no
door notenbalk Mar 23, 2013 om 15:19
Computers & telefonie

Storing printer

7 november 2012 heb ik een Canonprinter 5250 gekocht. 8 januari 2013 trad er plotseling een storing op welke ikzelf niet verhelpen kon.
De printer is naar de (externe) reparatieafdeling van Can0n verzonden. Nu 12 weken later is er nog steeds geen zicht op wanneer de printer terug komt. Ik heb het helemaal gehad wat ik ook aan de leverancier heb kenbaar gemaakt.
Hij geeft aan er weinig aan te kunnen doen.
Hoe nu verder?

394 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 23, 2013 om 16:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo notenbalk,

Kijk eens wat Consuwijzer hier over schrijft.

(Als u iets koopt, hebt u rechten en plichten. Is een product niet goed? Dan hebt u de volgende rechten en plichten.
Het uitgangspunt is dat u recht hebt op een gratis reparatie of een nieuw product. Dat moet dan binnen een bepaalde tijd en zonder dat u daar te veel last van hebt.)

Daar staat ook een voorbeeldbrief.

Suc6

no
door notenbalk - Apr 2, 2013 om 18:19
1 Antwoorden / 2 Vragen

hallo edrick3
Heb de bedoelde brief naar de leveransier verzonden.
Had na 3 dagen de printer gerepareerd weer thuis
Bedankt voor de tip
Notenbalk

edrick3
door edrick3 - Apr 2, 2013 om 18:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@notenbalk,

Mooi zo.
Is dus keurig opgelost.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.