si
door silvolde Jun 27, 2008 om 14:07
Computers & telefonie

Verschillen in signaal sterkten bij T-Mobile

Een pre-paid SIM kaart van T-Mobile geeft in en rond onze woning vrijwel geen signaal. Groot was mijn verbazing toen ik vandaag mijn nieuwe zakelijke SIM kaart activeerde en een volledig signaal waarnam. Daarna in hetzelfde toestel een pre-paid kaart gestopt met helaas weer een armoedig signaal. De T-Mobile helpdesk zakelijke markt kon alleen aangeven dat zakelijke bellers prioriteit hebben. Op mijn vraag dat dit toch alleen de tariefering zou mogen betreffen en niet de signaalverbinding kwam geen antwoord. Met KPN en Vodafone zijn op deze locatie geen verschillen waargenomen. De (zakelijke)helpdesk kon niets voor de pre-paid ontvangst doen...  


Is het mogelijk dat er zakelijke nummers een sterker signaal aangeboden krijgen?  

311 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

poltol
door poltol - Jun 27, 2008 om 14:20
3885 Antwoorden / 22 Vragen
0

Hallo,


Ja, dat is zo. U heeft trouwens zelf al twee keer het antwoord gegeven. Want u heeft het zelf vastgesteld en is het dus waar. En de helpdesk vertelde u toch ook al dat zakelijke abbo's voorrang krijgen, dus is het twee maal waar.


Vr.gr. poltol


 

si
door silvolde - Jun 27, 2008 om 15:20
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Voorkeur betekent voor mij dat er een bepaald deel van het netwerk gereserveerd is; niet dat de signaalsterkte verschillend is. En waarom zijn er dan geen verschillen op dezelfde locatie bij de andere genoemde providers merkbaar?  

yke
door yke - Jun 27, 2008 om 21:10
82 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit is nieuw voor mij. Of het dus echt waar is durf ik niet zeggen.

Wat ook zou kunnen is dat de prepaid sim beschadigd is (ook al is er niets aan te zien). U kunt dit eigenlijk alleen testen door een andere prepaid sim van t-mobile te proberen.



t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - Jun 30, 2008 om 16:06
95 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Silvolde,


Je zegt dat je met je T-Mobile PrePaid simkaart vriiwel geen signaal hebt in en om de woning en met je zakelijke simkaart wel. Het signaal is dus voldoende. Het is mogelijk dat je PrePaid simkaart niet goed werkt. Heb je al een andere T-Mobile PrePaid simkaart in je toestel geprobeerd en jouw simkaart in een ander toestel?  Als blijkt dat je PrePaid simkaart niet goed werkt kun je een nieuwe bestellen.


Gerard Benders


T-Mobile Klantenservice BV


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer