pi
door picolo10 Mar 26, 2015 om 21:53
Computers & telefonie

Windows 8.1

ik wil 8.1 installeren ik heb nu windows 7 maar als ik de dvd erin doe krijg ik dat blauwe logo en dan de melding input is out of range

2441 8 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Mar 26, 2015 om 23:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kan het te maken hebben met uw eerdere vraag over installeren W7?
Klik hier.
Heeft u al uitgezocht of de pc wel geschikt ervoor is?

pi
door picolo10 - Mar 27, 2015 om 00:26
55 Antwoorden / 55 Vragen

als ik hem aansluit op mijn tv installeert hij wel maar op de monitor krijg niet de goede resolutie en als ik 1280x1024 of een andere resolutie pakt krijg ik dezelfde meliding

aurora1
door aurora1 - Mar 27, 2015 om 00:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees dan eens klik hier.

crewmember
door crewmember - Mar 27, 2015 om 09:29
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Je monitor kan whatever je pc aan het uitsturen is niet aan.

1: Probeer de autoadjust knop op je monitor.

Als je hem via je tv kan installeren kan je daarna op het windows 8 bureaublad (via je tv) het volgende doen:
2:Verlaag je resolutie naar het minimum op je computer.
3: Verlaag de hoeveelheid hertz die uitgestuurd wordt via: Rechter muisknop op bureaublad--> Resolutie --> Geavanceerde instellingen --> tabje monitor --> Verversings snelheid.

Kan je het typenummer en merk van je scherm hier neerzetten?

pi
door picolo10 - Mar 27, 2015 om 09:39
55 Antwoorden / 55 Vragen

is in orde gekomen via velige modus ,windows 8.1 is geinstalleerd
Dank u wel voor de tip ben weer wat wijzer geworden groetjes

aurora1
door aurora1 - Mar 27, 2015 om 11:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mooi dat het opgelost is en dank voor het melden.

fp
door fpo - Mar 27, 2015 om 15:24
87 Antwoorden / 3 Vragen

Waarom wacht je niet tot Windows 10 uitkomt? Dat gebeurt dit jaar nu al sneller dan verwacht werd en die krijg je nota bene gratis!
Zelf ben ik helemaal niet weg van die 8.0 en de licht verbeterde 8.1 versie, dus ik ga die graag vervangen voor de nieuwe gratis versie 10......