met haar ging trouwen ging, geen Harry maar HURK.

ve
door verwijderd - Dec 6, 2006 om 14:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

On ze en twee keer ging en een komma vergeten van een hooggeschoolde dat kan ook. Zo zie je maar weer dat hoogeschoolden ook wel eens laag vallen, HURK.

ve
door verwijderd - Dec 6, 2006 om 20:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

hahaha, in uw profiel staat dat u Juridisch Adviseerd. Ik denk dat mensen die juridisch adviseren wel een beter taalgebruik hebben. Tevens weet een juridisch adviseur ook dat de kosten van een deurwaarder worden verhaald op de partij die niet heeft betaald en niet op de organisatie (Seniorweb).

ve
door verwijderd - Dec 7, 2006 om 00:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ben het helemaal met je eens, het lijkt uit de antwoorden of de lezers van je klacht er meer moeite mee hebben dat je klaagt dan ze ingaan op je klacht. Ikzelf kwam bij Seniorweb wijselijk niet verder als de ontdekkingstocht,en vond al direct dat de vlag de lading niet dekt, in Nederland is helemaal geen behoefde aan senior-organisaties die niet echt gericht zijn op de behoefdes en node van senioren, voor hulp en bijstand ook vanaf reiskosten zijn er genoeg andere mogelijkheden als je een beetje je weg vind op het Internet. Ik stoor me wel aan je opmerking over de laag geschooldheid van je vrouw, de mate van scholing heeft er helemaal niets mee te maken, en het door jou bedoelde opbegrip gedrag siert helaas in alle lagen hoeken en gaten tegenwoordig onze maatschappij. Maar ook daar begrijp ik wat je uiteindelijk bedoelde te zeggen, ikzelf liep ook tegen het vertoonde onbegrip bij seniorweb aan toen ik doorzaagde over een onderwerp. En net zoals je opmerkt, bij oudere die niet opgroeide met computers en Internet hoort gepasde aanpak en ook ik merkte dat seniorweb die niet bied. Overigens lijkt mij, maar vrijheid blijheid, dat overleg thuis beter is voordat dan achteraf ! Groetjes Bob Spierings !

ve
door verwijderd - Dec 7, 2006 om 09:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wie bedoelt Phantagarow, jvisser14493, zo ja, dan moet ik hem teleurstellen, mijn profiel klopt n.l. niet, ik ben bouwkundige en verder niets.

Wie mijn profiel gewijzigd heeft en hoe, dat weet ik niet, maar ik vind het wel een "smerig" om dat te doen en heb hier een klacht over ingediend bij Kaasa.

ve
door verwijderd - Mar 8, 2012 om 20:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste kerstdag, ik heb ook zoiets bij de hand. Ben benieuwd hoe het destijds is afgelopen?