snicklehead
door snicklehead Nov 4, 2003 om 14:16
Computers & telefonie

Traag

Kan iemand mij vertellen waarom deze site zo vreselijk traag is? Of ligt dat aan mij?

1433 5 Rapporteer

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 11:53
57 Antwoorden / 3 Vragen

Ik moet je zeggen dat dat probleem mij inderdaad niet bekend voorkomt. Bij mij werkt alles lekker vlot. In ieder geval ligt het dus niet aan de webserver of de verbinding van de webserver. Het kan liggen aan je internetverbinding, aan je browser of aan je PC. Ik heb zelf een kabelverbinding via Chello. De site is grafisch niet al te zwaar, dus je hebt geen ontzettend snelle PC nodig om de site op een prettige manier te kunnen bekijken. Ik houd het op je internet verbinding!

snicklehead
door snicklehead - Apr 16, 2004 om 11:53
12 Antwoorden / 4 Vragen

Dank voor je antwoord, maar ik heb home/kabel en bij andere sites geen problemen, met inloggen alleen al ben ik wel 5 minuten bezig, om maar niet te spreken over het verwisselen van pagina's binnen deze site.

sir.kiekeboe
door sir.kiekeboe - Apr 16, 2004 om 11:53
91 Antwoorden / 0 Vragen

Voor een goede antwoord zou je wat meer gegevens moeten geven. zoals, heb je andere programma's op de achtergrond werken (anti4us, Firewall, popup killers, KaZaa enz.)
Ook kan het zijn dat je eens moet kijken naar de windows updates die je al dan niet geïnstalleerd hebt. Sommige werken niet voor 100% op elk systeem.
Verder kan het zijn dat je bij je brouwser een paar instellingen net op het scherpst hebt staan waar door veel sites goed blijven gaan en sommige niet voor uit te branden zijn.
Ook lijkt het mij verstandig om eens met andere home/kabel gebruikers te kijken of dat zij de zelfde problemen hebben (lijkt me stug maar zou kunnen)

pl
door planetsucks - Apr 16, 2004 om 11:53
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ondervind ook veel vertraging op deze site. Ik heb een 8 Mb/s verbinding, dus daar kan het niet aan liggen.

paul_1
door paul_1 - Apr 16, 2004 om 11:53
10 Antwoorden / 1 Vragen

Ja hij is traag.
Je schreef het op 4 november, en ik lees het nu pas.