Wat kan ik doen tegen online.nl
Ik ben sinds kort bij online.nl,interactief.Zij beldn mij met een leuke aanbieding voor twee jaar.Meer zenders en sneller internet.Tot op vandaag nog niet gekregen wat zij hebben beloofd.Mijn internet is zo traag dat tv kijken echt een drama is.Beeld blijft vaak hangen of is totaal weg.Ik heb klantenservice gebeld maar die doen vaag.Ze weten en mogen niks.Hebben een wekbon gemaakt voor hen technische dienst.Niks van vernomen tot heden.
Stelde voor om het contract te niet te laten verklaren maar dat wilden ze niet.Ze zeiden dat ik nu eenmaal had getekend voor een periode van twee jaar.Maar zei komen hen afspraken toch ook niet na.
Wat kan ik doen??????
Formeel dus per brief en e-mail in gebreke stellen met een complete opsomming van de klachten. Een termijn stellen waar binnen deze problemen opgelost moeten zijn ( bijvoorbeeld 2 weken ) en aankondigen dat indien niet opgelost u de overeenkomst na die termijn als opgezegd beschouwd vanwege wanprestatie.
En na die 2 weken, aangezien Online het echt niet gaat (technisch gezien ook niet kan) oplossen, kunt u opzeggen. Zorg dat u tot met de opzegging alles keurig netjes voldaan hebt (uiteraard ga je je geld claimen) dan kun je de toekomstige afschrijvingen gewoon storneren.
Wees er wel op bedacht dat Online een incassobureau op je af gaat sturen, echter kun je deze negeren.
En voor het nieuwe internet-abonnement; probeer het niet bij 'n andere ADSL provider, krijg exact hetzelfde probleem.
[quote=akkerdistel schreef op zaterdag 2 mei 2015, 13:04]En voor het nieuwe internet-abonnement; probeer het niet bij 'n andere ADSL provider, krijg exact hetzelfde probleem. Maak al tientalle jaren gebruik van KPN (ADSL)en nog nooit problemen gehad met internet, TV en/of bellen. Of ben ik dan een bofkont ??
U krijgt na het afsluiten van het contract voor een bepaalde periode bedenktijd dat wil niet zeggen dat die bedenktijd pas na oplevering ingaat. Nu moet u online.nl in de gelegenheid stellen uw problemen op te lossen helaas gaat daar wat tijd overheen maar simpelweg het contract eenzijdig opzeggen is vanwege deze oplosbare problemen niet mogelijk.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer