do
door don45 May 8, 2013 om 16:28
Computers & telefonie

Tele-2 voert automatische incasso niet uit.

ik heb 3 maanden tele-2 mobiel.
sinds de eerste nota heb ik het probleem dat tele-2 sms stuurt -automatische incasso mislukt- met de keus het bedrag per ideal over te maken.
geen probleem maar ik wil dat er gewoon per autom incasso word betaald.
nu hebben ze van mij een ander rekeningnummer gekregen en nog steeds hetzelfde probleem.
(saldo is steeds ruim voldoende dus daar ligt het niet aan)
gisteren maar eens gebeld en alle gegevens kloppen.
ik moest maar naar de bank bellen.
die zeggen dat tele-2 van mij geen machtiging heeft, dit vind ik vreemd.
op het moment dat ik abonnement bij hen afsluit dan geef ik toch toestemming om mijn abonnementsgeld automatische van het opgegeven rekeningnummer af te schrijven.
een andere medewerker van de helpdesk zegt dat ik dit met de bank moet regelen.
dit heb ik nog nooit meegemaakt.
ik geef toch een machtiging af bij aangaan van nieuw abonnement.
wat te doen??
wie herkent dit probleem bij/met tele-2??

585 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - May 8, 2013 om 16:49
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

[quote=don45 schreef op woensdag 8 mei 2013, 16:28]
dit heb ik nog nooit meegemaakt.
ik geef toch een machtiging af bij aangaan van nieuw abonnement.
wat te doen??
wie herkent dit probleem bij/met tele-2??

Vreemd, ik heb ook nooit nog speciaal iets moeten regelen voor de aut.incasso van Tele2....
Geef de bank alsnog accoord voor hun afschrijvingen dan lijkt me dat het toch goed moeten komen.

ltmvz
door ltmvz - May 9, 2013 om 09:01
949 Antwoorden / 18 Vragen
0

Dit probleem herken ik helemaal. Ik heb er zelfs een onderwerp over geplaatst op het forum van Tele2.

Het blijkt dat meer mensen hier last van hebben. Iedereen wordt van Tele2 naar de bank gestuurd en weer terug. Uiteindelijk heb ik na enkele "chat"-sessies iemand van Tele2 aan de lijn gekregen die mij vroeg de bankpas te voorschijn te halen en exact te vertellen hoe mijn naam op de pas staat, dus hoofdletters, kleine letters, spaties.

Sindsdien verloopt de automatische incasso normaal. Er zat duidelijk iets fout bij Tele2.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

aj
ajay - May 29, 2024 om 09:27
Huishouden & energie
Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Onze buren hebben lekkage in de nok van hun huis. Volgens hen komt dit water via onze schoorsteen.
Nu heb ik een appje gekregen waarin de buren mij vragen om hier wat aan te laten doen omdat het onze schoorsteen is.
Maar wie is nu verantwoordelijk. Zou de lekkage via mijn schoorsteen kunnen komen? Slecht voegwerk.
Of moeten de buren dit oplossen? Loodslabben van hun dak? Lees meer

Si
Sita B - May 31, 2024 om 20:42
Geldzaken & recht

Mijn ex-man is in 2014 overleden en ik moet nog steeds zijn schuld betalen omdat

Omdat sociale dienst van Den Haag ze dat ik moet betalen. 9 jaar geleden betaalde ik €20 per maand. Daarna hebben ze zelf besloten dat het vedrag van €33,17 per maand moest. En nu heb ik brief van sociale dienst ontvangen dat ik vanaf juni moet €80 per maand moest betalen. 

terwijl niet mijn schuld is waarom moet ik betalen. En hij had recht op bijstand en kreeg zo'n €200 per maand 

Lees meer