na
door namelluh May 27, 2015 om 13:53
Computers & telefonie

TP-Link TL-WR1043ND

Forum Leden,
Ik heb een HD met losse voeding aan mijn router hangen.
Kan ik deze ook zo instellen dat deze gelijk opstart als de computer opstart.
Nu moet ik gebruikersnaam en wachtwoord invullen

1334 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 27, 2015 om 14:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Lijkt me niet.
Maar wat is het nut daarvan?
Wat moet een HD aan je router?
Snap het blijkbaar niet.

na
door namelluh - May 27, 2015 om 14:55
30 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 27 mei 2015, 14:04]Lijkt me niet.
Maar wat is het nut daarvan?
Wat moet een HD aan je router?
Snap het blijkbaar niet.

na
door namelluh - May 27, 2015 om 14:55
30 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 27 mei 2015, 14:04]Lijkt me niet.
Maar wat is het nut daarvan?
Wat moet een HD aan je router?
Snap het blijkbaar niet.

na
door namelluh - May 27, 2015 om 15:41
30 Antwoorden / 9 Vragen

HD gebruiken voor Back-Up.
En gebruiken voor bestanden zo dat ik deze op meerdere computers kan gebruiken.

edrick3
door edrick3 - May 27, 2015 om 18:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@namelluh,

Je schrijft:
.....Ik heb een HD met losse voeding aan mijn router hangen.....
Bedoel je niet aan je computer?
Een externe harddisk heeft m.i. niets met TP-Link TL-WR1043ND te maken.
Je sluit je externe harddisk aan op je computer en kunt de bestanden die je wilt overzetten.

crewmember
door crewmember - May 27, 2015 om 19:32
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Hij bedoelt een netwerkschijf die je aan je router hangt.

Waar moet je je gebruikersnaam en wachtwoord invullen? Als je vanaf je computer bij de netwerkschijf wil?

dobby
door dobby - May 27, 2015 om 20:39
749 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=crewmember schreef op woensdag 27 mei 2015, 19:32]Hij bedoelt een netwerkschijf die je aan je router hangt.

Waar moet je je gebruikersnaam en wachtwoord invullen? Als je vanaf je computer bij de netwerkschijf wil?Waarschijnlijk is het een USB schijf die de router via smb deelt op het interne netwerk.. (poor man's NAS)

Het al dan niet nodig zijn van een password ligt dan aan de instellingen op de router (en het beveiligingsregime op de PCs, null-sessions enzo...)

na
door namelluh - May 27, 2015 om 22:25
30 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=crewmember schreef op woensdag 27 mei 2015, 19:32]Hij bedoelt een netwerkschijf die je aan je router hangt.

Waar moet je je gebruikersnaam en wachtwoord invullen? Als je vanaf je computer bij de netwerkschijf wil?

na
door namelluh - May 27, 2015 om 22:37
30 Antwoorden / 9 Vragen

Als ik vanaf de computer bij de netwerkschijf wil