ve
door veerleogg Sep 9, 2007 om 16:19
Computers & telefonie

Welke printer kan ik het beste kopen voor mijn laptop met Vista?

Ik heb sinds kort een laptop. Ik wil een printer kopen. Ik heb gehoord dat lang niet alle printers Vista ondersteunen of goed op Vista reageren. Wie weet een printer (er maag ook eec scanner e.d. bij zitten) die geschikt is voor Vista. Alvast bedankt!

1798 12 Rapporteer

jcjoppe
door jcjoppe - Sep 9, 2007 om 16:39
279 Antwoorden / 59 Vragen

hoi veerleogg,wij kregen onlangs een folder in de bus van laptops,printers, enz. enz. Daar stond een HP psc type f380 en werkt prima met vista.kijk voor info op www.kieskeurig .nl ofzo of toets in op google . Print scant en copieert perfekt en de inktcartridges zijn ook nog betaalbaar... kijk op www.gistron.com gr. Johan

jcjoppe
door jcjoppe - Sep 9, 2007 om 16:44
279 Antwoorden / 59 Vragen

sorry, vergeten te vermelden dat hij 49 euro kostte, Johan

spleetoog
door spleetoog - Sep 9, 2007 om 18:29
130 Antwoorden / 0 Vragen

De Canon Pixma mp-110
print ,copy en colour scan
Werkt prima met pc en laptop op vista basic en premium

edwardus
door edwardus - Sep 9, 2007 om 18:46
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Er zijn ongelooflijk veel printers te koop, als we hier allemaal merken en types gaan lopen opsommen, dan kun je straks door de bomen het bos niet meer zien, plus dat je dan op zoek zou moeten gaan naar het betreffende artikel.

Veel eenvoudiger is om in de winkel van jouw keuze een printer te kiezen die ze kunnen leveren én waarvan op de verpakking c.q. in de handleiding staat vermeld dat deze voor Vista geschikt is.

Sommige printers doen het onder Vista misschien ook nog wel met een XP-driver, maar dat zou ik niet aanbevelen.

op
door oplossing - Sep 10, 2007 om 12:54
119 Antwoorden / 1 Vragen

de Canon is de beste en de inktpatronen zijn veel goedkoper als je ze via internet bij Trekpleister koopt. De canon is in verhouding met andere merken niet duurder mede door het feit dat de inktpatronen veel goedkoper zijn om te kopen.

succes gr.

jeanke_1
door jeanke_1 - Sep 10, 2007 om 13:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb een pc vista gekocht en ik heb de epson stylus dx 5000 printer maar ik heb het mij laten installeren bij paradigit

geer56
door geer56 - Sep 10, 2007 om 14:50
100 Antwoorden / 9 Vragen

Elk goed merk kan dat HP Epson Canon ect

Die hebben allemaal drivers op hun sit al die niet op je cd staan

je
door jeannevk - Sep 10, 2007 om 20:35
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf een HP psc 2410 photo smart all-in-one en die werkt prima.

re
door resmeyer - Sep 10, 2007 om 21:00
12 Antwoorden / 12 Vragen

Hio
Een nieuwe printer is niet nodig. het heeft ook helemaal niets te maken of u een laptop heeft of een "gewone"computer..

het komt door Windows Vista zelf. Deze heeft niet alle geschikte drivers voor uw printer en meerdere.

Er is nu een nieuw service pack te downloaden van Microsoft web site. Het blijkt dat Microsoft zelf er achter gekomen is dat er veel meer aan Vista ontbrreekt. Ook het domme geklets over een sterke computer met een speciaal aantal geheugen en een snelle computer. Wel dat is nonsens.

Ook als U het service pack witl downloaden dan gaat dat niet zomaar want er word wel geeist dat u een valudation moet uitvoeren voordat U het kunt downloaden. Validation betekent dat er connectie gemaakt word op uw PC om te kijken of U geen illegale versie heeft van Windows Vista. Heeft U dat wel dan is het niet mogenlijk om dit service pack te downloaden

Tenminste dat denkt Microsoft maar als tip gaat U maar eens naar www.google.com (geen .nl)  en type daar maar eens in de zoekactie in: servicepack for Windows Vista  dan zult U zien dat het servicepack makkelijk tew downloaden is.

HINT: Het Windows XP is menigmaal beter dan Windows Vista en het is ook velemalen sneller. Windows Vista is niet veel veranderd dan Windows XP.

Succes,
RE

http://members.chello.nl/~rerm/

re
door resmeyer - Sep 10, 2007 om 21:01
12 Antwoorden / 12 Vragen

Hio
Een nieuwe printer is niet nodig. het heeft ook helemaal niets te maken of u een laptop heeft of een "gewone"computer..

het komt door Windows Vista zelf. Deze heeft niet alle geschikte drivers voor uw printer en meerdere.

Er is nu een nieuw service pack te downloaden van Microsoft web site. Het blijkt dat Microsoft zelf er achter gekomen is dat er veel meer aan Vista ontbrreekt. Ook het domme geklets over een sterke computer met een speciaal aantal geheugen en een snelle computer. Wel dat is nonsens.

Ook als U het service pack witl downloaden dan gaat dat niet zomaar want er word wel geeist dat u een valudation moet uitvoeren voordat U het kunt downloaden. Validation betekent dat er connectie gemaakt word op uw PC om te kijken of U geen illegale versie heeft van Windows Vista. Heeft U dat wel dan is het niet mogenlijk om dit service pack te downloaden

Tenminste dat denkt Microsoft maar als tip gaat U maar eens naar www.google.com (geen .nl)  en type daar maar eens in de zoekactie in: servicepack for Windows Vista  dan zult U zien dat het servicepack makkelijk tew downloaden is.

HINT: Het Windows XP is menigmaal beter dan Windows Vista en het is ook velemalen sneller. Windows Vista is niet veel veranderd dan Windows XP.

Succes,
RE

http://members.chello.nl/~rerm/

le
door lenieke - Sep 10, 2007 om 22:27
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb daar ook een probleem mee met mijn pc vista ik heb er spijt van dat ik de vista heb gekocht groetjes

la
door laptop - Sep 10, 2007 om 22:45
92 Antwoorden / 14 Vragen

heb ook laptop met vista premium.
ik wilde wireless met hp laser 1810. geen driver, zegt hp
ookl wireless gaat niet. toen heb ik driver van hp laserjet 4 geprobeerd van windows 2000. hij print en nog gekker ook wireless met printer server van satcom(bleu tooth)