gr
door grinjo Apr 3, 2010 om 19:46
Computers & telefonie

Wéér die dikke klont in de bus

Een reactie op uw uitzending!!!
Ik heb vorig jaar een antwoordkaart ontvangen met vraag of ik wel of niet die gids wilde ontvangen.
Geen probleem dus!!!
Waarom dit onderwerp in uw programma?
Of ben ik de enigste geweest die deze kaart heeft ontvangen?

1414 13 Rapporteer

hi
door hilbrand67 - Apr 3, 2010 om 19:51
2 Antwoorden / 0 Vragen

Heb die kaart niet ontvangen en wil er wel graag van af; ben dus blij met de uitzending, maar... Er vanaf komen schijnt met 4x klikken te kunnen maar nog geen succes tot nu toe! Wie heeft tips?

erik008
door erik008 - Apr 3, 2010 om 19:55
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Die kaart kreeg ik ook.
De gids kwam later per post omdat ik de kaart opstuurde.

edrick3
door edrick3 - Apr 3, 2010 om 19:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hilbrand67 (e.a.)

Ga naar telefoongids.nl
Klik op Klantenservice
Klik onderaan op de rode balk (Ga verder naar ...)
Klik op afmelden papieren gids
Vul formulier in.
Suc6

hi
door hilbrand67 - Apr 3, 2010 om 20:02
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 3 apr 2010, 19:57]@hilbrand67 (e.a.)

Ga naar telefoongids.nl
Klik op Klantenservice
Klik onderaan op de rode balk (Ga verder naar ...)
Klik op afmelden papieren gids
Vul formulier in.
Suc6

Dank je, had hem inmiddels zelf ook gevonden. Rechtstreekse link: http://over.detelefoongids.nl/corporate/show/id=41131

rv
door rvdm - Apr 3, 2010 om 20:06
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de link gevonden:
http://trinicom.detelefoongids.nl/(xmfgj3uke5ddarvb2kuif0jj)/direct.aspx?ug=2&n=697

Zelf heb ik hem niet ingevuld omdat voor afmelding je verplicht jouw emailadres in moet vullen. Daarmee geef je de Gouden Gids nog meer info dan ze al hebben.

juul68
door juul68 - Apr 3, 2010 om 20:12
5 Antwoorden / 2 Vragen

Nog wat meer info op onderstaande website, tevens kun je je daar ook afmelden. Heb ik vorig jaar ook gedaan en tot nu toe inderdaad nog geen nieuwe gids ontvangen.

juul68
door juul68 - Apr 3, 2010 om 20:14
5 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=juul68 schreef op zaterdag 3 apr 2010, 20:12]Nog wat meer info op onderstaande website, tevens kun je je daar ook afmelden. Heb ik vorig jaar ook gedaan en tot nu toe inderdaad nog geen nieuwe gids ontvangen.

Directe link plaatsen ging verkeerd...dan maar zo.

http://www.stopdetelefoongids.nl/

birdies
door birdies - Apr 3, 2010 om 20:22
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Wel belachelijk dat je 'verplicht' bent een telefoonnummer in te vullen. Slaat nergens op.

tdehond
door tdehond - Apr 3, 2010 om 20:54
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik zie dat het alleen een petitie is, geen officiële site waar je je kunt afmelden.

birdies
door birdies - Apr 3, 2010 om 20:55
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=tdehond schreef op zaterdag 3 apr 2010, 20:54]Ik zie dat het alleen een petitie is, geen officiële site waar je je kunt afmelden.

Zie of doe je toch iets niet goed.

birdies
door birdies - Apr 3, 2010 om 21:10
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=birdies schreef op zaterdag 3 apr 2010, 20:55][quote=tdehond schreef op zaterdag 3 apr 2010, 20:54]Ik zie dat het alleen een petitie is, geen officiële site waar je je kunt afmelden.

Zie of doe je toch iets niet goed.

Ik zie het al: je hebt de verkeerde link genomen; die van hilbrand67 moet je hebben.

sonjaatje
door sonjaatje - Apr 3, 2010 om 21:53
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Wel belachelijk dat je 'verplicht' bent een telefoonnummer in te vullen. Slaat nergens op.

Was ook mijn gedachte, dus gewoon een verzonnen nummer ingevuld. Gaat ze geen bal aan.

birdies
door birdies - Apr 3, 2010 om 22:06
6104 Antwoorden / 31 Vragen

...........dus gewoon een verzonnen nummer ingevuld............

En dan maar hopen dat niet iemand dat nummer heeft! Het kan heel simpel opgelost worden met 10 x 0 in te voeren. Er wordt n.l. alleen gecontroleerd op het aantal karakters.