Telefoon total loss na reparatie
ik heb een mobiel samsung U 600 in november 2008 aangeschaft,bij T-Mobile.De telefoon vertoonde al gauw gebreken de tekst in spiegelbeeld display zwart beeld ben terug naar de winkel gegaan en heb het daar ter reparatie achtergelaten onbeschadigt volgens verkoper zag het mobieltje er piekfijn uit geen beschadiging te zien na ong 2 weken werd ik gebeld dat mijn mobiel opgehaald kon worden. Tot mijn verbazing was die niet gerepareerd de reden was het toestel was beschadigt door een schok of een val of mechanische druk, het defecte onderdeel mainboard, display en behuizing ik heb direct aangegeven dat ik hier niet mee accoord ging .thuis gekomen bleek dat de telefoon niet meer werkte het bleef om de simkaart vragen die er wel in zat.Dus weer terug naar T-Mobile heb de klacht voorgelegt bij verkoper hij heeft de klacht zelf geconstateerd en zei dat die het weer op zou sturen voor reparatie.na 2 weken werd ik weer gebeld telefoon was weer terug weer niet gerepareerd nu met de mededeling mainboard en behuizing beschadigt was niet te repareren kosten waren hoger dan de waarde van het toestel en er werd mij verteld er zat een scheur in het mainboard en als klap op de vuurpijl is het toestel total loss verklaard. het toestel doet het nu helemaal niet meer T-Mobile zegt daarop kunnen wij niets aan doen. Heb contact gehad met Samsung en die geeft als antwoord dat ik het toestel maar op moet sturen naar Solid Vision voor een second opinie nou daar is die dus al 2 keer heen gestuurd door T-Mobile en verder konden ze niets voor mij doen.Wie weet wat ik nu nog verder kan ondernemen om mijn gelijk te krijgen.
@jannie69
Deze verhalen zijn maar al te bekend! Zal geen troost zijn, maar je bent niet de enige. Voortaan voor opsturen: expliciet op de bon laten zetten dat er geen druk/stoot/waterschade aan is. En/of er een foto van maken!
Om je gelijk te krijgen zal moeilijk worden. Je kan proberen een mailtje met klacht en je gegevens te mailen naar:
webcare@t-mobile@.nl / tav. Marco Amersfoort
Je kan de klacht ook evt. nog kwijt bij Consuwijzer. Per mail bv. = binnen één week antwoord/advies.
Klacht indienen - Consuwijzer
Succes, m.vr.gr.
Hallo Jannie,
U bent de zoveelste die dit overkomt. Die reperatie bedrijfen zijn onbetrouwbaar en repareren bijna nooit iets. Wel maken ze van alles kapot. En dan beweren ze altijd dat het val, druk, water of stoot schade is. En volgens mij werken ze onder één hoedje met de providers/verkopers. Die zien liever ook niet dat er garantie geclaimd wordt. Aan een nieuw toestel wordt meer verdiend. Het is een waardeloze handel die telefoons. Er zijn er zelfs die beweren dat je de MOBIELE telefoon niet in je broekzak of tas moet meenemen. By hell, hoe dan wel? U kunt uw klacht kwijt bij consuwijzer maar u kunt ook eens de KASSA redactie mailen via contact hier links in het menutje.
Vr.gr. poltol
Velen schuiven het probleem af op de reperatie diensten maar dit is niet terecht, u heeft een kontrakt met de verkoper gesloten niet met een reperatiedienst.
Als u een klacht heeft moet u dan ook bij de verkoper zijn, deze heeft al aangegeven dat het toestel er goed uitzag bij opsturen, nu blijkt dat het niet gerepareerd kan worden dient de verkopende partij voor de garantie (lees nieuw toestel) zorg te dragen.
Boven dien is het ook nog eens zo dat de eventuele bewijslast bij de verkoper ligt als het toestel binnen 6 maaden stuk gaat, zij moeten bewijzen dat het toestel door uw toedoen stuk is gegaan.
Aangezien verkoper heeft gekonstateerd dat het toestel op zich geen breuk en/of andere schade vertoonde heeft u grote kans als u op het consumentenrecht wijst dat zij u alsnog een ander (nieuw) toestel leveren.
Laat je niet zo maar wegsturen, desnoods in een drukke winkel langsgaan en goed de stem verheffen.
Ja, waarom denk je dat Tmobile altijd een bewaker in de shop heeft. Die zal er niet voor niets staan. Die hebben er denk ik elke dag mee te maken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Airco geluidsoverlast
Goedendag, ik heb een vraag met betreking op een airco. Wij wonen in een appartementencomplex. Op het middenterrein staat een airco van een kantoorpand. Die maakt zo'n herrie en heel veel mensen hebben daar last van. Je moet je raam van je slaapkamer dichthouden anders wordt je s'morgens wakker gemaakt door de airco die aangaat en lijkt op het geluid van een schroothoop. Hoeveel db aan geluid mag ... Lees meer
Hoe lang is garantie op springbox
Graag zou ik de garantie willen weten van een boxspring, met aankoop niets afgesproken maar mag toch wel een degelijk produkt verwachten.
Mijn box zakt ruim 4 cm door en is opgebouwd uit onderstel , daarop matras en daarop topper.
Lees meer
Look out shag 50 gram vorige week betaalde ik 15,60 en vandaag 23,60 dit kan nie
Vorige week betaalde ik 15,60 deze week 23,60 voor 50 gram look out en dat terwijl de shag 3,40 omhoog zou gaan
dit is zelfs een goedkope shag
dit kunnen mensen niet meer betalen toch
Mvg hetty oorbeek
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer