ti
door timmer77 Jun 10, 2010 om 15:10
Computers & telefonie

Windows 7

ik krijg bij het opstarten de melding dit is geen legetime versie ik gebruikk windows 7 dat was geinstaleerd toen ik de laptop heb gekocht?
pim

629 6 Rapporteer

ti
door timmer77 - Jun 10, 2010 om 15:33
67 Antwoorden / 94 Vragen

[quote=bitnot schreef op donderdag 10 jun 2010, 15:15]hoi pim,

het hangt er vanaf waar je je laptop hebt gekocht komt hij van marktplaats dan kun je er vanuit gaan dat het een illigale versie van windows 7 (ultimate als het er opstaat) is heb je bij de la[ptop bij een winkel gekocht dan zou ik terug gaan MET bonnetje en het probleem daar voor leggen

ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeert

Mvg bitnot

ik heb de laptop gekocht bij de mediamarki
pim

bitnot
door bitnot - Jun 10, 2010 om 15:36
33 Antwoorden / 0 Vragen

hoi pim,

het hangt er vanaf waar je je laptop hebt gekocht komt hij van marktplaats dan kun je er vanuit gaan dat het een illigale versie van windows 7 (ultimate als het er opstaat) is heb je bij de la[ptop bij een winkel gekocht dan zou ik terug gaan MET bonnetje en het probleem daar voor leggen

ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeert

Mvg bitnot

pino123
door pino123 - Jun 10, 2010 om 15:40
2764 Antwoorden / 14 Vragen

Heb je al een virusscanner welke je kan gebruiken, of is het een OEM versie?

bitnot
door bitnot - Jun 10, 2010 om 16:08
33 Antwoorden / 0 Vragen

welke versie van WIN7 heb je ???
en ander zou ik zo zeggen maak een back-up van je foto's en documenten etc etc
en installeer hem op nieuw en ff nadenken....... kun je dit ook doen schrijf de licentie code op in kladblok of word ga naatr start in het zoek veld typ je slui.exe
en wat er verder staat weet ik niet maar als je een andere code kunt op geven zou ik de code invoeren die je hebt in getypt in word of kladblok en verder als dat niet lukt dan zou ik echt naar media markt toe gaan en het probleem voor zetten verdere oplossingen zijn er niet zijn er wel maar dan word je OS "illegaal"

ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeert

Mvg bitnot

se
door seeker - Jun 10, 2010 om 16:40
181 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=timmer77 schreef op donderdag 10 jun 2010, 15:10]ik krijg bij het opstarten de melding dit is geen legetime versie ik gebruikk windows 7 dat was geinstaleerd toen ik de laptop heb gekocht?
pim

Hallo Timmer77,

Het lijkt erop dat jij slachtoffer van illegale software bent geworden ( Volgens Microsoft ).

Als je de laptop nieuw gekocht hebt bij MediaMarkt dan hoort hij ook met legitieme Windows te komen, tenzij er geen Windows op zit maar Linux, maar dat is je probleem niet.

Dus inderdaad zoals hier boven al gezegd is, maak eventuele backups van je persoonlijk bestanden en ga verhaal halen bij de MediaMarkt, en breng laptop mee en eis dat ze zorgen dat je een legale installatie van Windows erop krijgt met OEM licentie, want dit kan dus echt niet vindt ik.

Overigens je kunt geen Ultimate installeren als je productkey voor Home premium is of een andere versie, want meestal staan alle versie's op de installatie dvd, je kunt ze installeren maar dan kun je maar 30 dagen gebruiken.

akkefiet
door akkefiet - Jun 10, 2010 om 19:22
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Als er een sticker van Microsoft met een product key onder op de laptop zit is het een legale versie maar nog niet geactiveerd.
Klik hier voor meer informatie.

Of bel Microsoft : 020-5001500 en houd - als die product key bekend is - deze bij de hand.

vrgr. AF