kn
door knina Dec 21, 2014 om 15:55
Computers & telefonie

Verbinding tablet-server

Helpers, ik kocht vd week een tablet. Alles werkt, behalve als ik op you tube klik dan krijg ik venster met de mededeling-verbinding met server verbroken klik nog eens.Dat heb ik al 50x gedaan. Weet u een oplossing? tablet retour zenden kan altijd nog. Enorm bedankt.

5415 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 21, 2014 om 16:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo knina,

De youtube-app wel geïnstalleerd?
Klik hier.
Om wat voor tablet gaat het?

Met vr.gr.

door 1953 - Dec 21, 2014 om 16:03
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Zou een update van Youp Tube wonderen verrichten en mij goed herinner dient u zich ook aan te melden.

Een update is meestal het probleem in dezen.

kn
door knina - Dec 21, 2014 om 17:12
5 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=knina schreef op zondag 21 dec 2014, 15:55]Helpers, ik kocht vd week een tablet. Alles werkt, behalve als ik op you tube klik dan krijg ik venster met de mededeling-verbinding met server verbroken klik nog eens.Dat heb ik al 50x gedaan. Weet u een oplossing? tablet retour zenden kan altijd nog. Enorm bedankt.

kn
door knina - Dec 21, 2014 om 17:19
5 Antwoorden / 5 Vragen

Edrick 10 Bedankt voor uw antwoord.
Ik heb een archos 10.1 kitkat 4.4
you tube werd reeds geinstalleerd.
Wat kan ik nog proberen.Heb intussen music you tube erop gezet, werkt ook niet.

aurora1
door aurora1 - Dec 21, 2014 om 17:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Misschien komt u met de tips klik hier verder?

edrick3
door edrick3 - Dec 21, 2014 om 17:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@knina,

Lees eens hier om Flash te installeren.
Mss werkt het dan wel.

Suc6

costnix
door costnix - Dec 22, 2014 om 01:16
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Flash is (gelukkig) niet nodig voor YouTube. Het zou anders niet werken op een iPad/iPod/iPhone.

macwouter
door macwouter - Dec 22, 2014 om 02:12
825 Antwoorden / 9 Vragen

Heb thuis een HTC 610 en werkt Youtube bij mij ook via de browser. Controleer uw WiFi verbinding. Schakel uw modem even uit en na een minuut weer opstarten. U zegt niet welke provider u heeft. Mocht u Ziggo hebben gebruik dan de 5 Ghz die u kunt vinden in het lijstje van de netwerken op uw Archos Tablet. Moet er wel bij zeggen dat Archos niet bepaald een wereldmerk is. De traagheid van zo,n goedkoop tablet kan ook de oorzaak zijn. En wat betreft flash, dat wordt al langer niet meer gebruikt op de meeste site,s. Op Android van Google is meestal ook Chrome geïnstalleerd probeer het daarmee eens.