nico s
door nico s Dec 23, 2013 om 12:09
Computers & telefonie

Wacht woordbijwerken

mij word gevraagd
wilt u het opgeslagen wachtwoord voor vara .nl bijwerken?
wat betekend dit
bvb dank Nico s

634 11 Rapporteer

crewmember
door crewmember - Dec 23, 2013 om 12:24
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Waar wordt je dit gevraagd?

tenormin
door tenormin - Dec 23, 2013 om 12:35
16862 Antwoorden / 108 Vragen

Heeft u misschien fout ingelogd? En staat er misschien bewerken i.p.v. bijwerken? Als u het wachtwoord wilt veranderen (of niet meer weet) kunt u immers een ander wachtwoord aanvragen. Is zo gepiept. Als dit is wat u bedoeld, hoor.

nico s
door nico s - Dec 23, 2013 om 12:42
87 Antwoorden / 26 Vragen

er staat wel degelijk bijwerken en het staat onder links op deze site en ik heb de keus tussen ja en nee
n s

edrick3
door edrick3 - Dec 23, 2013 om 13:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo nico s,

Van het bijwerken van een wachtwoord heb ik nog nooit gehoord.
Zou eens scannen met MBAM (klik onder FREE)!

edrick3
door edrick3 - Dec 23, 2013 om 13:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@nico s,

....Van het bijwerken van een wachtwoord heb ik nog nooit gehoord....

Nou ja, dat is niet helemaal waar.
Bij banken moet je soms om de zoveel tijd een nieuw wachtwoord aanmaken.
Maar op DEZE site???

Cookies
door Cookies - Dec 23, 2013 om 13:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tenormin schreef op maandag 23 dec 2013, 12:35]Als u het wachtwoord wilt veranderen (of niet meer weet) kunt u immers een ander wachtwoord aanvragen.

Wachtwoord kun je zelf wijzigen. Hoeft niet aangevraagd te worden.

Cookies
door Cookies - Dec 23, 2013 om 13:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@topicstarter: blijkbaar staat er nog een ander wachtwoord voor deze site genoteerd bij 'opgeslagen wachtwoorden'.

edrick3
door edrick3 - Dec 23, 2013 om 13:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 23 dec 2013, 13:11]@topicstarter: blijkbaar staat er nog een ander wachtwoord voor deze site genoteerd bij 'opgeslagen wachtwoorden'.

Meerdere wachtwoorden bij dezelfde gebruikersnaam voor dezel site? Lijkt me stug.

nico s
door nico s - Dec 23, 2013 om 13:46
87 Antwoorden / 26 Vragen

carola83 bedankt jij bent de enigste die een goede raad heeft gegeven
als ik mijn wachtwoord in tikte stond er het dubbele bolletjes toen ik die heb gehalveerd(dus bijgewerkt( was alles weer normaal
dus nogmaals bedankt
af en toe ben ik blij dat ik mijn eigen naam nog weet dus vergeef me als ik mij niet zo goed kan uitdrukken

0)(

edrick3
door edrick3 - Dec 23, 2013 om 13:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@nico s,

Mooi dat het is opgelost.
Bedankt voor het terugmelden.

@carola.83,

Dus tóch!
Blijkbaar heeft TS z'n wachtwoord verkeerd opgeslagen, anders snap ik het niet.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 23, 2013 om 14:32
7232 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 23 dec 2013, 13:56]@nico s,

Mooi dat het is opgelost.
Bedankt voor het terugmelden.

@carola.83,

Dus tóch!
Blijkbaar heeft TS z'n wachtwoord verkeerd opgeslagen, anders snap ik het niet.

Ik denk dat TS het wachtwoord 2x heeft ingetikt (dubbele bolletjes)
Groet, sjoppie.