be
door bergm24 Jul 21, 2014 om 17:44
Computers & telefonie

Vodafone

Hallo, Ik heb een abonnement bij Vodafone van 47,50 euro per maand maar ik betaal elkde maand meer dan mijn abonnement, en ik ben dan niet over mijn limiet heen van telefoon of internet, en het is bijna elke maand een ander bedrag. Mag dit ?

339 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Jul 21, 2014 om 17:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

En wat is dan wel de reden dat je meer moet betalen? Een goed antwoord begint met een duidelijke vraag.

tijger1
door tijger1 - Jul 21, 2014 om 17:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Hebt u al eens ingelogd op Myvodafone en de specificatie van uw factuur bekeken?


Dan weet u waar het meerdere betrekking op heeft.

edrick3
door edrick3 - Jul 21, 2014 om 18:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo bergm24,

Nou, dat doen ze natuurlijk niet 'zomaar', want dat mag NIET.
Er zal dus wel een reden voor zijn.
.....maar ik betaal elkde maand meer dan mijn abonnement,.....
Al eens op een specificatie van een nota gekeken waar dit verschil door veroorzaakt wordt?
Al eens bij Vodafone geïnformeerd waardoor dit verschil ontstaat?
Heb je de Voorwaarden van je abonnement wel goed doorgelezen?

Met vr.gr.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 21, 2014 om 21:06
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Zoals u het omschrijft kan en mag het niet (alhoewel we hebben het hier over Vodafone..).

Echter heb ik zo'n vaag vermoeden dat deze omschrijving niet helemaal juist zal zijn, zie de gestelde vragen hierboven.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jul 22, 2014 om 09:02
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo bergm24,

Ik adviseer je inderdaad om je rekeningen te bekijken. De specificaties kun je kosteloos inzien via je My Vodafone account.

Mocht je naar aanleiding van de specificaties nog vragen hebben dan horen wij dat graag van je. Je kunt op verscheidene manieren met ons in contact komen. Voor meer informatie: http://voda.fo/ne/c0bzn

Groet,

Melanie
Vodafone, 24/7 Web Crew

mahadma
door mahadma - Jul 22, 2014 om 09:31
11568 Antwoorden / 51 Vragen
0

Als er geen reden is voor méér betaling mag het niet.
Als er een reden voor méér betaling is, mag dit wel.

Misschien een mistig antwoord, maar zonder inzage (die je zelf gratis kan doen) begeeft mijn kristallenbol het volledig. Als je gekeken hebt, meldt dan hier wat de meerkosten zijn, dan kunnen we verder kijken.

mahadma
door mahadma - Jul 22, 2014 om 09:37
11568 Antwoorden / 51 Vragen
0

Ontvangen gesprekken in het buitenland, komende vanuit NL, leveren wel kosten voor je op. Kan dit de reden zijn? Misschien (al of niet bekend) ergens een app gedownload? Eventueel met gebruikskosten?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer