bu
door burgh Aug 18, 2008 om 15:50
Computers & telefonie

Vodafone

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het beltegoed en de fakturen sinds Vodafone een nieuw registratiesysteem ingevoerd heeft.


Bij mij hebben ze in juni niks met mijn beltegoed gedaan en brengen ze alle bel en sms kosten van juni op de maand augustus in rekening.


De klantenservice geeft alleen als advies een klachtenbrief te sturen naar Vodafone.

821 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mi
door misschien - Aug 25, 2008 om 20:55
32 Antwoorden / 8 Vragen
0

Beste Burgh,


Mijn dochter heeft sinds enige maanden ook problemen met de rekeningen van Vodafone. Al jarenlang belt zij mobiel keurig binnen haar bel tegoed. Nu is het dat het beltegoed dat op de site gemeld staat niet klopt. Dan weer te hoog dan weer te laag. Dit maakt controle over belgedrag plotseling heel lastig. Nu krijgen wij een rekening van ruim 60 euro terwijl dit volgens ons niet verbruikt is. Er wordt zelfs een kwartier internet in rekening gebracht terwijl mijn dochters telefoon daarvoor geblokkeerd is. Ik vraag mij ook af of er andere mensen met problemen hebben met de fakturering van Vodafone. Wat te doen en heeft uw klachtenbrief geholpen?


Vriendelijke groet.

bu
door burgh - Aug 25, 2008 om 20:57
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb tot nu toe alleen nog maar een sms ontvangen dat ze mijn brief ontvangen hebben en dat ik binnen 15 dagen antwoord krijg.

mi
door misschien - Aug 26, 2008 om 15:57
32 Antwoorden / 8 Vragen
0

Heb nu ook een klachten mail naar de klantenservice gestuurd. Er zou een bevestigings sms volgen maar die is er nog niet. Ben benieuwd. Hoor inmiddels ook van anderen mensen dat ze grote problemen hebbebn met de facturering van Vodafone. Abbonnement gaat maand vooruit en telefoonkosten tot soms wel 2 maanden erachter aan. Zo is niet meer in de gaten te houden hoe het met je bel tegoed staat. Begrijp ook niet dat Vodafone niet zelf even een berichtje op hun website zet. Maar even afwachten en anders gaat het toch maar een andere provider worden. Ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen.

bu
door burgh - Aug 26, 2008 om 21:07
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Het duurde bij mij ook een paar dagen voordat ik die sms kreeg. Ik heb vandaag het afgeschreven factuurbedrag terug laten storten door de bank en dat ook doorgegeven aan Vodafone. Ik ben niet van plan om te gaan betalen voor iets dat zo duidelijk een fout van Vodafone is. Volgens de site zijn de problemen met het te laat doorgeven van de tegoeden nu opgelost.

kn
door kneup - Sep 5, 2008 om 15:59
1 Antwoorden / 7 Vragen
0

Halloi k heb hetzelfde euvel sinds het nieuwe systeem krijg ik ook geen tegeoden maar moet ze wel betalen.


Dit gaat wel extra veel kosten als je gewoon belt.


Bij mij zeggen ze steeds komt goed.


 

mi
door misschien - Sep 5, 2008 om 16:04
32 Antwoorden / 8 Vragen
0

Ik vraag mij af of het goed komt. Na klachten mail is zelfs de bevestigings sms nooit binnen gekomen. Heb er weinig vertrouwen meer in. Hoor steeds meer mensen met zelfde probleem maar Vodafone lijkt het gewoon te kunnen negeren. Wie heeft er nog een aktie tip!

bu
door burgh - Sep 6, 2008 om 21:10
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb nog steeds geen antwoord gehad van Vodafone, maar op de site staat dat er problemen waren en dat op de eerst volgende factuur de kosten gecrediteerd gaan worden. Ik heb van de te hoge rekening in augustus alleen mijn abonnement betaald.


 

bu
door burgh - Sep 15, 2008 om 15:35
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb vandaag bericht gekregen van Vodafone dat ze een fout gemaakt hebben en op de faktuur van september de fout gaan herstellen.


Ik hoop dat jullie klachten ook snel opgelost worden.

nd
door ndolphijn - Nov 3, 2008 om 19:18
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo, ik heb het zelfde probleem, ik heb echter een klacht ingediend en via een medewerker van vodafone hoorde ik dat deze is afgeboekt omdat ik ngeen recht op meer creditering. Dus een klacht indienen heeft ook weinig zin. Ik probeer het nu op talloze andere manieren. Maar het is echt een zooitje bij vodafone.


 


Nathalie

bu
door burgh - Nov 5, 2008 om 18:38
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Bij mij zijn alle problemen opgelost. Ze hebben een creditfactuur gemaakt. Ik heb extra beltegoed gehad en nog eens 50 sms-jes vanwege alle problemen. 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer