ma
door marian1958 Mar 19, 2013 om 19:29
Computers & telefonie

Vodafone onderons

ik heb een bij vodafone een onderons pakket nu hebben ze de laaste tijd alleen maar storing eerst 3 maanden en nu weer er word iedere maand 15 euro afgeschreven voor onderons maar de mensen op mijn bank en ik kunnen er geen gebruik van maken bij iedereen gaat er beltegoed af terwijl voor 15 euro p.m bel je onderling gratis ik krijg steeds te horen storing is nog niet over maar ze schrijven wel steeds af en ik heb niks vergoed gekregen kan dat zomaar?

mvg marian

1235 14 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Mar 19, 2013 om 19:34
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Nee dat kan zo maar niet, hiertegen met alle mensen die dit heb een brief naar vodafone sturen met de melding van deze kosten. En hier dus uitleg voor vragen.

ma
door marian1958 - Mar 19, 2013 om 19:43
4 Antwoorden / 1 Vragen

er is een vodafone forum staat vol met klachten niemand word gehoord ze hebben je in de tang als je die 15 euro per maand niet betaald dan heb je nooit meer onder ons daar dreigen ze dan mee wel innen maar er niks tegen overzetten en ik had geen laura aan de telefoon maar ene nicole die gooide ook de haak erop typisch vodafone

dearagain
door dearagain - Mar 19, 2013 om 20:03
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*vodafoon is naar mijn mening communicatief en organisatorich met stip een rampbedrijf gezien de vele klachten op de verschillende fora

tijger1
door tijger1 - Mar 19, 2013 om 20:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien meldt zich wel weer de zoveelste web care medewerkster om het probleem "op te lossen".

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Mar 21, 2013 om 02:54
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste marian1958,

Wat vervelend dat u problemen ondervindt met Vodafone Onder Ons. Graag wil ik het een en ander voor u nakijken. Zou u een mail willen sturen naar webcare.nl@vodafone.com? Vermeld in de mail uw 06-nummer, adres, laatste opwaardeerbedrag, laatste opwaardeermethode en de mobiele nummers van uw Vodafone Onder Ons groep.

Met vriendelijke groet,

Linda
Vodafone 24/7 Web crew

pino123
door pino123 - Mar 21, 2013 om 08:45
2766 Antwoorden / 14 Vragen

Wat vervelend dat u problemen ondervindt met Vodafone

25e echo in twee weken!

Hoeveel topics over dit bedrijf moeten er nog geopend worden? Schering en inslag hier op de Kassa-site

ma
door marian1958 - Mar 22, 2013 om 12:53
4 Antwoorden / 1 Vragen

en ja hoor de 1 na de andere webmaster met sorry en wij kunnen pas crediteren als het op is gelost een hoop blabla dus waar je niks mee opschiet

tijger1
door tijger1 - Mar 22, 2013 om 13:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En als het opgelost is, wachten ze nog rustig meer dan drie maanden met teruggeven. Dus nooit meer Vodafone.

ma
door marian1958 - Mar 22, 2013 om 13:09
4 Antwoorden / 1 Vragen

oplossen? zo moeilijk moet dat toch niet zijn ? is gewoon onwil ze willen van onderons af kunnen ze ook gewoon zeggen

tijger1
door tijger1 - Mar 22, 2013 om 13:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is ook niet moeilijk, maar als ze dat uiteindelijk toegeven en verhelpen, kunt u nog lang op uw tegoed wachten. Want terubetalen vinden ze nog veel moeilijker.

sm
door smullie_1 - Apr 11, 2013 om 09:30
1 Antwoorden / 1 Vragen

Kijk hier eens naar de reacties

http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/Vodafone-onder-ons-werkt-niet-meer/td-p/56456/highlight/true/page/7

ma
door marian1958 - Apr 15, 2013 om 14:34
4 Antwoorden / 1 Vragen

en ja hoor weer verbreken ze de verbinding als je vraagt hoe lang de storing nog gaat duren ze kunnen bij vodafone echt niet tegen kritiek dan drukken ze je weg het enige wat ze kunnen zeggen is onze technisie zijn er mee bezig dat zijn goede technisie 2 maanden verder en nog niks opgelost

ma
door maroos - Apr 25, 2013 om 23:00
1 Antwoorden / 0 Vragen

Het Vodafone Onder Ons gaat stoppen per juni.
Men zegt dat kosten, die extra gemaakt zijn door de technische storingen vergoed worden.
U kunt anders het beste een brief schrijven naar de Special Services van Vodafone.

zo
door zonderons - May 3, 2013 om 12:17
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo mensen,

ook ik ben de dupe van vodafone onder ons. Tot nu toe heb ik van vodafone nog niet eens een bericht gehad dat ze gaan stoppen. echt heel schandalig hoe ze daar met hun klanten omgaan. Degene die onze onder ons groep beheert heeft wel een mailtje gekregen met daarin aangegeven dat ze gaan stoppen met onder ons en dat het teveel betaalde door de storing terug gecrediteerd zou worden. Maar wanneer je goed leest, dan crediteren ze die centen naar je beltegoed wanneer je pre paid hebt. Dus: stel je hebt €100,- aan extra onkosten gehad door de storing, dan krijg je van vodafone €100,- beltegoed op je telefoon. Wanneer je een abonnement hebt, verrekenen ze het met je maandelijkse kosten. Nu heb ik zelf niet zoveel extra kosten gemaakt, maar uit het vodafone forum maakte ik op dat er toch wel mensen zijn die honderden euro's aan kosten hebben gehad door de storing. Al die mensen hebben dus dadelijk honderden euro's aan beltegoed op hun telefoon waardoor ze ook geen gebruik kunnen maken van de blox of voordeel bellen. Dat voordeel bellen oftewel prepaid+ is alleen wanneer je je daarvoor aanmeldt en wanneer je opwaardeert met minimaal €20,-

Dus.... stel je hebt nu een onderons groep van 6 man, dan betaalt 1 persoon €15,- in de maand zodat deze 6 personen onder elkaar onbeperkt kunnen bellen 30 dagen aan één stuk voor die €15,- . De kosten zijn dan per persoon €2,50 wanneer je het zou delen. Met het afschaffen van onder ons moeten deze mensen elke maand voor €20,- opwaarderen om 1000min "gratis" te kunnen bellen naar vodafone klanten. Al met al zijn we dus een stuk duurder uit nu het onder ons gaat verdwijnen en voel ik me eigenlijk behoorlijk voor de gek gehouden door vodafone.