johan1966
door johan1966 Jun 1, 2014 om 23:01
Computers & telefonie

Skype

Ik heb een vraag over skype wie o wie weet het Email adres van skype en wel in Nederland , Want ik wil ze een mail sturen met daarin een verzoek de vele cookies die ik krijg per aan melding of ze daar nu eens mee willen stoppen je pc vertraagt er van en de verbinding met skype bellen word snel minder door hun cookies.

452 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jun 1, 2014 om 23:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Cookies die je PC of verbinding vertragen? Lijkt me sterk.

johan1966
door johan1966 - Jun 1, 2014 om 23:53
10 Antwoorden / 4 Vragen

cookies op zich niet maar wel de beveiliging etc die gaat conflicteren, Maar dat was de vraag niet de vraag was of er iemand het Email adres weet zodat je skype direct een maailtje kan sturen graag op de vraag reageren.

costnix
door costnix - Jun 2, 2014 om 01:27
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Skype heeft GEEN Nederland emailadres.
Alle vragen over Skype moet u hier stellen. Het kan alleen in het Engels.

aurora1
door aurora1 - Jun 2, 2014 om 02:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Je kunt het zelf uitzetten. Lees daarvoor klik hier:

"To disable Skype browser cookies, open Skype and select Skype > Privacy, and then uncheck the box that says Accept Skype Browser Cookies. Click on Save."

kaasbroodje
door kaasbroodje - Jun 2, 2014 om 05:56
937 Antwoorden / 2 Vragen

Ik denk dat iets anders uw pc vertraagt, want dit is gewoon onzin...

Of uw verbinding en computer stammen uit de jaren 90.

forever-nl
door forever-nl - Jun 2, 2014 om 06:49
400 Antwoorden / 11 Vragen

Ik denk dat deze vraagsteller tot dit idee is gekomen door de vele programma's die zeggen de computer te versnellen en daarbij cookies verwijderen. Als je die programma's allemaal gaat verzamelen en die voeren de hele dag allerlei scans uit en dan wordt je PC inderdaad erg traag. Als ik daar goed mee zit dan is mijn idee uw PC daarvan te verschonen.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 2, 2014 om 07:50
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Johan1966,

misschien helpt dit:
klik op extra
klik op instellingen
klik op privacy
Verder wijst het de weg vanzelf, vergeet het opslaan niet
Vr. Gr. sjoppie.