leoroos
door leoroos Apr 13, 2010 om 09:31
Computers & telefonie

Viagra reclame

Hoe kom ik van Viagra spam af?

1470 8 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Apr 13, 2010 om 09:54
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Als ze uit Nederland verstuurd worden, dan kan dit gemeld worden omdat Spam versturen verboden is.

Klik
Meldpunt spam + tips hoe u spam kunt voorkomen.

leoroos
door leoroos - Apr 13, 2010 om 10:24
11 Antwoorden / 7 Vragen

De reclame is Engelstalig, weet niet of deze uit Nederland afkomstig is. Waarschijnlijk heel slim niet.
Heb gekeken op de site waar je spam kunt melden, maar ook daar herkennen ze de spam helaas niet.

tdehond
door tdehond - Apr 13, 2010 om 11:39
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=leoroos schreef op dinsdag 13 apr 2010, 10:24]De reclame is Engelstalig, weet niet of deze uit Nederland afkomstig is. Waarschijnlijk heel slim niet.
Heb gekeken op de site waar je spam kunt melden, maar ook daar herkennen ze de spam helaas niet.

Misschien heeft uw provider een spamfilter, zodat er gefilterd kan worden voor de troep op uw computer komt
of
U zou een spamfilter kunnen installeren, of gaan werken met Thunderbird die een z.g. "zelflerende spamfunctie" heeft.
Een bekende van mij is hier erg tevreden over.

leoroos
door leoroos - Apr 13, 2010 om 11:46
11 Antwoorden / 7 Vragen

Ik werk met Apple, gelukkig tot nu toe goed vrij van spam, alleen die verrekte Viagra reclame glipt er telkens tussendoor, maar zal inderdaad eens kijken wat m'n provider hier in kan betekenen.
Bedankt zover.

tdehond
door tdehond - Apr 13, 2010 om 11:55
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Het e-mail programma Thunderbird kan ook samenwerken met Apple ( als uw provider geen spamfilter heeft).

http://www.apple.com/downloads/macosx/email_chat/mozillathunderbird.html

erik008
door erik008 - Apr 13, 2010 om 13:19
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Mijn provider heeft op de webmail een spam-rappotage-knop waarmee het spam-filter leert wat spam is en wat niet.
Als ik af en toe een spam krijg, log ik in op het web en klik de knop.
Als je popt moet je wel de mail voor een dag laten staan in de instellingen van je mail programma.

erik008
door erik008 - Apr 13, 2010 om 13:25
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Ook had ik ooit een email adres met maar 2 letters voor het @ dit trok gigantisch veel spammers aan.
Een adres met leesteken(s) er in remt random spammers.
dus leo_roos@provider is veiliger als leoroos@provider
Nog veiliger is leo.roos_1877@provider

Erik

macwouter
door macwouter - Apr 13, 2010 om 15:11
825 Antwoorden / 9 Vragen

Ik bedoel het niet beledigend maar de enige oplossing is Google mail gebruiken en niet te veel naar porno site,s kijken. Bij Gmail de filter goed instellen. Ik had er ook last van (ja ik keek ook te veel naar die porno site,s) !!!!!. Big Booby,s en Teengirls en wat nog meer vond ik tussen mijn post. Na een tijdje flink filteren ben ik er voor 100% van af. Totaal geen last meer van. Trouwens heeft het niets met Mac te maken en ik kan het weten.Sorry als ik op u tenen gestaan heb maar dit is de waarheid.