fu
door fukki032 Dec 24, 2004 om 12:26
Computers & telefonie

Verlengen telefoon abonoment

ik heb mijn  mobile telefoon abonoment bij kpn verlengd  op 26 november 2004 de kpn zou mij een nieuw toestel sturen ik een week   gewagt maar geen toestel gekregen dus weer gebeld er was iets misgegaan er moest  een onderzoek worden in gesteld dat duurde 14 dagen dus ik wachten daar na weer gebeld het toestel was kwijt geraakt  dus zouden ze een andere sturen voor de kerst maar weer niets ik weer bellen ze zeiden dat ik niet zo moest zeuren  ik boos en zei dat ik de verlenning niet meer wou  dat ging niet ze zeiden wacht maar op uw toestel in tussen heeft de kpn wel de kosten  van mijn rekening af geschreven  wat moet ik nu doen

322 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 24, 2004 om 12:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij T-Mobile mag je 3 maanden voordat je abonnement afloopt of verlengd moet worden een nieuw toestel uitzoeken. Misschien eens tijd om over te stappen naar een andere provider?

ve
door verwijderd - Dec 24, 2004 om 13:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

En als dat toestel zoekraakt ben je net zo ver als bij KPN.

Wat de vraag betreft is het natuurlijk een heel vervelende situatie en de persoon die vindt dat u niet moet zeuren moet maar per omgaande van dat call center verwijderd worden. Dat is ook meteen het probleem n.l. dat er op zo'n call center (en ook op andere) vaak mensen zitten die niet erg bedrijfsgebonden zijn en lastige vragen synoniem verklaren met zeuren. Het lijkt mij het beste dat u een vriendelijke maar toch boze brief aan KPN stuurt en daar alle klachten uiteenzet en per omgaande toezending van het toestel vraagt. Het terugboeken van de betalingen is niet zo'n goede optie omdat dat uitgelegd kan worden als wanbetaling waarna het abonnement kan worden stopgezet, dus niet beeindigd. Ik weet niet of er een Primafoonwinkel bij u in de buurt is maar mogelijk dat men u daar kan helpen omdat die daar vaak toegang hebben tot bestanden en personen bij KPN die buitenstaanders niet hebben. Succes en ondanks het gemis van uw telefoon Prettige Kerst. E.