vlo
door vlo May 11, 2009 om 13:22
Computers & telefonie

TElLFORT KLACHT>dubbele kosten voor 1 mobiel!!

Hoe kan ik handelen als TELFORT ten onrechte mijn nieuwe contract 2 maanden eerder laat ingaan! Op het internetformulier heb ik de ingangsdatum van mijn beeindigde contract bij Telfort opgegeven.Omdat het nieuwe abonnement 2 maanden voor beeindigng van het oude abonnement is aangevraagd hebben ze mij daarvoor ook direct belast.Diverse mailtjes en naar de winkel geweest maar zonder resultaat. Na een dreigend mailtje dat ik consumentenmedia zal inschakelen willen ze een coulance geven van 1 maand wat ik nog steeds niet eerlijk vind! Misschien kan  iemand mij meer  vertellen met  zo'n ervaring !!?? Alvast dank en groet Vlo

359 3 Rapporteer

edwardus
door edwardus - May 11, 2009 om 23:52
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Deze zin begrijp ik niet: "Op het internetformulier heb ik de ingangsdatum van mijn beeindigde contract bij Telfort opgegeven."
Kun je dat verduidelijken?

Welke provider is de vorige en welke de nieuwe? Heb je nummerbehoud aangevraagd? Hoe? Zelf opgezegd of niet?

vlo
door vlo - May 14, 2009 om 14:04
5 Antwoorden / 5 Vragen

Bedankt voor je reactie.

Het betreft een aflopend en nieuw contract bij Telfort, waarbij het nieuwe contract 2 maanden voor beeindiging oude contract hebben laten ingaan. Hierdoor heb ik 2 x mogen betalen voor 1 mobiel.

Inmiddels zijn ze overgegaan met 1 maand terug te storten maar heb nog stees 2 afschrijvingen op dezelfde dag openstaan.

Ze geven iedere keer afwijkende antwoorden op mijn vragen zodat je er niet doorheen kan prikken.

Maar heb nogmaals een bericht gestuurd en verwacht dat de zaak dan opgelost is.

edwardus
door edwardus - May 16, 2009 om 10:46
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Dat is wonderlijk, want Telfort weet als geen ander wat de einddatum van je huidige contract is. Ik zou je aanraden om je vraag (duidelijk omschreven) te stellen op Telfort gebruikers, daar zitten n.l. ook Telfort webcare medewerkers (ook voor mobiele telefonie).