dhiemstra01
door dhiemstra01 Feb 18, 2013 om 09:04
Computers & telefonie

Skype werkt niet.

Zins een week werkt mijn skype niet meer, ik heb het meerdere malen wijderd, en daarna weer op nieuw gedowload maar het werkt niet. Ook heb ik mijn virus scan stop gezet, maar ook dat werkt niet.. Er komt altijd te staan, Skype is momentueel niet beschikbaar, probeer het later nog eens.. Wie kan mij raad geven, alvast bedankt.

10223 4 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Feb 18, 2013 om 12:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag dhiemstra01,

Je zou systeemherstel kunnen proberen naar een datum van toen het nog wel werkte.
Anders een oudere versie van Skype proberen.
Kijk eens of je rond die tijd een nieuw programma geïnstalleerd hebt en of dat misschien de oorzaak is. Of dat het een firewall probleem is.
Als je bovenaan in het zoekvakje intikt "skype werkt niet meer" vind je vragen erover en reacties, misschien staat daar iets voor je tussen om het op te lossen.
Foutcontrole en repair kun je anders ook nog proberen.
Lees anders ook nog even KLIK HIER of daar een tip te vinden is.
Er is geen grote storing, daar is niets over te vinden op internet, bij mij werkt Skype ook goed.

vr.gr.

dhiemstra01
door dhiemstra01 - Feb 18, 2013 om 15:04
53 Antwoorden / 82 Vragen

Bedankt Auroa1, skype werkt weer.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 18, 2013 om 15:26
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Sinds Skype van microsoft is, zijn er nog een aantal dingen die verplicht verbinding moeten maken, net zoals het geval was/is met wlm, met het internet (ze willen graag zien wat je doet en advertenties weergeven is natuurlijk ook belangrijk)
Wordt er ook maar 1 onderdeel geblokkeerd door je firewall dan vergeet het maar dat 't werkt, hoogstwaarschijnlijk (99 %) was dit het probleem

Systeemherstel kan hier voor werken, maar kijk er niet raar van op als dit over 'n tijdje weer plaatsvindt.

aurora1
door aurora1 - Feb 18, 2013 om 21:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mooi dat het weer werkt dhiemstra01, graag gedaan en dank voor het melden.

vr.gr.