or
door orphos Jan 25, 2007 om 16:13
Computers & telefonie

Venster maximaliseren bij Outlook Express

Wie weet hoe je in Outlook Express - nadat je op een nieuw email bericht hebt geklikt - het desbetreffende mailtje in een maximaal geopend venster kan weergeven i.p.v. dat outlook eerst met een gedeeltelijk venster komt en je daarna pas de keuze kan maken voor maximalisatie van het desbetreffende venster.

Alvast bedankt,

Wim

4081 15 Rapporteer

freya
door freya - Jan 25, 2007 om 16:35
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Overigens, als je het Office pakket van Microsoft gebruikt zou je kunnen overstappen op Outlook wat bij dit pakket zit. Outlook heeft dat probleem namelijk niet.

Freya

labswans
door labswans - Jan 25, 2007 om 16:35
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Dat is niet mogelijk

labswans

freya
door freya - Jan 25, 2007 om 18:38
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Wim,

Een gemaximaliseerd venster wordt inderdaad niet onthouden. De volgende keer dat je een nieuw bericht begint verschijnt het weer in een venster. Volgens mij is daar niet echt een oplossing voor.
Wat er echter wèl onthouden wordt is de grootte van het venster. Dus als je een nieuw bericht begint, kun je het venster eerst helemaal in de linker bovenhoek plaatsen en dan de randen van de rechterzijde en de onderzijde vergroten tot het hele scherm is gevuld.
Elk volgende nieuwe bericht zal dan dit grote venster hebben. Ik geef toe, niet de ideale oplossing, maar het komt er wel in de buurt.

m.vr.gr. Freya

or
door orphos - Jan 25, 2007 om 18:40
4 Antwoorden / 1 Vragen

Feya,

Bedankt voor de snelle reactie met een werkende oplossing..
Zelf werk ik al enige jaren met Outlook maar onze dochter niet.

jo
door johanhdrent - Jan 26, 2007 om 14:16
13 Antwoorden / 11 Vragen

Hallo Wim.

Ik gebruik het programmaatje Autosizer.

http://www.southbaypc.com/autosizer/

Hiermee kun je zowel outlook express als ook vervolgvensters in Windows XP maximaal openen.

Bij mij werkt het perfect.

vr
door vroegevogel_1 - Jan 26, 2007 om 14:39
59 Antwoorden / 2 Vragen

@ Freija,

Ja, Outlook 2003 doet dit wel....

Ik gebruik dit zelf en lees in een driekwart gevuld scherm toevallig net mijn mail.

Doe ik iets verkeerd, dat kan ook.

ma
door marja15 - Jan 26, 2007 om 15:13
10 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Wim,

Volgens mij bedoel je het volgende:
Als ik de e-mail in een groot venster wil openen dubbelklik ik op het bericht. Het is dan meteen maximaal.

Groetjes,
Marja

ar
door arleeuw - Jan 26, 2007 om 15:16
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik klik dubbel op de regel van het nieuwe bericht en dan verschijnt er een volledig venster.

ma
door marja15 - Jan 26, 2007 om 15:24
10 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Wim,

Mocht het nog niet werken dan moet je het venster handmatig aanpassen, dus niet met de bovenste knoppen. Je kunt het dan sluiten, en als je outlook opnieuw opstart en dubbel klikt, dan moet het formaat maximaal zijn.

Groetjes
Marja

lo
door loety - Jan 26, 2007 om 15:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

Vergroot het programma door de zij- en onder- en bovenkant uit te trekken totdat het gehele scherm wordt gevuld.

Nu sluit u het programma met het rode kruisje en houdt tegelijk de CTRL- toets ingedrukt. Volgende keer opent het programma weer schermvullend !! (antwoord is uit nieuwsbrief van CCGeldrop)

hm
door hmmmike - Jan 26, 2007 om 17:14
3 Antwoorden / 1 Vragen

Wanneer je het venster handmatig vergroot (door te slepen bij de
randen) en je sluit het daarna op de nette manier af (bestand - sluiten)

Wanneer je nu opnieuw OE opent, zal het net zo groot openen als je het
afgesloten hebt. Volgens mij is dit antwoord al door Freya gegeven, maar verschilt
het toch iets. Je moet het nl. wel op de "nette manier" afsluiten, voor zover ik weet.
Succes!

le
door leo0054 - Jan 26, 2007 om 18:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

Outlook Expres openen en maximaliseren. Maakt niet uit op welke wijze. Daarna afsluiten via Bestand - Afsluiten (of: alt + F4) en hierbij de Shift-toets ingedrukt houden. Bij de volgende keer openen van Outlook Expres gaat deze dan open op maximum venster.

fi
door fietsbel123 - Jan 26, 2007 om 18:35
1 Antwoorden / 0 Vragen

Druk op F11 op Uw toetsenbord

he
door heho45 - Jan 26, 2007 om 20:54
1 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer eens http://www.jiisoft.com/iemaximizer/index.asp

su
door suurtje - Jan 27, 2007 om 15:07
12 Antwoorden / 3 Vragen

als bericht geopend is met de muis het venster vergroten dus links boven naar de hoek slepen en rechtsonder naar de hoek slepen.

als je nu het venster sluit  dan wordt deze de volgende keer op dezelfde grootte geopend