ti
door tinuske Apr 23, 2013 om 15:34
Computers & telefonie

Service hollandsnieuwe

heeft er iemand ook zo'n slechte ervaringen met de servicedesk van HN. Mijn pas aangeschafte mobieltje werkt niet als ik probeer te internetten

586 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2013 om 15:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo tinuske,

Probeer het eens via deze site.

Suc6

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 23, 2013 om 18:57
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Bij vodafone komt service inderdaad niet in hun vocabulaire voor..

Je kunt ook even de simkaart in 'n ander toestel steken, wachten dat hij de instellingen toezend en logischerwijs hierna dit bij je eigen toestel ook even doen.

diumenge
door diumenge - Apr 23, 2013 om 19:30
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Vraag heeft betrekking op HollandsNieuwe, niet op Vodafone. HN is weliswaar een dochter van Vodafone, maar daarom kan je de service (of het gebrek daaraan) van die twee nog niet vergelijken.

Het lijkt mij overigens dat het via de link van edrick3 zou moeten lukken, HN is natuurlijk goedkoop omdat ze minder service bieden en er van uit gaan dat je meer zelf doet.

Maar wellicht kan je iets duidelijker aangeven wat je probleem is, misschien kan iemand hier je wel helpen.

hi
door hiru - Jun 28, 2013 om 16:39
4 Antwoorden / 1 Vragen

Internet dient apart ingesteld te worden:

Zie APN lijst:
http://www.androidworld.nl/wiki/Tutorial/APN+lijst+Nederland/?title=Tutorial:APN+lijst+Nederland

Google is a gift, use it and you shall find.