ladys
door ladys Jan 4, 2014 om 20:53
Computers & telefonie

Weerapp

Ik heb een Samsung Grand nu zit daar standaard een weerapp op,die is nu weg en wil ik graag weer terug op mijn scherm,waar kan ik die vinden?

790 16 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 4, 2014 om 20:54
11587 Antwoorden / 51 Vragen

Zoek eens in de Play store.

ladys
door ladys - Jan 4, 2014 om 21:00
162 Antwoorden / 69 Vragen

Ja maar als ik daar kijk moet ik hem betalen,maar ik had hem,alleen op een of andere manier is hij weg,ik moest iets
downloaden en weg is is

mahadma
door mahadma - Jan 4, 2014 om 21:19
11587 Antwoorden / 51 Vragen

Als ik via play store kijk kom ik direct meerdere gratis weer apps tegen.

ladys
door ladys - Jan 4, 2014 om 21:37
162 Antwoorden / 69 Vragen

Ja idd ik heb ze gezien,
bedankt maar wat is nu de goede,als je op Samsung kijkt weet ik echt niet wat de goede is

mahadma
door mahadma - Jan 4, 2014 om 21:41
11587 Antwoorden / 51 Vragen

Als ze gratis zijn, gewoon per stuk proberen wat je de prettigste vind. Als je het niet de goede vind, gewoon deleten.

ladys
door ladys - Jan 4, 2014 om 21:43
162 Antwoorden / 69 Vragen

Oke ik ga het proberen,in de winkel hadden ze hem zo terug,jammer dat ik niet opgelet heb
Maar heel erg gedankt

diumenge
door diumenge - Jan 4, 2014 om 21:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Misschien heb je alleen, per ongeluk, et icoontje verwijderd. Als dat zo is, dan kan je 'm via de apps weer terugzetten. Bij mijn versie van Android gaat dat via het icoontje dat een rondje met daarin zes blokjes is.

f.weele
door f.weele - Jan 5, 2014 om 15:19
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Beste ladys, als de app al op de telefoon stond en je hebt een google account, dan kun je naar de play store gaan( eventueel inoggen) en op apps klikken. Ga dan naar "mijn apps". Kijk of de app die je hebt verwijderd daar bij staat. Zo ja, dan zou je deze zonder kosten gewoon weer kunnen downloaden.
m.vr.gr.

p.s. altijd een back-up maken.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 5, 2014 om 16:05
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Bedoel je toevallig met 'weerapp' 'n venstertje dat altijd in beeld staat, zonder dat je iets hoeft aan te tikken?

ladys
door ladys - Jan 5, 2014 om 16:35
162 Antwoorden / 69 Vragen

Ja doe bedoel ik

aurora1
door aurora1 - Jan 5, 2014 om 16:44
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Met verwijzing naar @f.weele, het kan zijn dat de app in de lijst staat van geïnstalleerd en misschien staat er bijwerken bij. Dan zou bijwerken het probleem misschien kunnen oplossen. Verder schijnt soms te werken om updates te verwijderen en opnieuw updaten, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Een andere mogelijkheid zou misschien kunnen zijn om de gsm uit te zetten, sim en batterij eruit halen na wat minuten alles terug erin doen en weer opstarten met wachtwoord.
Andere eventuele optie: als je een backup met Kies gemaakt hebt dan opnieuw eerst een back-up maken en vervolgens de gsm terug zetten naar de 1e back-up.

diumenge
door diumenge - Jan 5, 2014 om 16:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=ladys schreef op zondag 5 jan 2014, 16:35]Ja doe bedoel ikDat is dan waarschijnlijk een widget, zie mijn vorige opmerking, maar kies dan voor de tab 'widgets' en zoek 'm daar op.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 5, 2014 om 16:55
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=diumenge schreef op zondag 5 jan 2014, 16:45][quote=ladys schreef op zondag 5 jan 2014, 16:35]Ja doe bedoel ikDat is dan waarschijnlijk een widget, zie mijn vorige opmerking, maar kies dan voor de tab 'widgets' en zoek 'm daar op.
Tssss en alle credits gaan dadelijk naar diumenge ;-).

Voor iedereen; 'n goed antwoord hangt vaak af van een goede tegenvraag.. Lukraak antwoorden is bijna altijd zo zinloos.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 5, 2014 om 16:58
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=diumenge schreef op zondag 5 jan 2014, 16:45]maar kies dan voor de tab 'widgets' en zoek 'm daar op.
Bij sommige devices kan het ook nog zo zijn dat je daar (het in beeld hebben van de gekozen widget) dan horizontaal kunt scrollen, voor nog meer keuze.

diumenge
door diumenge - Jan 5, 2014 om 16:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op zondag 5 jan 2014, 16:55]Tssss en alle credits gaan dadelijk naar diumenge ;-).

Voor iedereen; 'n goed antwoord hangt vaak af van een goede tegenvraag.. Lukraak antwoorden is bijna altijd zo zinloos. Ik heb er geen invloed op, maar de credit mogen naar jou lekkerisdat ;-) , ik had er zelf niet aan gedacht dat het een widget kon zijn. Inderdaad is het vaak nodig wat door te vragen voor het juiste antwoord.

ladys
door ladys - Jan 5, 2014 om 17:11
162 Antwoorden / 69 Vragen

Hèhè ik heb hem onder de " widgets
Allemaal bedankt