se
door sephiroth77 Mar 9, 2008 om 10:11
Computers & telefonie

Tele2 gedoe nummer 2

Nou werd vledeweek gebeld door een mederwerke van tele2 die zou wat gaan rond bellen wat er nou allemaal aan de hand is etc.de medewerker zei ik zal u zo snel mogelijk terug bellen,gister 8 maart nog niks gehoord dat was dus 9 dagen later ik tele2 een mail gestuurd hoe t nu zat? werd terug gebeld door tele2 kreeg vervolgens iemand aan de lijn die nauwelijks nederlands kon! dus weer aan hem me klacht uitgelegd want ik dacht ze sturen me geen rekeningen meer dus t zal wel goed zijn,nou niet dus de medewerker vertelde me dood leuk dat alle kosten van 39,95 niet naar me adres worden gestuurd maar naar intrum justitia tele2 wil gewoon dat mensen in de schulden komen zo te zien! en dan gaan ze me zeggen op me andere probleem die ik hier had gesteld in de forums dat ze voor een passende oplossing zouden zoeken? nou ik vind dit geen passende oplossing meer! ik zou me echt kapot schamen als ik voor zo een bedrijf zou werken.

244 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 9, 2008 om 10:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is het probleem want je verhaal is niet erg duidelijk.

ve
door verwijderd - Mar 9, 2008 om 10:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb me klacht toen ook gemeld op dit forum heb t even geplakt:

Tele2 gedoe 22-02-08
Ik
heb echt alleen maar gezeur met tele2 kreeg in januari een herinering
voor een betalings achterstand van november / december dus netjes
betaald en dacht ik word wel weer aangesloten maar nee! ze hadden me
betaling niet ontvangen terwijl ik toch t goede rekening nummer van hun
had! 2 weken later kreeg ik een brief van de deurwaarder van tele2 ook
over die betaling
dus tele2 een fax gestuurd met bewijs en ook de deurwaarder maar ik
hoorde nog niks.dus ben ik overgestapt naar telfort internet en heb
tegen tele2 gezegd me contract te willen op zeggen omdat t bij hun
gewoon weg een ramp is,en ze zijn totaal niet klantvriendelijk.nu
zeggen ze dat ik me contract niet kan opzeggen omdat ik moet blijven
betalen tot 2010

Kan iemand me helpen wat ik nu hier mee moet doen?

ve
door verwijderd - Mar 9, 2008 om 11:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

...Ik heb me klacht toen ook gemeld op dit forum heb t even geplakt....

Je zit nu niet op t forum, maar bij vraag en antwoord.

ve
door verwijderd - Mar 9, 2008 om 15:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag sep77,

Neem hierover even kontakt op met:

Tele2 afd klantenservice
Postbus 70041
7904 AA Groningen

Of naar de hoofdvestiging:

Tele2

Hullenbergweg 101,

1101CL Amsterdam Zuidoost

Om snel problemen op te lossen, heeft Tele2 de klantgegevens en adresgegevens nodig. Om te voorkomen dat je deze gegevens openbaar maakt, stelt Tele2 voor dat je deze gegevens middels een persoonlijk bericht doorgeeft op het Tele2 forum [ http://forum.tele2.nl/ ]. Je kunt zich richten tot de Tele2-medewerker WebServiceTele2/Richard.

http://www.consumententv.nl/terugkijken.php?id=775

BO-TWW-EHV@tele2.com

Sukses en groeten, Read3.