jo
door josvanstr Oct 14, 2014 om 10:01
Computers & telefonie

Windows mail

ik ben een beginneling op computers.Ik werk met vista en heb het volgende probleem met windows mail.
Als ik mail start,is het hele scherm gevuld en krijg ik geen linkerkolom met postvak,in,postvak uit,verzonden items enz wie helpt mij uit de nood b.v.d.
Joseph.

783 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 14, 2014 om 11:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Of;

Start je mailprogramma
Kies het tabblad Beeld
Kun je hier de Postvakken aanvinken?
Klik Toepassen en OK om de wijzigingen door te voeren.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Oct 14, 2014 om 11:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Eventueel systeemherstel in Vista:

Klik op Starten > Alle programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeemherstel > Doorgaan.
U kunt nu kiezen om terug te keren naar een aanbevolen herstelpunt (klik op Aanbevolen herstelpunt). Of u kunt zelf een herstelpunt kiezen (klik op Een ander herstelpunt selecteren).
Klik op Volgende om de lijst te zien met aanwezige herstelpunten.
Klik op een herstelpunt dat u wilt terugzetten.
Klik op Volgende > Voltooien > Ja.
(Bron:seniorweb)

gerbera
door gerbera - Oct 14, 2014 om 14:46
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Als u op "beeld" klikt ziet u in het midden van de bovenbalk 4 vensters staan. (berichtenlijst, Leesvenster enz.) Hiermee kunt u de weergave aanpassen. Staat nu vermoedelijk ingesteld op compacte weergave.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 14, 2014 om 17:35
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Vraag 1. Gebruik je e-mail in jouw browser (via internet) of gebruik je hier een programma voor?

edrick3
door edrick3 - Oct 15, 2014 om 09:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@josvanstraten,

En .... opgelost?

jo
door josvanstr - Oct 15, 2014 om 11:33
23 Antwoorden / 23 Vragen

hartelijk voor julie adviezen e.a. is opgelost. via systeemherstel.Nogmaals hartelijk dank.

j.v.s.

edrick3
door edrick3 - Oct 15, 2014 om 11:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo josvanstraten,

Is dit opeens gebeurd?
Zo ja, probeer eens systeemherstel met een datum toen alles nog wel functioneerde.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Oct 15, 2014 om 12:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@josvanstr,

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.