fi
door fit4u Feb 9, 2010 om 16:42
Computers & telefonie

T for telecom maffia

in maart vorig jaar heb ik bij t for telecom in gorinchem 1 telefoonabonnement afgesloten.door een fout van t for telecom betalen we nu al bijna 1 jaar voor 2 abonnementen,klagen kan alleen bij de betreffende winkelen en deze doen totaal niets. nu kan ik het 2e abonnement afkopen voor €350 ,terwijl wij dit abonnement niet eens afgesloten hebben !!
t for telecom gorinchem belooft een hoop maar dit zijn allemaal leugens
is er iemand die weet waar je met dit soort klachten terecht kan

491 3 Rapporteer

25757
door 25757 - Feb 9, 2010 om 16:46
38 Antwoorden / 2 Vragen

U had gewoon niet moeten betalen.
Geld terug is lastig en als zij per ongeluk 2x aanvragen moet de provider de kosten bij hun verhalen en niet bij klant.

Uw toen gekregen papier met 1 contract is bewijs en omdat 2e ontbreekt zul je rechtszaken zeker winnen.
Wel loop je kans dat het wel afgesloten 1e geblokkeerd word maar ontbinden wegens niet opgeloste fouten en elders een contract afsluiten mag dan.

Dus betaal niets meer en eis geld terug.
Stel ook de provider op de hoogte dat niet U maar T for Telecom een fout maakte en dus verantwoordelijk is voor de kosten.

fi
door fit4u - Feb 9, 2010 om 16:52
1 Antwoorden / 1 Vragen

we hebben nog niets betaald en inderdaad de provider en hoofdkantoor van t for telecom op de hoogte gebracht maar voorlopig nog geen resultaat

bedankt willem

tdehond
door tdehond - Feb 9, 2010 om 17:11
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Algemene voor waarden van hun winkels:
13. Geschillen

13.1 Indien de koper meent dat t for telecom op wat voor wijze dan ook jegens hem tekort geschoten is, dan dient de opdrachtgever zijn klacht binnen bekwame tijd aan t for telecom voor te leggen. t for telecom zal de klacht dan naar beste weten en kunnen onderzoeken en, zo zij de klacht gegrond acht, deze tot tevredenheid van de koper oplossen.
13.2 Op alle rechtsbetrekkingen met t for telecom is uitsluitend nederlands recht van toepassing.

U kunt dit bedrijf nogmaals in gebreke stellen dit geschil naar tevredenheid van de klant op te lossen conform de voorwaarden.
Voeg bij een brief waarin u de tweede overeenkomst ontkent.
klik hier die u naar uw omstandigheden aanpast.

U kunt aangeven dat u op d.d. één overeenkomst heeft afgesloten:
n.l .....

U verzoekt dan ook om kostenloze annulering van de overeenkomst die zonder uw toestemming of medeweten door winkel is tot stand gebracht en derhalve in de zin van de wet geen overeenkomst met u tot stand is gebracht.

Geeft aan dat u een kopie van deze brief toestuurt naar de provider.

Eis van de winkel dat deze binnen uiterlijk 30 dagen bij de provider ongedaan maakt en u hiervan een schriftelijke bevestiging stuurt.

Lukt dit niet dan kunt u het probleem van de andere kant benaderen.
U gaat naar de geschillencommissie telecommunicatie als de provider weigert om de 2de overeenkomst kostenloos te annuleren omdat deze buiten uw wil en medeweten door de telecomwinkel tot stand is gebracht.