tr
door trineke Sep 30, 2012 om 17:01
Computers & telefonie

Tekst valt gedeeltelijk weg

Sinds de kassasite vernieuwd is, valt het laatste deel van de regel weg. Dit gebeurt zowel bij het lezen van een antwoord als bij het beginscherm.
Is er iets aan te doen of moet ik maar blijven raden w tekst is.wat de weggevallen tekst is?Het woordje "verzend" staat er b.v. niet helemaal op.
Trineke

543 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 30, 2012 om 17:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar je kan de lettergrootte aanpassen, waardoor alles weer binnen perspectief gaat vallen.

ve
door verwijderd - Sep 30, 2012 om 17:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo trineke,

Blijkbaar heb je de lettergrootte (te) groot ingesteld.
Probeer maar eens Ctrl en -
Of Ctrl + scrolwieltje op de muis.
Voor Firefox:
Klik op Beeld (bovenaan in de balk) - Zoomen en zet een vinkje voor Alleen tekst zoomen.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Sep 30, 2012 om 17:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Klopt inderdaad ik heb het zelfde probleem.
Als je "Dit is een top antwoord" aanklikt kun je ook een bedankje typen, maar het woordje verzend staat er niet omdat dit wegvalt.

Verder werd altijd de reactie beoordeeld met "dit is een top antwoord" groen, maar gebeurt ook niet, ik denk dat er nog wel wat kinder ziektes op de site aanwezig zijn.

Verder vind ik het niet meer kunnen corrigeren van je reactie (type fouten) ook hoogst irritant.

ve
door verwijderd - Sep 30, 2012 om 17:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

@remilaguna,

Tekstgrootte is aan te passen.

Topantwoord wordt niet groen is bekend bij redactie. Zou aan gewerkt worden (??)

Eerst op preview klikken om typefouten te zien en eventueel te corrigeren.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Sep 30, 2012 om 18:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

remilaguna schreef op zondag 30 sep 2012, 17:39:
Klopt inderdaad ik heb het zelfde probleem.
Als je "Dit is een top antwoord" aanklikt kun je ook een bedankje typen, maar het woordje verzend staat er niet omdat dit wegvalt.

Verder werd altijd de reactie beoordeeld met "dit is een top antwoord" groen, maar gebeurt ook niet, ik denk dat er nog wel wat kinder ziektes op de site aanwezig zijn.

Verder vind ik het niet meer kunnen corrigeren van je reactie (type fouten) ook hoogst irritant.

Heb je dan geen (in rood) preview en Reageer. Moet toch bijna wel?

ve
door verwijderd - Sep 30, 2012 om 18:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op zondag 30 sep 2012, 17:31: Hallo trineke,

Blijkbaar heb je de lettergrootte (te) groot ingesteld.
Probeer maar eens Ctrl en -
Of Ctrl + scrolwieltje op de muis.
Voor Firefox:
Klik op Beeld (bovenaan in de balk) - Zoomen en zet een vinkje voor Alleen tekst zoomen.

Met vr.gr.

Dat vinkje stond er al! Ik heb nu maar "zoom uit" aangevinkt en ik geloof dat het probleem opgelost is. Helaas is nu het lettertype erg klein geworden.
Ik kijk niet vaak meer op de site sinds de "vernieuwing". Ik vind het geheel te schreeuwerig, het doet pijn aan de ogen.
In elk geval: Edrick3 bedankt dat je me ook deze keer weer geholpen hebt.
Overigens gaat het inloggen nog steeds niet vlekkeloos, maar met wat geduld kom ik er wel uit.
trineke

ve
door verwijderd - Sep 30, 2012 om 19:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

@trineke,

.....Helaas is nu het lettertype erg klein geworden......
Daar waar nodig kun je dat dus op de eerder aangegeven manier vergroten. Zou dan toch een vinkje zetten voor alleen tekst zoomen, zodat alles in Beeld blijft.

Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.