gi
door gibson Nov 28, 2008 om 16:50
Computers & telefonie

Toegang tot eigen eigen hotmail-brievenbus

Sinds deze week , na het opstarten / eigen bureaublad naar hotmail.com kom ik niet meer in mijn eigen hotmail-brievenbus.

Na het aanklikken verschijnt leeg scherm

Onderaan op de het lege scherm verschijnt  op de statusregel:

fout in pagina: en aansluitend gereed....

geen groene vulbalk....niks dus....

VIA  bureaublad van mijn dochter / hotmail.com /aanmelden,

kom ok wel in mijn hotmail-postbus.

Wie kan mij hiermee helpen ??

BvDank Ger

1433 9 Rapporteer

driemaaldrie
door driemaaldrie - Nov 29, 2008 om 02:55
229 Antwoorden / 15 Vragen

Microsoft heeft in al zijn wijsheid besloten dat Hotmail aan een upgrade toe was.
Mogelijk verwijst de snelkoppeling op jouw bureaublad naar een niet meer bestaande webpagina.
Snelkoppeling weggooien en een nieuwe maken.
Sterkte.

gi
door gibson - Nov 29, 2008 om 02:57
7 Antwoorden / 1 Vragen

Hartelijk bedankt voor de Tip,

Helaas het mocht niet baten. Misschien heb je nog ander tips of trucs

die tot een resultaat kunnen leiden.In afwachting en met vriendelijke groet Ger

gi
door gibson - Nov 29, 2008 om 20:01
7 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de tip, echter

het mocht niet baten. Zou je nog iets in jouw gereedschapskist hebben, laat het me weten

bij voorbaat Dank Ger

gi
door gibson - Nov 29, 2008 om 20:02
7 Antwoorden / 1 Vragen

Hellas heeft jouw tip niet geholpen

Jammer mocht je nog iets weten, hoor ik van je

Grt Ger

driemaaldrie
door driemaaldrie - Dec 8, 2008 om 20:23
229 Antwoorden / 15 Vragen

Vragen? welk windows gebruik je?
Kun je via Internet Explorer ook niet inloggen op de site van hotmail (windows live)?
In dien ja dan een nieuwe snelkoppeling maken.

Was even weg!

gi
door gibson - Dec 9, 2008 om 00:55
7 Antwoorden / 1 Vragen

Nou, ik kom normaal na de opstart procedure in mijn m`n eigen bureaublad.Het doorklikken naar het hotmail platform gaat ook probleemloos.Daarna klik ik hotmail aan en dan verschijnt wit scherm. That`s all. Zoals gezegd kom ik wel via het bureaublad van mijn dochter danwel een ander computer in mijn hotmailbox. IK GEBRUIK WINDOWS XP. Als ik linksonder het icoontje aanklik Verschijnt Venster met tekst:

REGEL 7 TEKEN 18445 FOUT: `G_OTEMPLATESHOW WL HEADER IS LEEG OF GEEN OBJECT. CODE:O

REGEL:3 TEKEN:3 FOUT:UIServer/ info Comment`ia niet gedefineerd code:0  Problemen met deze webpagina kunnen ervoor zorgen onjuist werkt of wordt weergegeven Door dubbrlklikkrn op het waarschuwingspictogram op de statusbalk.

In afwachting en alvast bedankt voor de moeite

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Dec 9, 2008 om 01:06
1163 Antwoorden / 60 Vragen

...en als u ´www.hotmail.com´ toest?

driemaaldrie
door driemaaldrie - Dec 9, 2008 om 01:08
229 Antwoorden / 15 Vragen

Ger, als ik dat zo lees is jouw wachtwoord bij Hotmail aan een wijziging toe.
Haal even een virus/malware scan door die PC van je.

gi
door gibson - Dec 9, 2008 om 13:49
7 Antwoorden / 1 Vragen

Heren /dames( ?) bedankt voor de goedbedoelde tips.Ik zal in volgorde van binnenkomst antwoordeN.

1  Als ik www.hotmail.com intik verschijnt wit scherm. dus alleen via mijn eigen openingsscherm kom ik bij openingsscherm van hotmail. Dan gaat het mis (wit scherm) Via het bureaublad van mijn dochter kom ik WEL in mijn hotmaiL. Waarmee ik bij vraag 2 kom.

2 Nieuw wachtwoord ?? Heb ik geprobeerd en is niet gelukt.