ro
door roosterveen Nov 24, 2005 om 18:34
Computers & telefonie

Wanadoo

besta kassa mede werkers


Mischien kunnen jullie mij helpen maar ik heb eind september een aanvraag gedaan voor wanadoo adsl 20Mb. Maar op 20 Oktober jl. bleek dat zij met deze aanvraag niks haden gedaan, toen heb ik de zelfde aan vraag nog een keer gedaan voor adsl 20 Mb waar na ik een brief tuis gestuurd kreeg met daar op mijn aanvraag gegevens voor wanadoo adsl direct. Om dat ik niet kon controleren of deze aan sluiting wel goed is en ook nergens stond wat de snelheid was ben ik er van uit gegaan dat dit de goede aansluiting is.


nou heb ik gisteren mijn live box gekegen en ben er achter gekomen dat ik niet adsl direct nodig had maar adsl famely, dus heb ik wanadoo gevraagt wat ik kan om mijn aangevraagte verbindeng te krijgen  en zij zegen dat ik er niets meer aan kan doen voor dat het contrackt is afgelopen om dat ik niet heb gereageerd op de fout die zij blijkbaar hebben gemaakt en die ik niet kan controleren.


Nu is mijn vraag wat kan ik doen om dit contract te beeindigen of om de goede verbinding te krijgen want  zij  begrijpen mij wel maar willen niks doen om het tot ieders teveredenheid op te lossen.


Groetjes


R. Oosterveen

431 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

NatureTravel
door NatureTravel - Nov 25, 2005 om 15:06
646 Antwoorden / 8 Vragen
0

Als Wanadoo u niet in staat gesteld heeft inhoudelijk de juistheid van de aangeboden verbinding te beoordelen, dan kunt u onder het contract uit. Zeker als u direct gereageerd heeft op de fout (dus: direct na het aansluiten)

su
door suuz - Nov 26, 2005 om 12:33
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wees getroost.. voor zover ik weet worden binnenkort alle adsl direct abbonementen gemigreerd naar een adsl family abbonement ;)

bj
door bjck - Nov 27, 2005 om 01:15
82 Antwoorden / 0 Vragen
0

Om dat ik niet kon controleren of deze aan sluiting wel goed is en ook nergens stond wat de snelheid was ben ik er van uit gegaan dat dit de goede aansluiting is.


Als u het perongeluk zelf verkeerd hebt aangevraagd (verkeerde product naam) is er weinig aan te doen. De brief gaf het bestelde product(naam) aan en als dit niet klopte had u kunnen en moeten reageren binnen 7 werkdagen.


Dat snelheid niet vermeld staat maakt niets uit. U besteld een product met een naam. En aan die naam hangen snelheden, dat is iets anders.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer