no
door notenbalk Mar 23, 2013 om 15:19
Computers & telefonie

Storing printer

7 november 2012 heb ik een Canonprinter 5250 gekocht. 8 januari 2013 trad er plotseling een storing op welke ikzelf niet verhelpen kon.
De printer is naar de (externe) reparatieafdeling van Can0n verzonden. Nu 12 weken later is er nog steeds geen zicht op wanneer de printer terug komt. Ik heb het helemaal gehad wat ik ook aan de leverancier heb kenbaar gemaakt.
Hij geeft aan er weinig aan te kunnen doen.
Hoe nu verder?

394 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Mar 23, 2013 om 16:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo notenbalk,

Kijk eens wat Consuwijzer hier over schrijft.

(Als u iets koopt, hebt u rechten en plichten. Is een product niet goed? Dan hebt u de volgende rechten en plichten.
Het uitgangspunt is dat u recht hebt op een gratis reparatie of een nieuw product. Dat moet dan binnen een bepaalde tijd en zonder dat u daar te veel last van hebt.)

Daar staat ook een voorbeeldbrief.

Suc6

no
door notenbalk - Apr 2, 2013 om 18:19
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

hallo edrick3
Heb de bedoelde brief naar de leveransier verzonden.
Had na 3 dagen de printer gerepareerd weer thuis
Bedankt voor de tip
Notenbalk

edrick3
door edrick3 - Apr 2, 2013 om 18:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@notenbalk,

Mooi zo.
Is dus keurig opgelost.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer