ju
door judith_volwater Jan 13, 2014 om 10:25
Computers & telefonie

Tele2

Wij zitten inmiddels een maand zonder internet en televisie door een storing van Tele2. Er zijn al meerdere monteurs geweest maar niets bleek te helpen. De laatste die zou komen is ook niet komen opdagen. Volgens tele2 is het service om dingen te beloven en deze vervolgens niet na te komen. Terugbellen blijkt namelijk heel moeilijk. Inmiddels is het verhaal zo uit de hand gelopen dat wij ons abonnement hebben opgezegd. Wat wij als antwoord kregen was direct: " ik verbind u meteen door naar de afdeling opzeggingen". Als het mijn bedrijf was geweest en ik had er al zoveel kosten en tijd ingestoken zou ik een klant niet zomaar laten gaan. Maar ze zijn een groot bedrijf dus 1 klant kunnen ze wel missen. Wat mij het meest irriteert is dat zij beloven het uit te zoeken of terug te bellen en dat vervolgens gewoon niet doen. Ik denk dat ze de tekst op het schermpje wat elke medewerker voor zich heeft moeten aanpassen. Ook nu we een tegemoetkoming zouden krijgen laat dat op zich wachten. We zijn benieuwd hoelang we hierop moeten wachten.....

410 4 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jan 13, 2014 om 11:48
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Wees blij dat u weg kunt. Vlug naar een andere provider.

ju
door judith_volwater - Jan 13, 2014 om 15:31
2 Antwoorden / 1 Vragen

ja wij hebben ons inmiddels aangesloten bij een andere provider. Helaas moeten we nog even wachten voordat ze ons aan kunnen sluiten.
Vandaag wederom gebeld met tele2 voor de tegemoetkoming. We zouden vier dagen geleden hier namelijk over gebeld worden en is niet gebeurd. Ze hebben het wederom in behandeling.

jpm
door jpm - Jan 14, 2014 om 12:13
821 Antwoorden / 28 Vragen

Verheugt u zich maar vast op de volgende provider. Jammer dat het switchen naar de volgende provider even gaat duren, maar deze heeft natuurlijk wel even tijd nodig om een en ander snel te realiseren. U mag blij zijn als Tele2 überhaupt nog reageert of met een tegemoetkoming komt. Misschien is het goed voor de toekomst, om u te zeggen: kijk bij dit soort dingen altijd even op internet, google even om te zien of er bij een nieuwe aanbieder ook klachten op internet zijn, specifiek waar het gaat om het nakomen van beloften.

na
door naadje28 - Jan 15, 2014 om 11:37
20 Antwoorden / 2 Vragen

soms moet je als klant zijnde een "grote mond" hebben tegen bedrijven die hun beloftes niet na komen. als u al een maand geen internet en tv heeft gehad, toch moeten betalen en de storing wordt gewoonweg niet verholpen, zou ik maar eens mijn geld terug vragen.
voor een nieuwe provider navragen bij familie/vrienden en buren welke zij hebben en of ze tevreden zijn.