ja
door jannie69 Feb 10, 2009 om 12:56
Computers & telefonie

Telefoon total loss na reparatie

ik heb een mobiel samsung U 600 in november 2008 aangeschaft,bij T-Mobile.De telefoon vertoonde al gauw gebreken de tekst in spiegelbeeld display zwart beeld ben terug naar de winkel gegaan en heb het daar ter reparatie achtergelaten onbeschadigt volgens verkoper zag het mobieltje er piekfijn uit geen beschadiging te zien na ong 2 weken werd ik gebeld dat mijn mobiel opgehaald kon worden. Tot mijn verbazing was die niet gerepareerd de reden was het toestel was beschadigt door een schok of een val of mechanische druk, het defecte onderdeel mainboard, display en behuizing ik heb direct aangegeven dat ik hier niet mee accoord ging .thuis gekomen bleek dat de telefoon niet meer werkte het bleef om de simkaart vragen die er wel in zat.Dus weer terug naar T-Mobile heb de klacht voorgelegt bij verkoper hij heeft de klacht zelf geconstateerd en zei dat die het weer op zou sturen voor reparatie.na 2 weken werd ik weer gebeld telefoon was weer terug weer niet gerepareerd nu met de mededeling mainboard en behuizing beschadigt was niet te repareren kosten waren hoger dan de waarde van het toestel en er werd mij verteld er zat een scheur in het mainboard en als klap op de vuurpijl is het toestel total loss verklaard. het toestel doet het nu helemaal niet meer T-Mobile zegt daarop kunnen wij niets aan doen. Heb contact gehad met Samsung en die geeft als antwoord dat ik het toestel maar op moet sturen naar Solid Vision voor een second opinie nou daar is die dus al 2 keer heen gestuurd door T-Mobile en verder konden ze niets voor mij doen.Wie weet wat ik nu nog verder kan ondernemen om mijn gelijk te krijgen.

721 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kiran
door kiran - Feb 10, 2009 om 13:42
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@jannie69


Deze verhalen zijn maar al te bekend! Zal geen troost zijn, maar je bent niet de enige. Voortaan voor opsturen: expliciet op de bon laten zetten dat er geen druk/stoot/waterschade aan is. En/of er een foto van maken!


Om je gelijk te krijgen zal moeilijk worden. Je kan proberen een mailtje met klacht en je gegevens te mailen naar:


webcare@t-mobile@.nl / tav. Marco Amersfoort


Je kan de klacht ook evt. nog kwijt bij Consuwijzer. Per mail bv. = binnen één week antwoord/advies.


Klacht indienen - Consuwijzer


Succes, m.vr.gr.

kiran
door kiran - Feb 10, 2009 om 13:43
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

Correctie e-mailadres


webcare@t-mobile.nl

poltol
door poltol - Feb 10, 2009 om 14:02
3885 Antwoorden / 22 Vragen
0

Hallo Jannie,


U bent de zoveelste die dit overkomt. Die reperatie bedrijfen zijn onbetrouwbaar en repareren bijna nooit iets. Wel maken ze van alles kapot. En dan beweren ze altijd dat het val, druk, water of stoot schade is. En volgens mij werken ze onder één hoedje met de providers/verkopers. Die zien liever ook niet dat er garantie geclaimd wordt. Aan een nieuw toestel wordt meer verdiend. Het is een waardeloze handel die telefoons. Er zijn er zelfs die beweren dat je de MOBIELE telefoon niet in je broekzak of tas moet meenemen. By hell, hoe dan wel? U kunt uw klacht kwijt bij consuwijzer maar u kunt ook eens de KASSA redactie mailen via contact hier links in het menutje.


Vr.gr. poltol

1paul
door 1paul - Feb 11, 2009 om 14:39
3189 Antwoorden / 0 Vragen
0

Velen schuiven het probleem af op de reperatie diensten maar dit is niet terecht, u heeft een kontrakt met de verkoper gesloten niet met een reperatiedienst.


Als u een klacht heeft moet u dan ook bij de verkoper zijn, deze heeft al aangegeven dat het toestel er goed uitzag bij opsturen, nu blijkt dat het niet gerepareerd kan worden dient de verkopende partij voor de garantie (lees nieuw  toestel) zorg te dragen.


Boven dien is het ook nog eens zo dat de eventuele bewijslast bij de verkoper ligt als het toestel binnen 6 maaden stuk gaat, zij moeten bewijzen dat het toestel door uw toedoen stuk is gegaan.


Aangezien verkoper heeft gekonstateerd dat het toestel op zich geen breuk en/of andere schade vertoonde heeft u grote kans als u op het consumentenrecht wijst dat zij u alsnog een ander (nieuw) toestel leveren.


Laat je niet zo maar wegsturen, desnoods in een drukke winkel langsgaan en goed de stem verheffen.

aa
door aaunited - Feb 12, 2009 om 23:45
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja, waarom denk je dat Tmobile altijd een bewaker in de shop heeft. Die zal er niet voor niets staan. Die hebben er denk ik elke dag mee te maken.


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ru
Rudi32 - May 24, 2024 om 15:05
Geldzaken & recht

Airco geluidsoverlast

Goedendag, ik heb een vraag met betreking op een airco. Wij wonen in een appartementencomplex. Op het middenterrein staat een airco van een kantoorpand. Die maakt zo'n herrie en heel veel mensen hebben daar last van. Je moet je raam van je slaapkamer dichthouden anders wordt je s'morgens wakker gemaakt door de airco die aangaat en lijkt op het geluid van een schroothoop. Hoeveel db aan geluid mag ... Lees meer

Gerardus1942
Gerardus1942 - Jun 5, 2024 om 15:52
Garantie & verzekeringen

Hoe lang is garantie op springbox

Graag zou ik de garantie willen weten van een boxspring, met aankoop niets afgesproken maar mag toch wel een degelijk produkt verwachten.
Mijn box zakt ruim 4 cm door en is opgebouwd uit onderstel , daarop matras en daarop  topper. Lees meer

He
Hetty oorbeek - May 29, 2024 om 22:24
Geldzaken & recht
Look out shag 50 gram vorige week betaalde ik 15,60 en vandaag 23,60 dit kan nie

Look out shag 50 gram vorige week betaalde ik 15,60 en vandaag 23,60 dit kan nie

Vorige week betaalde ik 15,60 deze week 23,60 voor 50 gram look out en dat terwijl de shag 3,40 omhoog zou gaan 
dit is zelfs een goedkope shag 
dit kunnen mensen niet meer betalen toch 

Mvg hetty oorbeek Lees meer