vlo
door vlo May 11, 2009 om 13:22
Computers & telefonie

TElLFORT KLACHT>dubbele kosten voor 1 mobiel!!

Hoe kan ik handelen als TELFORT ten onrechte mijn nieuwe contract 2 maanden eerder laat ingaan! Op het internetformulier heb ik de ingangsdatum van mijn beeindigde contract bij Telfort opgegeven.Omdat het nieuwe abonnement 2 maanden voor beeindigng van het oude abonnement is aangevraagd hebben ze mij daarvoor ook direct belast.Diverse mailtjes en naar de winkel geweest maar zonder resultaat. Na een dreigend mailtje dat ik consumentenmedia zal inschakelen willen ze een coulance geven van 1 maand wat ik nog steeds niet eerlijk vind! Misschien kan  iemand mij meer  vertellen met  zo'n ervaring !!?? Alvast dank en groet Vlo

359 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edwardus
door edwardus - May 11, 2009 om 23:52
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Deze zin begrijp ik niet: "Op het internetformulier heb ik de ingangsdatum van mijn beeindigde contract bij Telfort opgegeven."
Kun je dat verduidelijken?

Welke provider is de vorige en welke de nieuwe? Heb je nummerbehoud aangevraagd? Hoe? Zelf opgezegd of niet?



vlo
door vlo - May 14, 2009 om 14:04
5 Antwoorden / 5 Vragen
0

Bedankt voor je reactie.


Het betreft een aflopend en nieuw contract bij Telfort, waarbij het nieuwe contract 2 maanden voor beeindiging oude contract hebben laten ingaan. Hierdoor heb ik 2 x mogen betalen voor 1 mobiel.


Inmiddels zijn ze overgegaan met 1 maand terug te storten maar heb nog stees 2 afschrijvingen op dezelfde dag openstaan.


Ze geven iedere keer afwijkende antwoorden op mijn vragen zodat je er niet doorheen kan prikken.


Maar heb nogmaals een bericht gestuurd en verwacht dat de zaak dan opgelost is.


 

edwardus
door edwardus - May 16, 2009 om 10:46
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Dat is wonderlijk, want Telfort weet als geen ander wat de einddatum van je huidige contract is. Ik zou je aanraden om je vraag (duidelijk omschreven) te stellen op Telfort gebruikers, daar zitten n.l. ook Telfort webcare medewerkers (ook voor mobiele telefonie).


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer