ce
door celina56 Feb 1, 2010 om 22:11
Computers & telefonie

You tube

ik wil filmpjes bekijken op youtube, maar daarvoor moet ik adobe flash player downloaden, maar die wordt geblokkeerd door windows int. explorer. wat moet ik doen?

1717 12 Rapporteer

magicscanman
door magicscanman - Feb 2, 2010 om 13:13
261 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo"

Normaal gesproken zou adobe flash player zonder meer moeten kunnen downloaden.

U schrijft dat IE het downloden blokkeerd,Wat gebeurd er dan ,kunt u dat nader omschrijven.

Het kan zijn als u op downloaden klik ,er een pop-up wordt geblokkeerd ,u moet dan met de rechter muis klikken op de balk die dan verschijnt ,en toestemming geven om te downloaden.

ce
door celina56 - Feb 2, 2010 om 14:26
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Magicscanman,
Dank voor je reactie.
Als ik naar you tube gaat om filmpjes te bekijken zeg hij, dat ik waarschijnlijk Javascript heb uitgeschakeld of dan Adobe flash player verouderd is.
Als ik het wil downloaden, blokkeerd het IE zegt dan dat het om veiligheidsredenen geblokkeerd is.
Het is altijd goed gegaan, ik had nooit problemen met You Tube, ik begrijp er niets van.

Gr. Celina

magicscanman
door magicscanman - Feb 2, 2010 om 15:11
261 Antwoorden / 0 Vragen

1 Kijk eerst een onder internet opties of java script is ingeschakeld

2 Zo niet dan kun je deze downloaden

3 Probeer eens rechtstreeks van adobe site te downloaden

ge
door gees - Feb 3, 2010 om 22:03
8 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb hetzelfde probleem, maar niet bij google videos of als youtube embedded is in bijvoorbeeld een digitale krant.
Ik hoop dat deze informatie iemand op goede spoor zet, want ik ben er al dagen mee bezig om het op te lossen.

magicscanman
door magicscanman - Feb 4, 2010 om 11:41
261 Antwoorden / 0 Vragen

Als eerste moet u – op het tabblad 'Beveiliging' van het dialoogvenster 'Internetopties' – de veiligheidseisen van de zone 'Internet' een ietsje lager instellen. Eventueel kunt u YouTube en Hyves ook opnemen in de lijst met 'Vertrouwde websites'. Als u dat doet, dan zorgt u er voor dat het niet ligt aan het ontbreken van JavaScript. Welnu, als de filmpjes onlangs nog hebben gewerkt, dan is het toch écht dat JavaScript! Verder opgemerkt dat u het downloaden en installeren van de Flash Player ook buiten de genoemde websites om kunt regelen. Surf maar eens naar 'www.adobe.nl'.

magicscanman
door magicscanman - Feb 4, 2010 om 12:06
261 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=magicscanman schreef op donderdag 4 feb 2010, 11:41]Als eerste moet u – op het tabblad 'Beveiliging' van het dialoogvenster 'Internetopties' – de veiligheidseisen van de zone 'Internet' een ietsje lager instellen. Eventueel kunt u YouTube en Hyves ook opnemen in de lijst met 'Vertrouwde websites'. Als u dat doet, dan zorgt u er voor dat het niet ligt aan het ontbreken van JavaScript. Welnu, als de filmpjes onlangs nog hebben gewerkt, dan is het toch écht dat JavaScript! Verder opgemerkt dat u het downloaden en installeren van de Flash Player ook buiten de genoemde websites om kunt regelen. Surf maar eens naar 'www.adobe.nl'.

youtube en hyves zijn maar een voorbeeld

ge
door gees - Feb 4, 2010 om 12:39
8 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb alles gedaan wat u zegt en wat op de Youtube help site staat. Flash player heb ik getest en werkt prima. Javascript idem. Ik heb op diverse forums gezocht en uiteindelijk schijnt het soms te lukken met firefox (maar daar heb ik geen zin in) of door het modem te rebooten. Kan ik dat zomaar doen?
Ik heb Windowsmedia player verwijderd als default player; heeft ook niet geholpen.
Het probleem is onstaan sinds er een nieuw moederbord etc. door de computerfirma is geinstalleerd.
Alle andere filmpjes doen het wel!

ce
door celina56 - Feb 4, 2010 om 12:55
2 Antwoorden / 1 Vragen

hoi,
Ik heb nu alles al geprobeerd, maar het lukt echt niet.
Als ik direct naar adobe site gaat, vragen ze of ik een smsje wil sturen naar 2229 met het woord code.
Ik weet niet of het te vertrouwen is.
Ik het Javascript opnieuw gedownload, maar toch kan ik het niet openen.
Ik word er helemaal knetter van, dus is stop er maar ff mee.
Bedankt voor je hulp.
Gr.

pb
door pbarendse - Feb 4, 2010 om 13:14
406 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=celina56 schreef op donderdag 4 feb 2010, 12:55]hoi,
Ik heb nu alles al geprobeerd, maar het lukt echt niet.
Als ik direct naar adobe site gaat, vragen ze of ik een smsje wil sturen naar 2229 met het woord code.
Ik weet niet of het te vertrouwen is.
Ik het Javascript opnieuw gedownload, maar toch kan ik het niet openen.
Ik word er helemaal knetter van, dus is stop er maar ff mee.
Bedankt voor je hulp.
Gr.
Hallo Celina,

De site waar u nu terecht bent gekomen is NIET die van Adobe! Adobe vraagt namelijk NOOIT om SMSjes te sturen voor hun producten. Blijkbaar bent u op één of andere manier op een nepsite terechtgekomen. Probeer eerst even uw systeem te doorzoeken op de aanwezigheid van spyware of andere rommel, het is namelijk mogelijk dat deze software u omleidt naar sites waar u moet betalen voor producten die eigenlijk gratis zijn, zoals bijvoorbeeld de Adobe Flash player.

ge
door gees - Feb 9, 2010 om 13:29
8 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Celina,

Ik heb het eindelijk gevonden. Ik had Mozilla Firefox gedownload - dat is een fluitje van een cent, die je gewoon naast je standaard browser gebruiken - en toen gezocht naar een filmpje javascript test.
Toen zag ik een filmpje met een speelgoed olifantje. Als je dat aanklikt, vraagt Javascript je iets te downloaden, je klikt op ja en dat doet hij het weer. Ik had al alle forums afgezocht en iedereen wordt er stapelgek van, maar ik ben blij dat ik het als digibeet gevonden heb. Dit is de link http://www.dailymotion.com/video/x43435_d-onloadjavascriptalerttest_fun

erik008
door erik008 - Feb 9, 2010 om 13:43
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Probeer het op deze link

erik008
door erik008 - Feb 9, 2010 om 13:48
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Even een aanvulling.
Haal wel het vinkje weg bij Kostenloser McAfee Security Scan Plus (optional)