Tele2
Wij zitten inmiddels een maand zonder internet en televisie door een storing van Tele2. Er zijn al meerdere monteurs geweest maar niets bleek te helpen. De laatste die zou komen is ook niet komen opdagen. Volgens tele2 is het service om dingen te beloven en deze vervolgens niet na te komen. Terugbellen blijkt namelijk heel moeilijk. Inmiddels is het verhaal zo uit de hand gelopen dat wij ons abonnement hebben opgezegd. Wat wij als antwoord kregen was direct: " ik verbind u meteen door naar de afdeling opzeggingen". Als het mijn bedrijf was geweest en ik had er al zoveel kosten en tijd ingestoken zou ik een klant niet zomaar laten gaan. Maar ze zijn een groot bedrijf dus 1 klant kunnen ze wel missen. Wat mij het meest irriteert is dat zij beloven het uit te zoeken of terug te bellen en dat vervolgens gewoon niet doen. Ik denk dat ze de tekst op het schermpje wat elke medewerker voor zich heeft moeten aanpassen. Ook nu we een tegemoetkoming zouden krijgen laat dat op zich wachten. We zijn benieuwd hoelang we hierop moeten wachten.....
ja wij hebben ons inmiddels aangesloten bij een andere provider. Helaas moeten we nog even wachten voordat ze ons aan kunnen sluiten.
Vandaag wederom gebeld met tele2 voor de tegemoetkoming. We zouden vier dagen geleden hier namelijk over gebeld worden en is niet gebeurd. Ze hebben het wederom in behandeling.
Verheugt u zich maar vast op de volgende provider. Jammer dat het switchen naar de volgende provider even gaat duren, maar deze heeft natuurlijk wel even tijd nodig om een en ander snel te realiseren. U mag blij zijn als Tele2 überhaupt nog reageert of met een tegemoetkoming komt. Misschien is het goed voor de toekomst, om u te zeggen: kijk bij dit soort dingen altijd even op internet, google even om te zien of er bij een nieuwe aanbieder ook klachten op internet zijn, specifiek waar het gaat om het nakomen van beloften.
soms moet je als klant zijnde een "grote mond" hebben tegen bedrijven die hun beloftes niet na komen. als u al een maand geen internet en tv heeft gehad, toch moeten betalen en de storing wordt gewoonweg niet verholpen, zou ik maar eens mijn geld terug vragen.
voor een nieuwe provider navragen bij familie/vrienden en buren welke zij hebben en of ze tevreden zijn.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?
Onze buren hebben lekkage in de nok van hun huis. Volgens hen komt dit water via onze schoorsteen.
Nu heb ik een appje gekregen waarin de buren mij vragen om hier wat aan te laten doen omdat het onze schoorsteen is.
Maar wie is nu verantwoordelijk. Zou de lekkage via mijn schoorsteen kunnen komen? Slecht voegwerk.
Of moeten de buren dit oplossen? Loodslabben van hun dak?
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer