gisela_1
door gisela_1 Aug 5, 2015 om 13:29
Computers & telefonie

Update Windows 10

WINDOWS 10 vrienden!! Help alstublieft eens even. Ik krijg elke dag (al 7 dagen) deze melding en mijn laptop hangt door het updaten de hele tijd vast

Wat moet ik doen???

'Bijwerken naar Windows 10 Home
Installatiedatum: 5-8-2015 11:12
Installatiestatus: mislukt
Foutdetails: Code 80240020
Type update: belangrijk
Installeer de nieuwe versie van Windows.'

2303 9 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Aug 5, 2015 om 13:41
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Daar heb ok zeker 10 x in 10 dagen mee te maken gehad tot mijn grote verassing zet ik de computer aan en kijk op de update pagina en daar stond het bericht dat ik hem kon laden heb ik gedaan alles ging normaal. Ik heb hem wel voorlopig niet de installatie maar die heb ik dus uit gesteld.

gisela_1
door gisela_1 - Aug 5, 2015 om 13:45
136 Antwoorden / 33 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op woensdag 5 aug 2015, 13:41]Daar heb ok zeker 10 x in 10 dagen mee te maken gehad tot mijn grote verassing zet ik de computer aan en kijk op de update pagina en daar stond het bericht dat ik hem kon laden heb ik gedaan alles ging normaal. Ik heb hem wel voorlopig niet de installatie maar die heb ik dus uit gesteld.

Dank je. Ik wil hem ook nog NIET installeren. Dus zal mij benieuwen wat er hier gebeurt :-(

sw
door swat1500 - Aug 5, 2015 om 15:09
3799 Antwoorden / 0 Vragen

Deze foutcode heeft te maken met een bepaalde map waar teveel oude update bestanden in staan waardoor de update niet uitgevoerd kan worden.
Op de site van www.zdnet.be staat een verhelderend artikel hoe dit probleem opgelost kan worden. Vereist we enige kennis van (computer) zaken.

gisela_1
door gisela_1 - Aug 5, 2015 om 15:18
136 Antwoorden / 33 Vragen

Oplossing: http://nu.evendit.nl/pc-en-internet/als-je-nog-niet-wilt-upgraden-naar-windows-10/

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 5, 2015 om 15:58
7222 Antwoorden / 3 Vragen

De link van @Gisela KLIK

gisela_1
door gisela_1 - Aug 5, 2015 om 16:00
136 Antwoorden / 33 Vragen

Dank je wel sjoppie. Is prima link, alleen ik kan die KB update niet vinden, pff, morgen maar weer!

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 5, 2015 om 16:15
7222 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=gisela schreef op woensdag 5 aug 2015, 16:00]Dank je wel sjoppie. Is prima link, alleen ik kan die KB update niet vinden, pff, morgen maar weer!
Ja, ik vind die link ook verhelderend en die KB zult u morgen hopelijk wel tegenkomen;-).
Dankuwel voor de waardering.

zw
door zwaardvis - Aug 5, 2015 om 16:18
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Rechts bovenin in het zoekvak (bij geinstalleerde updates) kun je KB3035583 intypen. De letters KB moet je ook typen, met alleen 303 enz werkt zoeken niet.

gisela_1
door gisela_1 - Aug 5, 2015 om 16:36
136 Antwoorden / 33 Vragen

[quote=zwaardvis schreef op woensdag 5 aug 2015, 16:18]Rechts bovenin in het zoekvak (bij geinstalleerde updates) kun je KB3035583 intypen. De letters KB moet je ook typen, met alleen 303 enz werkt zoeken niet.

Gevonden, alle stappen doorlopen en nu is alles weg, hoop ik dan maar :-) Ben benieuwd als ik morgen opstart. Fijne avond! G. G.