re
door resmeyer Mar 27, 2005 om 12:49
Computers & telefonie

SYMAENTEC ANTIVIRUS SLECHT

Norton Anti Virus heeft een gemiddelde van 51/2 en een 6 behaald met hun NAV 2004/2005.
Het blijkt dat deze niet werken zoals het hoort. Het ondekt niet alle virussen en als het wat vind dan repareert het programma de virus niet. (of verwijderd etc.. wat u zelf wilt).

Symantec is hier in January al op de hoogte gesteld en heeft toegegeven dat het nog
verbeterd moet worden. Maar dat moet NOG gebeuren.

Ik gebruik het al nooit meer sinds November 2004. Ik gebruik af en toe AVG en deze doet het velenmale beter.
MSN stuurd zelf een virus. Daarom is MSN ook voor op de vingers getikt.
Het is dus aan U als U van virussen houd. dan bezoek MSN maar. Gooi het van Uw PC af en U heeft van HUN geen virussen meer.

Groeten en een gezellige pasen

Rob Esmeijer. Webmaster voor Sofia Loren en Claudia Cardinale.
en Charles Bronson. (helaas al overleden.)

201 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 28, 2005 om 16:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

 jammer, maar denk er aan er zijn altijd nog anderen virusscanners

ve
door verwijderd - Mar 28, 2005 om 17:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik geloof niet dat deze kwestie in deze rubriek thuishoort. Een forum hierover openen ligt meer voor de hand. Groeten - E.

ve
door verwijderd - Apr 3, 2005 om 13:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

<SCRIPT language=javascript>postamble();
WIE KOOOPT DIE TROEP NOU ,

als u blut bent hang u op aan een kerktoornen

veel geluk bijhet pleegfen van zelf moord

ve
door verwijderd - Apr 3, 2005 om 13:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Door wie getest?

bronnen vermelden ipv zo'n kreet is beter.