al
door alesio May 1, 2015 om 21:59
Computers & telefonie

Wat kan ik doen tegen online.nl

Ik ben sinds kort bij online.nl,interactief.Zij beldn mij met een leuke aanbieding voor twee jaar.Meer zenders en sneller internet.Tot op vandaag nog niet gekregen wat zij hebben beloofd.Mijn internet is zo traag dat tv kijken echt een drama is.Beeld blijft vaak hangen of is totaal weg.Ik heb klantenservice gebeld maar die doen vaag.Ze weten en mogen niks.Hebben een wekbon gemaakt voor hen technische dienst.Niks van vernomen tot heden.
Stelde voor om het contract te niet te laten verklaren maar dat wilden ze niet.Ze zeiden dat ik nu eenmaal had getekend voor een periode van twee jaar.Maar zei komen hen afspraken toch ook niet na.
Wat kan ik doen??????

646 5 Rapporteer

sw
door swat1500 - May 2, 2015 om 01:21
3795 Antwoorden / 0 Vragen

Formeel dus per brief en e-mail in gebreke stellen met een complete opsomming van de klachten. Een termijn stellen waar binnen deze problemen opgelost moeten zijn ( bijvoorbeeld 2 weken ) en aankondigen dat indien niet opgelost u de overeenkomst na die termijn als opgezegd beschouwd vanwege wanprestatie.

akkerdistel
door akkerdistel - May 2, 2015 om 13:02
1790 Antwoorden / 3 Vragen

En na die 2 weken, aangezien Online het echt niet gaat (technisch gezien ook niet kan) oplossen, kunt u opzeggen. Zorg dat u tot met de opzegging alles keurig netjes voldaan hebt (uiteraard ga je je geld claimen) dan kun je de toekomstige afschrijvingen gewoon storneren.
Wees er wel op bedacht dat Online een incassobureau op je af gaat sturen, echter kun je deze negeren.

akkerdistel
door akkerdistel - May 2, 2015 om 13:04
1790 Antwoorden / 3 Vragen

En voor het nieuwe internet-abonnement; probeer het niet bij 'n andere ADSL provider, krijg exact hetzelfde probleem.

gerbera
door gerbera - May 2, 2015 om 16:57
7372 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=akkerdistel schreef op zaterdag 2 mei 2015, 13:04]En voor het nieuwe internet-abonnement; probeer het niet bij 'n andere ADSL provider, krijg exact hetzelfde probleem. Maak al tientalle jaren gebruik van KPN (ADSL)en nog nooit problemen gehad met internet, TV en/of bellen. Of ben ik dan een bofkont ??

ro
door ron530 - May 2, 2015 om 17:37
4084 Antwoorden / 17 Vragen

U krijgt na het afsluiten van het contract voor een bepaalde periode bedenktijd dat wil niet zeggen dat die bedenktijd pas na oplevering ingaat. Nu moet u online.nl in de gelegenheid stellen uw problemen op te lossen helaas gaat daar wat tijd overheen maar simpelweg het contract eenzijdig opzeggen is vanwege deze oplosbare problemen niet mogelijk.