th
door theoalberts Aug 22, 2011 om 13:37
Computers & telefonie

Word 2003

Een vraag waar mijn kennissenkring niet uitkomt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Sinds korte tijd, wanneer ik Word opstart (2003), komt de knop Extra niet te voorschijn. Ik heb al twee keer Word verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat haalt niets uit. Het rare is, wanneer ik met de linker knop op bijvoordbeeld 'Opmaak' klik en dan op 'Opdrachten' dan blijkt Extra nog wel in het systeem zit. Hoe krijg ik Extra weer op het scherm? Ik heb overwogen een hele nieuwe installatie van Windows (XP) uit te voeren, maar voor mij is dat een heel gedoe. Wie helpt mij uit de brand.

233 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 22, 2011 om 13:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb zelf geen office 2003, dus kan e.e.a. niet voor u uitproberen, maar kijk eens op deze site, misschien dat uw probleem hiermee opgelost is.

ve
door verwijderd - Aug 22, 2011 om 13:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

het is mij even onduidelijk wat je precies met "extra" bedoelt. Bedoel je dat in de werkbalk waar ook bestand, bewerken ed in staat?

Probeer in in word aan de rechterkant van je werkbalken (bovenin helemaal rechts onder het balkje met zoekwoorden (waar een pijltje naar beneden in staat)) te klikken (werkbalk opties) dan verwijderen/toevoegen knoppen dan instellen oid (customize in het engels) klik dan op het tabblad werkbalken, klik in het scherm de "menu werkbalk" aan en klik op reset, geef akkoord en je bovenste balk zou weer in de standaard instellingen moeten staan.

ve
door verwijderd - Aug 22, 2011 om 14:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo theoalberts,

Nou, ik weet niet wat voor een versie van Word 2003 jij dan hebt, maar zelf gebruik ik ook nog steeds het Officepakket 2003, maar daar kom ik in Word 2003 de optie Opmaak > Opdrachten niet tegen....

Kun je nog wel op de één of andere manier bij de optie Extra > Aanpassen komen? Daar staat namelijk een optie Altijd volledige menu's weergeven. Staat die optie aangevinkt? Zo nee, vinkje zetten.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Aug 22, 2011 om 14:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo theoalberts,

.....Het rare is, wanneer ik met de linker knop op bijvoorbeeld 'Opmaak' klik en dan op 'Opdrachten' ....
Als ik bij mij op Opmaak klik zie ik nergens Opdrachten.
Snap dit dus niet.

ve
door verwijderd - Aug 22, 2011 om 14:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

@freya,

Zie dat je me net voor was.
Was nog even balken aan het uitproberen in Word2003.

Met vr.gr.