de
door devosjes01 Oct 7, 2013 om 20:26
Computers & telefonie

Website openen vanuit mail

L.S.
Sinds een paar dagen kan ik via een mail de aangegeven website niet meer openen. Ik gebruik outlook express. Als ik de hint in de mail aanklik, loop de laptop vast.
Graag Uw hulp.
de vosjes

505 4 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Oct 7, 2013 om 22:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag devosjes01,
Lees dit (klik) even door. Dus als je IE gebruikt controleren of dat ingesteld staat als standaard browser anders instellen als standaard browser. Hoe dat te doen is via de link te lezen.

vr.gr.

de
door devosjes01 - Oct 24, 2013 om 20:09
5 Antwoorden / 15 Vragen

Geachte Aurora,
Dankt voor Uw reactie.
Uw advies kende ik al.
Heb dit nogmaals gekontroleerd, maar het probleem blijft.
Wat nu?
met groet de vosjes

aurora1
door aurora1 - Oct 24, 2013 om 21:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens of het gaat werken als je ie reset, lees even klik hier voor handmatig opnieuw instellen.
Ook kan soms voorkomen dat het minder werkt als de mappen van Outlook Express te vol zitten.

edrick3
door edrick3 - Oct 24, 2013 om 21:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo devosjes01,

Van MS support:

Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen:

Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ de volgende opdracht in het dialoogvenster Uitvoeren en klik op OK:
regsvr32 urlmon.dll
Herhaal stap 1 voor elk van de volgende opdrachten:

regsvr32 mshtml.dll
regsvr32 shdocvw.dll
regsvr32 browseui.dll
regsvr32 msjava.dll

Suc6